quote:
Wat een eikelquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Oj, kleine man is nog steeds ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
De waarheid mag gezegd wordenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een eikelik zou eem flink straffen
Griep, al 2 dagen koorts enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Ripley het volgende:
ik zag op een of andere manier altijd een kalend mannetje van 1.70m met een bierbuikje voor me bij de naam barbusse
je bent lekker in de fobo's aan het bladeren vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Ripley het volgende:
ik zag op een of andere manier altijd een kalend mannetje van 1.70m met een bierbuikje voor me bij de naam barbusse
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Ripley het volgende:
Wait, whuuud?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Ripley het volgende:
Ze is wel complimenteus!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent lekker in de fobo's aan het bladeren vandaag
Ja, ik kijk daar echt zelden inquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent lekker in de fobo's aan het bladeren vandaag
Ik heb pas voor het eerst in die van jou gekekenquote:
En hoe voelde je je daarbij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb pas voor het eerst in die van jou gekeken
Omdat appelquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef Barbusse het volgende:
En waarom vinden jullie dat zo grappig?
C'mon. Bier en tieten!quote:
Ik werd helemaal warm van binnenquote:
Nee, een godsgruwelijk mooi paardquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werd helemaal warm van binnen![]()
ik had toch al gezegd dat je een poppetje bent!
Ripley 2.0?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef Ripley het volgende:
ow ja, samzz had ik al eerder bekeken omdat ik wist dat ze het liefje van krea was
Die lijkt een beetje op mij, maar dan de jonge en verbeterde versie
Ik overdrijven? Nooit toch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een godsgruwelijk mooi paard
[..]! Overdrijven is ook een vak
Maar dat zie je zaterdag wel, als minipuber beter is tenminste
Wat, geen bier en tieten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een godsgruwelijk mooi paard
[..]! Overdrijven is ook een vak
Maar dat zie je zaterdag wel, als minipuber beter is tenminste
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ripley... echt... wat heb jij gesnoven/gespoten/geslikt?![]()
Dat snap ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik overdrijven? Nooit toch!![]()
Mjah, ik kan 'm denk ik beter bij mijn moeder laten zaterdag, komt goed.
Dat is, maar nu hoor ik alleen positieve geluiden en ik vind het zo grappig uit jouw mondquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben altijd zo hoor - ik zeg de negatieve en de positieve dingen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar jij komt nog wel he
Nouk? Skaai?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Ripley het volgende:
klopt ja, yuki is ook een leuke damebeetje nouk/skaaierig
Dan ga je ons ook allemaal mooi vinden!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is, maar nu hoor ik alleen positieve geluiden en ik vind het zo grappig uit jouw mondNiets negatiefs hoor.. ik wilde alleen vragen of ik dat spul ook mocht hebben
![]()
Nee, dat zie ik ook niet idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nouk? Skaai?
Dat zie ik niet in mezelf, eigenlijk
quote:
Maar wij zijn ook ravishing beautiful people natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ga je ons ook allemaal mooi vinden!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wij zijn ook ravishing beautiful people natuurlijk
Hey!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
One's gotta love Chanel No 5
Ik ruik nog steeds heerlijk
Het moet inderdaad wel heel gek gaan wil ik serieus over mezelf zeggen dat ik mooi benquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, voor ik dat over mezelf zeg...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, voor ik dat over mezelf zeg...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moet inderdaad wel heel gek gaan wil ik serieus over mezelf zeggen dat ik mooi ben
Ik vind trouwens wel dat jij veel met je haar hebt gedaanDat zou ik nooit durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |