Ja wilde op die leeftijd ook niks liever dan verhuizenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was voor mijn 12e weggekwijnd van ellende.
Eerst eten!quote:
Mensen die overdrijven moeten er ook zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Ripley het volgende:
Ik ga nog liever gewoon dood dan in Rups te wonen. Maar goed, zulke mensen moeten er ook zijn natuurlijk
Ripley heeft wel waardig wat overdrivers geïnstalleerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die overdrijven moeten er ook zijn
Rups de gekste?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
Maar mensen, ik ga jullie verlaten nu, ga even mijn nieuwe tattoeage laten zetten
Fijne avond allemaal
Doen alsof je niet overdrijft door wederom te overdrijven. Apart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:58 schreef Ripley het volgende:
Ik nog liever gewoon dood heeft toch weinig met overdrijven te maken
Is een hele normale uitdrukking in het bewoonde deel van NL hoor
Tamelijk nieuw hier dus! Welkom!quote:
Hé, jij daar!quote:
Ik kom hier wel eens jaquote:
Vaker doen!quote:
Dat is hij jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Ripley het volgende:
hey barbusse, ben jij dat op die foto in je Fobo? Dan ben je best hot
Ik, voor de hongernegers in de woestijn, maar ze hebben het verkeerd afgeleverdquote:
Well, thank you, miss Ripleyquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Ripley het volgende:
hey barbusse, ben jij dat op die foto in je Fobo? Dan ben je best hot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |