quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Ik ga knuffelen met een leuke vent, tot straks!
Ik ga gewoon nog even iemand omleggen een dezer dagen en allerlei zonden begaan. Dan ga ik naar de hel en door mijn coolheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit. Zoiets hebben ze daar nog nooit gezien. Ik heb nu al medelijden met ze.
Ik wist niet of ik moest huilen of lachenquote:
Serieus? In je zaad chauffeuren, en ik dacht dat ik in pauper auto's gereden hadquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q., kleine man en Snuit
Morgen krijg ik een chauffeur om toch maar naar de klant te gaan waar het escaleert!![]()
Feels good to be important
Doe hem de groetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Een soort van Hell freezes over idee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog even iemand omleggen een dezer dagen en allerlei zonden begaan. Dan ga ik naar de hel en door mijn coolheid
Q. Ik weet niet of ik eht alleen redt, wil je me helpen om alle zondaars te bevrijden van het hellevuur?
Ik doe de deur vast open.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
WTFquote:
Dat had ik gisteren. Vandaag gaat het wel weer. Maar ik heb nog wel datquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vanmorgen kwam het er aan alle kanten uit
Nee, ik word opgehaald en thuisgebracht..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? In je zaad chauffeuren, en ik dacht dat ik in pauper auto's gereden had
Ooh dat is beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik word opgehaald en thuisgebracht..
Ik WIL naar het hellevuur! Ik ben een koukleum. Die hemel lijkt me ook maar gruwelijk saai, met al die grefo's die daar zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog even iemand omleggen een dezer dagen en allerlei zonden begaan. Dan ga ik naar de hel en door mijn coolheid
Q. Ik weet niet of ik eht alleen redt, wil je me helpen om alle zondaars te bevrijden van het hellevuur?
Het zwakkere geslacht.. Dat durf ik gerust toe te geven.. En ga nu maar je eigen boodschappen sjouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Wel opvallend dat alleen mannen ziek zijn...
Hee grapjas, jij bent net beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Het sterke geslacht he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
De directeur van het bedrijf waar het escaleert lees ik netquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat is beterEchte chauffeur of een collega oid?
quote:
Duur chauffeurtje danquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De directeur van het bedrijf waar het escaleert lees ik net
Daarentegen ben ik weer helemaal beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shhht! En ik zal maar niet zeggen dat mijn bijholtes alweer pijn doen
Hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Stom tochtig rothuis, het is hier fucking koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |