Kan ik je daar dan later mee chanteren voor pics van Miauw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry.. wil wel een naaktfoto sturen van mezelf!
Wat een lelijke foto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
KijkIk kon 'm nog vinden, dit was in 2004
[ link | afbeelding ]
Ff klikken
Eventueel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ik je daar dan later mee chanteren voor pics van Miauw?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat deedtie ook toen ik er was, dan knipperen al die lichtjes![]()
En nu een foto met Miauw er op
Ojaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die heb ik welmaar die stuur ik niet
Ja, en dat is echt niet erg..!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja![]()
Jij hebt mijn hoofd ook gezien
Ja, leuk was datquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
KijkIk kon 'm nog vinden, dit was in 2004
[ link | afbeelding ]
Ff klikken
Oeh het is een filmpje, hij moet nog even befferen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het beweegt KUT, het is geen foto
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh het is een filmpje, hij moet nog even befferen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waarom ga je niet meehee miauw... vertel het me nou eens, PM me anders
Nee nog nietsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat heb ik nu aan een..
Of heb je een pm gestuurd en zie ik dat niet?
Blackmailquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GRR GRR.. ik word heel verdrietig als je niet mee gaat
Niet platinum blond, maar meer asblond.quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waarom ga je niet meehee miauw... vertel het me nou eens, PM me anders
OK.. pics? heb nieuw fapmateriaal nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet platinum blond, maar meer asblond.
Ik kleed me wel eerst aan als Lucas!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OK.. pics? heb nieuw fapmateriaal nodig
maak me wild!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kleed me wel eerst aan als Lucas!
Ik wil ik wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
naar een hutje op de hei in drenthe
Directe verwijzing naar het mysterie rond mijn geboorte. Uit het as herrezen als een feniks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Asblond, ik moest googlen maar dat was eigenlijk ook niet nodig.
neen.. het is een villa met verwarmd binnenzwembadquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ik wilKrijg ik dan wel een eigen hutje?
Iedereen slaapt op elkaar zoals in de oorlog. Lekker warm en het bespaart geld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ik wilKrijg ik dan wel een eigen hutje?
veenheks?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Directe verwijzing naar het mysterie rond mijn geboorte. Uit het as herrezen als een feniks.
Uit Huttekutte-op-de-veen inderdaad.quote:
een een babyboom in decemberquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen slaapt op elkaar zoals in de oorlog. Lekker warm en het bespaart geld.
Gheyl!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uit Huttekutte-op-de-veen inderdaad.
De symboliek ook weer. Feniksen shinen immer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Directe verwijzing naar het mysterie rond mijn geboorte. Uit het as herrezen als een feniks.
Loten we dan de volgorde? Ik ben al blij dat ik stukken lichaam overhoud om lucht te happen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen slaapt op elkaar zoals in de oorlog. Lekker warm en het bespaart geld.
Wiewathoewaarom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja TAL-meet
Alles zit verspreid op FOK nu
Nee, het wordt een natuurlijke selectie, degene die het eerst kapot neer vallen van de drank liggen onder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Loten we dan de volgorde? Ik ben al blij dat ik stukken lichaam overhoud om lucht te happen.
O, vind ik leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, het wordt een natuurlijke selectie, degene die het eerst kapot neer vallen van de drank liggen onder.
Nou Vaduz, Bella en Miauw zitten hier.quote:
Zo gaan die dingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou Vaduz, Bella en Miauw zitten hier. Patje komt bijna niet meer op FOK.
Ik zit in GRTDOJW en in TAL SC en kom hier wel eens buurten...
Nou Wander kwam siewosie heel weinig op FOK
En de rest zit wel in TAL Geloof ik![]()
Dus een kleine FOK meet
Yup ik zit wel het meeste in TAL. Daarna in GRTDOJW en het minst hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo gaan die dingenIk probeer ook niet alles (meer) bij te houden, hier en in F&F, en zo af en toe ff TAL
Das toch niet 'quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup ik zit wel het meeste in TAL. Daarna in GRTDOJW en het minst hier
dat is waar....quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet '' zo gaat dat
Je moet ook gewoon doen hoe jij het leuk vind, niet met z'n alleen krampachtig in één SC willen zitten 'omdat het hoort'
Nou ik wou net zeggen misschien in het gestichtquote:
Haaiquote:
Jawelquote:
Coole kikker!quote:
Ik kom wat minder in TAL omdat ik wat anders te doen heb, CVquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JawelJij hoort bij mij
Hihihi nee hoor geintje...
Jij zit gewoon lekker veel in TAL, ok de laatste tijd wat minder, maar het komt helemaal goed
Pffffffffff ik denk dat ik straks maar een paracetamolletje neem en op tijd ga slapen
Dat is een goeiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffffffffff ik denk dat ik straks maar een paracetamolletje neem en op tijd ga slapen
Ja CV is verslavend, ik heb hem nog niet aangezetquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom wat minder in TAL omdat ik wat anders te doen heb, CV
Ik maak me ook geen zorgen, de meet gaat gewoon gezellig worden, en veel paracetamol mee voor de volgende morgen
Schandequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja CV is verslavend, ik heb hem nog niet aangezet
Uhuquote:
Niets, hij heeft gewoon wat minder zin in FOK!.quote:
Fokmoe denk ikquote:
O hell, zo had ik er ook 2 hier van de weekquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
Veel drinken, paracetamol, vicks, neusspray en een hoestdrankje. Dan kom je de nacht wel door
Ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets, hij heeft gewoon wat minder zin in FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |