Nee, helemaal niet. Ook niet op FOK! gezien ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van jullie JJH nog gesproken/gezien/gehoord sinds 1 á 2 januari eigenlijk?
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van jullie JJH nog gesproken/gezien/gehoord sinds 1 á 2 januari eigenlijk?
Maar heb geen verstopte neus ofzo...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
Veel drinken, paracetamol, vicks, neusspray en een hoestdrankje. Dan kom je de nacht wel door
Nee nou ja daarom... hij is Wanted in F&F, vanwege Secret Santa, z'n pakje was/is zoek en mensen vroegen zich af of hij al wat wist, maar geen reactie op PM/DM en in topic, dus toen ging ik eens kijken en z'n Twitter ligt sinds 2 januari plat, en sinds 1 januari niet meer op FOK! geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ook niet op FOK! gezien ofzo.
Hmm wat raar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nou ja daarom... hij is Wanted in F&F, vanwege Secret Santa, z'n pakje was/is zoek en mensen vroegen zich af of hij al wat wist, maar geen reactie op PM/DM en in topic, dus toen ging ik eens kijken en z'n Twitter ligt sinds 2 januari plat, en sinds 1 januari niet meer op FOK! geweest
Dus vraag me nu af of alles goed is, normaal FOK!t hij vrij veel... en dat pakketje is buiten zijn schuld kwijt, dus tis niet dat hij daarom wegblijft ofzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar heb geen verstopte neus ofzo...
Alleen koppijn, misselijk en duizelig
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
O hell, zo had ik er ook 2 hier van de week
Hoesten, leek Pieterburen wel
Ik zal hem eens smsen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm wat raar.Meestal zie je hem wel ergens ofzo. Heeft niemand hier zijn nummer?
Ik moest serieus vandaag nog aan hem denkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal hem ff een whatsapp sturen dan maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm wat raar.Meestal zie je hem wel ergens ofzo. Heeft niemand hier zijn nummer?
Op Facebook?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
-Miauw- jij ben een topfollower van mij op facebook...Op 4 sta je
Z'n zus Twittert wel gewoon, en niks shockings ofzo, dus ik neem aan dat het met hem en bv. z'n ouders wel goed isquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Omg hij heeft mijn O&N bericht ook niet gelezen, hoop dat het goed gaat met hem
ja ook neusspray, hoestdrank en de hele meukquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pieterburen
![]()
Gaat het weer beter?
O dan is het goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n zus Twittert wel gewoon, en niks shockings ofzo, dus ik neem aan dat het met hem en bv. z'n ouders wel goed is
Al gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal hem ff een whatsapp sturen dan maar
Misschien is hij gewoon ziek, griepquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n zus Twittert wel gewoon, en niks shockings ofzo, dus ik neem aan dat het met hem en bv. z'n ouders wel goed is
Komt door CityVillequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nu het toch over FB gaat, even een vraagje;
Waarom de neuk hebben jullie allemaal minstens 2 accounts, en Kally bv. Siepe, Simone, én Simon![]()
Feestquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
ja ook neusspray, hoestdrank en de hele meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |