quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, voor ik dat over mezelf zeg...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moet inderdaad wel heel gek gaan wil ik serieus over mezelf zeggen dat ik mooi ben
Ik vind trouwens wel dat jij veel met je haar hebt gedaanDat zou ik nooit durven
Maar dat ben ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Chanel vind ik een ouwewijvengeurtje.
En nee, nog lang niet klaar voor morgen.
Ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf het afgelopen half jaar zowaar mooi. Ook al blijft Godt zeggen van niet.
ben je toch ook, lilymeisje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf het afgelopen half jaar zowaar mooi. Ook al blijft Godt zeggen van niet.
Ik laat m'n haar weer aangroeien omdat ik 't te kort vindquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er is weinig wat ik er niet mee heb gedaan! Ik heb echt heel lang mijn haar suf lang gehad, maar sinds ik het eenmaal een keer had afgeknipt, durf ik veel meer.
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Welke nog meer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietIk heb drie geurtjes en ze zijn allemaal mjammie
Ja je bent zowat kaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat m'n haar weer aangroeien omdat ik 't te kort vind
Heb net pas de kerstboom afgetuigd, zooitje hier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook![]()
Niet, dus je bent tot 2 uur vannacht aan het slingers ophangen enzo?
Je heb nog best lang haar toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat m'n haar weer aangroeien omdat ik 't te kort vind
Coco Mademoiselle en Allure Sensuellequote:
Jaquote:
Niet naar de foto's in m'n fobo kijken, die zijn misleidendquote:
Pas maar op, als je daar in valt, kom je er nooit meer uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
JaIk val nog net niet in de kort en pittig categorie.
Feli!quote:
Waarom denk je dat ik m'n haar weer lang wil hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op, als je daar in valt, kom je er nooit meer uit
Dat is juist een hele mooie lengtequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet naar de foto's in m'n fobo kijken, die zijn misleidendBehalve die met 't paard, die lengte heb ik dus en ik vind het te kort
Wat aan het woordje morgen snap jij niet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist een hele mooie lengte
Dank je Samzz.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aan het woordje morgen snap jij niet?
Ik vind van welquote:
Als ik iets aan het woordje morgen niet zou snappen, had ik het jullie laten wetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aan het woordje morgen snap jij niet?
Gaat vast een leuke dag wordenquote:
Ik heb het altijd tot m'n onderrug gehad. Dat wil ik weer terugquote:
Top Gear?quote:
Dat brengt ongeluk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik iets aan het woordje morgen niet zou snappen, had ik het jullie laten weten![]()
Maar morgen ben ik er waarschijnlijk niet, dus vandaar nu: Feli!
Ken jij ander Bolivia specials die de moeite waard zijn?quote:
Nee, just checking, dat ik het niet ken, betekend niet dat ze er ook niet zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken jij ander Bolivia specials die de moeite waard zijn?
quote:
Oh logisch welquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb sinds een week of twee mijn mojo weer terug, echt zó heerlijk is dat. I can be me again.
Ik wil jou nog wel een keer horen als Peuters feestje morgen in het water valt net als ik vanmiddagquote:
That you just don't carequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Ik denk nooit na over de lengte van mijn hoofdhaar. Wat zegt dat over mij?
natural beauty.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Dat zegt wel wat over jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Trouwens, kerstboom staat er een hele maand en overleeft álles: voetbal die Peuter in de boom schopt, de zestien keer dat hij tegen de boom aanviel, de boom overleefde zelfs een avond met Snuit.
En ik ga de kerstballen uit de boom halen en er sneuvelen drie kerstballen.
Dat je geen familie van mij bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Jij!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb sinds een week of twee mijn mojo weer terug, echt zó heerlijk is dat. I can be me again.
Dat komt dan niet door mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel een keer horen als Peuters feestje morgen in het water valt net als ik vanmiddag
Zijn alle coole dudes ziek vandaag? Kleine man ook alquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje. Het gaat beter dan vanmorgen iig.
Heb je de zwarte builenpest?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje. Het gaat beter dan vanmorgen iig.
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn alle coole dudes ziek vandaag? Kleine man ook al
Ja, ze komen me zometeen ophalen en buiten de stadspoorten op een grote hoop gooien.quote:
Beterschap voor de kleine man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon gezond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft dispensatie omdat ie bijna jarig isquote:
Good ol' times!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ze komen me zometeen ophalen en buiten de stadspoorten op een grote hoop gooien.!
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Q., kleine man en Snuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beterschap voor de grote man!quote:
Vergeet niet een pakje kaarten en een sixpack in je schoen te stekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ze komen me zometeen ophalen en buiten de stadspoorten op een grote hoop gooien.!
Yep.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beterschap voor de grote man!
Dat is in mijn geval nergens voor nodigquote:
Wij zullen ons snel naar het hiernamaals begeven. Kijken of ze onze coolheid daar kunnen handelenquote:
Ja vanmorgen kwam het er aan alle kanten uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep.
Kleine man ook aan het-en?
Ik ga er niet van uit. Zoiets hebben ze daar nog nooit gezien. Ik heb nu al medelijden met ze.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij zullen ons snel naar het hiernamaals begeven. Kijken of ze onze coolheid daar kunnen handelen
Voor je het weet gaan de engelen klagen! Dan duurt het niet lang voor spreekwoorden veranderd worden 'Alsof er een Q over je tong piest' enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij zullen ons snel naar het hiernamaals begeven. Kijken of ze onze coolheid daar kunnen handelen
quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Ik ga knuffelen met een leuke vent, tot straks!
Ik ga gewoon nog even iemand omleggen een dezer dagen en allerlei zonden begaan. Dan ga ik naar de hel en door mijn coolheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit. Zoiets hebben ze daar nog nooit gezien. Ik heb nu al medelijden met ze.
Ik wist niet of ik moest huilen of lachenquote:
Serieus? In je zaad chauffeuren, en ik dacht dat ik in pauper auto's gereden hadquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q., kleine man en Snuit
Morgen krijg ik een chauffeur om toch maar naar de klant te gaan waar het escaleert!![]()
Feels good to be important
Doe hem de groetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Een soort van Hell freezes over idee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog even iemand omleggen een dezer dagen en allerlei zonden begaan. Dan ga ik naar de hel en door mijn coolheid
Q. Ik weet niet of ik eht alleen redt, wil je me helpen om alle zondaars te bevrijden van het hellevuur?
Ik doe de deur vast open.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
WTFquote:
Dat had ik gisteren. Vandaag gaat het wel weer. Maar ik heb nog wel datquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vanmorgen kwam het er aan alle kanten uit
Nee, ik word opgehaald en thuisgebracht..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? In je zaad chauffeuren, en ik dacht dat ik in pauper auto's gereden had
Ooh dat is beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik word opgehaald en thuisgebracht..
Ik WIL naar het hellevuur! Ik ben een koukleum. Die hemel lijkt me ook maar gruwelijk saai, met al die grefo's die daar zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog even iemand omleggen een dezer dagen en allerlei zonden begaan. Dan ga ik naar de hel en door mijn coolheid
Q. Ik weet niet of ik eht alleen redt, wil je me helpen om alle zondaars te bevrijden van het hellevuur?
Het zwakkere geslacht.. Dat durf ik gerust toe te geven.. En ga nu maar je eigen boodschappen sjouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Wel opvallend dat alleen mannen ziek zijn...
Hee grapjas, jij bent net beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Het sterke geslacht he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
De directeur van het bedrijf waar het escaleert lees ik netquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat is beterEchte chauffeur of een collega oid?
quote:
Duur chauffeurtje danquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De directeur van het bedrijf waar het escaleert lees ik net
Daarentegen ben ik weer helemaal beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shhht! En ik zal maar niet zeggen dat mijn bijholtes alweer pijn doen
Hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Stom tochtig rothuis, het is hier fucking koud!
En toch klinkt dat niet geloofwaardig uit jouw mondquote:
Ik ben nooit ziek.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Wat heb je gedaan vanmiddag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarentegen ben ik weer helemaal beterIk voel me zelfs echt gezond, zelfs na m'n duik in 't ijswater vanmiddag
Knetterhard sierlijk ter aarde gestort midden in een gigantische plas ijswaterquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vanmiddag?
Ze kwam mij tegen op straat,quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vanmiddag?
En heb je haar nog overheid geholpen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze kwam mij tegen op straat,
ze zag mn blauwe ogen, maar de stoeprand te laat.
Schaatsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knetterhard sierlijk ter aarde gestort midden in een gigantische plas ijswater
Het was glad. Heel glad, ik had schaatsen onder moeten binden.
Wat denk jij dan, nat koud en verzopen uit dat vieze water? Raak ik niet aan hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je haar nog overheid geholpen?
Hij had een mooi bruggetje naar de overkant van de plasquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je haar nog overheid geholpen?
Je ging in ieder geval wel sierlijk, dat staat jequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
wel een beetje hobbeligquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij had een mooi bruggetje naar de overkant van de plas
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat siert me hequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je ging in ieder geval wel sierlijk, dat staat je
Pffquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, nat koud en verzopen uit dat vieze water? Raak ik niet aan hoor
Dat is precies hetzelfdequote:
Maar toch mis ik de 20 graden en zon van vanmiddagquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch klinkt dat niet geloofwaardig uit jouw mond
kipkapsalonquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef rival het volgende:
oke ga ik pizza bestellen of kipdöner? ik leg mijn lot in jullie handen
Ik moest wel lachen, eigenlijkquote:
Daarom zei ik het maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef rival het volgende:
[..]
zo wilde ik het niet zeggen, dat stond nogal dubbel
That's itquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar toch mis ik de 20 graden en zon van vanmiddag
Zeiksnor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar toch mis ik de 20 graden en zon van vanmiddag
Dat neem ik me al maanden voor. Maar toch vind ik die kou en gladheid wel wat hebbenquote:
Ik zet de cocktail vast klaar!quote:
Koud, glad, regen, sneeuw... Ik wil zon! Zomer!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat neem ik me al maanden voor. Maar toch vind ik die kou en gladheid wel wat hebben
Klopt, ik moet me scheren.quote:
Juistem, en een plak kaas eroverquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik steek er wel wat patat bij!
dat was het toch?
Ja, dat wil ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koud, glad, regen, sneeuw... Ik wil zon! Zomer!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook
Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes en rokjes uit de hoezen halen
Jurkjes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook
Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes en rokjes uit de hoezen halen
Volgens mij ga jij wel een Long Island Ice Tea waarderenquote:
Het enige wat ik nog mis is zo'n grote rieten hoedquote:
Ja winter is leuk als je wat hebt om knus mee te zijn. De zomer is altijd fijn! De zon in je gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vind de winter ook wel wat hebben.. Zo lekker gezellig en knus
kipdöner dus, de meeste stemmen tellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juistem, en een plak kaas erover
LOL, die ligt standaard in de Kever voor mn moederquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog mis is zo'n grote rieten hoed
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog mis is zo'n grote rieten hoed
Dat laatste kan in de winter ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja winter is leuk als je wat hebt om knus mee te zijn. De zomer is altijd fijn! De zon in je gezicht
Nothing beats summer! Dan is mijn humeur ook gewoon veel beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste kan in de winter ook
Vorige week was het hier echt heerlijk
Die moet ik nog kopen. En dan meteen een retourtje Rome boeken om te flanerenquote:
1 stem, altijd makkelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
kipdöner dus, de meeste stemmen tellen
Dat jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nothing beats summer! Dan is mijn humeur ook gewoon veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |