quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, voor ik dat over mezelf zeg...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moet inderdaad wel heel gek gaan wil ik serieus over mezelf zeggen dat ik mooi ben
Ik vind trouwens wel dat jij veel met je haar hebt gedaanDat zou ik nooit durven
Maar dat ben ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Chanel vind ik een ouwewijvengeurtje.
En nee, nog lang niet klaar voor morgen.
Ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf het afgelopen half jaar zowaar mooi. Ook al blijft Godt zeggen van niet.
ben je toch ook, lilymeisje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf het afgelopen half jaar zowaar mooi. Ook al blijft Godt zeggen van niet.
Ik laat m'n haar weer aangroeien omdat ik 't te kort vindquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er is weinig wat ik er niet mee heb gedaan! Ik heb echt heel lang mijn haar suf lang gehad, maar sinds ik het eenmaal een keer had afgeknipt, durf ik veel meer.
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Welke nog meer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietIk heb drie geurtjes en ze zijn allemaal mjammie
Ja je bent zowat kaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat m'n haar weer aangroeien omdat ik 't te kort vind
Heb net pas de kerstboom afgetuigd, zooitje hier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook![]()
Niet, dus je bent tot 2 uur vannacht aan het slingers ophangen enzo?
Je heb nog best lang haar toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat m'n haar weer aangroeien omdat ik 't te kort vind
Coco Mademoiselle en Allure Sensuellequote:
Jaquote:
Niet naar de foto's in m'n fobo kijken, die zijn misleidendquote:
Pas maar op, als je daar in valt, kom je er nooit meer uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
JaIk val nog net niet in de kort en pittig categorie.
Feli!quote:
Waarom denk je dat ik m'n haar weer lang wil hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op, als je daar in valt, kom je er nooit meer uit
Dat is juist een hele mooie lengtequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet naar de foto's in m'n fobo kijken, die zijn misleidendBehalve die met 't paard, die lengte heb ik dus en ik vind het te kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |