Ja, logisch, wij noemen Amsterdam hier allemaal eigenlijk Omega-beta-4, derde ster van links!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
Ja en om de verwarring compleet te maken, noemen we het hier Boven-eind.
Maar dat is ook een bestaande plaats in brabant
Bel die stripper.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Barbusse het volgende:
De cocktails vielen niet goed.Ik wil seks nu
Echt spannend klinkt die regio niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
Ja en om de verwarring compleet te maken, noemen we het hier Boven-eind.
Maar dat is ook een bestaande plaats in brabant
Dat was op wel meer plekken, want patatje oorlog mocht nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
ik ben wel eens in beneden-leeuwen geweest. Ik kan me alleen nog herinneren dat ze een patatje oorlog daar iets raars noemde. Friet troep of zo. Of frietje feest
Ik noem brabant altijd afvalbak, omdat het zo isquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef Ripley het volgende:
Ik noem boven-leeuwen eigenlijk altijd rups. Gewoon omdat het kan.
Nee is het ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ligt wel een beetje in een niet zo bruisend gedeelte van Nederland eigenlijk!
Maar goed
[..]
Echt spannend klinkt die regio niet.
Enschede heet Krekkelstadquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
Goede vraag, is van vroeger uit.
En met carnaval zijn we het Roefelrijk
Hmmm...ik heb d'r nummer nog.....quote:
Frikandelleke bij Tina's en dan wat rondhangen in het durp!quote:
Jij bent echt zo'n wereldburger, HWquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik noem brabant altijd afvalbak, omdat het zo is.
Echt, van die kneuterige dingen.
Kill me, kill me nowquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frikandelleke bij Tina's en dan wat rondhangen in het durp!
Haha Tina's snackmobiel, en dan een biertje in de Old Sailor en dan heb je de horeca wel weer gehadquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frikandelleke bij Tina's en dan wat rondhangen in het durp!
Stom gedoe. Patatje vredesmissie vond ik nog wel een leuk alternatief.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was op wel meer plekken, want patatje oorlog mocht niet.
Yeps, dat staat al helemaal boven kijfquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n wereldburger, HW
De Bollequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha Tina's snackmobiel, en dan een biertje in de Old Sailor en dan heb je de horeca wel weer gehad
Ideale man jijquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, dat staat al helemaal boven kijf.
Ik was voor mijn 12e weggekwijnd van ellendequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha Tina's snackmobiel, en dan een biertje in de Old Sailor en dan heb je de horeca wel weer gehad
Dat maak jij er dan weer vanquote:
Neukse!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb d'r nummer nog.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |