's Avonds voel je je meestal zieker, dus nee. Maar thanks voor askingquote:
Je zal er maar lol in hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef jacobussss het volgende:
hoi
ik pak de #205
de gek is weer terug
Ga iemand van je eigen leeftijd pakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef jacobussss het volgende:
hoi
ik pak de #205
de gek is weer terug
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga iemand van je eigen leeftijd pakken
Oh ik hang nu niet voor de buisquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Jeumig die dikke kinderen op RTL 4
En die ouders maar vetmesten
ja dat kijk ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Jeumig die dikke kinderen op RTL 4
En die ouders maar vetmesten
Ik snap die ouders ook niet hoor...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat kijk ik ook
Gewoon omdat het zo intressant is
Spijtig genoeg hebben de ouders allemaal ook een mega kop en 3 rollen in de nek, maar ja...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat kijk ik ook
Gewoon omdat het zo intressant is
Ja, dat snap je niet...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spijtig genoeg hebben de ouders allemaal ook een mega kop en 3 rollen in de nek, maar ja...
En maar milkshakes tappen
Ja, daar krijgen ze het vaak wel van jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spijtig genoeg hebben de ouders allemaal ook een mega kop en 3 rollen in de nek, maar ja...
En maar milkshakes tappen
Vrouwen kunnen twee dingen tegelijkquote:
Een BMI in het rood, op die leeftijd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap die ouders ook niet hoor...
Het zijn ook meteen milkshakes van 3 liter vaakquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daar krijgen ze het vaak wel van ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |