Volgens mij valt het wel mee. Het is sowieso net als alle andere talen; je moet accepteren dat het veel tijd gaat kosten en elke taal heeft zijn/haar makkelijke kanten en zijn/haar moeilijke kanten. het gaat veel tijd kosten;quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef Kroketvulling het volgende:
Misschien moet ik het ook maar eens gaan leren. Zal wel vet moeilijk zijn.
Wat zeg je?quote:
Ik ken hetzelfde lijstje alleen AJAX niet, maar wel weer AutoLisp & VisualLisp & (enige) Perlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik wilde nog de taal Java gaan leren, nog niet aan toegekomen eigenlijk.
Tot nu toe spreek ik: (X)HTML, XML, CSS, JavaScript, SQL, (OO) PHP, en de gecombineerde taal AJAX.
En veel andere talen versta ik wel (voor een groot gedeelte), maar spreek ik niet.
Oh, Als we zo gaan beginnen haal ik m'n e-piemel ook even tevoorschijn om op te metenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik wilde nog de taal Java gaan leren, nog niet aan toegekomen eigenlijk.
Tot nu toe spreek ik: (X)HTML, XML, CSS, JavaScript, SQL, (OO) PHP, en de gecombineerde taal AJAX.
En veel andere talen versta ik wel (voor een groot gedeelte), maar spreek ik niet.
Ja duh! Natuurlijk is jouw piemel groter dan de mijne! Ik zou niet anders willen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef _Led_ het volgende:
Oh, Als we zo gaan beginnen haal ik m'n e-piemel ook even tevoorschijn om op te meten
Maar het oude BASIC spreek ik trouwens ook. En over Visual Basic heb ik hier nog een boek liggen, nooit aan begonnen helaas.quote:(X)HTML, XML, CSS, JavaScript, SQL, (OO) PHP, XAML, Basic, Pascal, ASM, C, C++, C#, AngelScript, LUA, Python, Brainfuck en dan ben ik vast nog wat obscure script-talen vergeten
Chinees voor mij hihiquote:
Yep, en Matt Damon altijd tof.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef Flammie het volgende:
TRUTH film in de bioscoop met Matt Damon genaamd : Hereafter
Het verhaal klinkt goed en ik denk dat de film wel in orde is
http://www.imdb.com/title/tt1212419/
linkerdelink
Ziet er tof uit or no?![]()
Moet zeggen dat ik van de omschrijving van de film ook niet echt warm loop ook al ben ik altijd heel geinteresseerd in dit soort thema's. Het klinkt allemaal zo cheesy: "Each on a path in search of the truth, their lives will intersect, forever changed by what they believe might-or must-exist in the hereafter." Maar goed, dat zegt meer over het schrijftalent van betreffende auteur dan over de kwaliteit van de film zelf. En Clint Eastwood kan best aardige films maken, al zijn ze soms net iets te vaak doorspekt van het nodige melodrama.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef R0N1N het volgende:
Hmmm... not my cup of thea![]()
Drama![]()
& 't klinkt vreselijk 'reli'
...Ze is niet meer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:43 schreef erodome het volgende:
Ben down, nu dag 4 zonder golden retriever in huis, voor het eerst sinds mijn tienerjaren ben ik goldenloos en dat voelt helemaal niet tof.
Ik mis mijn blonde tutje........
Ze is niet meer nee, op oudjaarsochtend begon ze door de achterhand te zakken, bleek een nare hernia te zijn en helaas mocht behandeling niet baten, het werd alleen maar slechter tot ze niets meer met haar achterhand deed en we het moesten stoppen.quote:
Kunnen we elkaar de hand geven, ben al 4 weken aan het hoesten. Behandeling voor Bronchitus net afgelopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:43 schreef Darkwolf het volgende:
Begin dit hoesten een beetje zat te worden.
Hopelijk gaat het niet al te lang meer duren.
Verschrikkelijk en hartverscheurend is dat... heel naar zelf ook gezien met onze hond, kon niet meer staan maar op dat moment bleef hij staan, 2 spuiten nodig en toen viel hij inelkaar.. zo pijnlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze is niet meer nee, op oudjaarsochtend begon ze door de achterhand te zakken, bleek een nare hernia te zijn en helaas mocht behandeling niet baten, het werd alleen maar slechter tot ze niets meer met haar achterhand deed en we het moesten stoppen.
Erg zuur aangezien ze echt nog wel wilde, maar wat er niet inzit zit er niet in, maar ik haat dat laatste blijk van liefde, waar je moet kiezen voor inslapen.
Als er iets bij staat om DIVX af te spelen.. hoor ik het wel.. heb verder een hekel aan softwarequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Flammie het volgende:
Je favoriete gratis software
Misschien ook nuttig voor de Truthers lijkt me
Ach, wat ergquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze is niet meer nee, op oudjaarsochtend begon ze door de achterhand te zakken, bleek een nare hernia te zijn en helaas mocht behandeling niet baten, het werd alleen maar slechter tot ze niets meer met haar achterhand deed en we het moesten stoppen.
Erg zuur aangezien ze echt nog wel wilde, maar wat er niet inzit zit er niet in, maar ik haat dat laatste blijk van liefde, waar je moet kiezen voor inslapen.
Welnu, Mandarijn zal even moeten wachten. Als alles goed gaat kan ik binnenkort 3,5 maand naar Zuid-Korea om een programma te volgen speciaal voor Koreaans geadopteerden om les te krijgen in Koreaanse taal en cultuur! Lekker 3,5 maand lang kimchi etenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Flammie het volgende:
Volgens mij valt het wel mee. Het is sowieso net als alle andere talen; je moet accepteren dat het veel tijd gaat kosten en elke taal heeft zijn/haar makkelijke kanten en zijn/haar moeilijke kanten. het gaat veel tijd kosten;
Als je echt serieus een taal wilt leren is stap 1:
Het leren van het alfabet en het fonetische gedeelte
stap 2:
Gewoon doen!
Er zijn een aantal dingen belangrijk namelijk 1: je moet lol hebben en 2: je moet je tijd er in steken maar dat is geen probleem als je er lol in hebt :p
Hee de zwaarden aas, en de vreugde van staven 4, rad van fortuin!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Welnu, Mandarijn zal even moeten wachten. Als alles goed gaat kan ik binnenkort 3,5 maand naar Zuid-Korea om een programma te volgen speciaal voor Koreaans geadopteerden om les te krijgen in Koreaanse taal en cultuur! Lekker 3,5 maand lang kimchi eten![]()
Heb er echt superveel zin in! Woohoo!!!!
Hoop dat de cursus een beetje goed is en niet van het niveauquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Welnu, Mandarijn zal even moeten wachten. Als alles goed gaat kan ik binnenkort 3,5 maand naar Zuid-Korea om een programma te volgen speciaal voor Koreaans geadopteerden om les te krijgen in Koreaanse taal en cultuur! Lekker 3,5 maand lang kimchi eten![]()
Heb er echt superveel zin in! Woohoo!!!!
Oh, en sterkte met het verlies van je hond erodome.
Serieus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als er iets bij staat om DIVX af te spelen.. hoor ik het wel.. heb verder een hekel aan software
Ik doe niet veel op mn laptop.. heb er voor mijn werk natuurlijk software op staan waar ik veel mee werk, editpad pro, filezilla, en wat company specifieke zaken maar voor de rest weinig hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Serieus?Ik kan echt niet zonder een aantal aardige programma's denk ik
Wat ik irritant vind zijn die mensen die met hun laptop komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doe niet veel op mn laptop.. heb er voor mijn werk natuurlijk software op staan waar ik veel mee werk, editpad pro, filezilla, en wat company specifieke zaken maar voor de rest weinig hoor.
Vlgs mij was het laatste Picassa wat ik geinstalleerd heb.. vind het niet echt super handig, maar dan weer te lui om het te verwijderen
Aardige site.. ik denk alleen dat ik het veel beter zou kunnen doen, dat idee heb ik er altijd bij als ik op die site komquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:42 schreef mousy31 het volgende:
Goedemorgen Ik kom hier vandaag op de kop af 5 jaark Heb t net ff opgezocht omdat iemand zei dat ik maar niet meer moest lezen op fok lol alsof ik hier dus nog maar net kom kijken
@Bastard kom je wel eens op de site van Catharina?
Ik vind het een leuke site : www.catharinaweb.nl Veel info en veel verschillende onderwerpen en testjes die je zelf kan doen, ik trek er af en toe een tarot kaart
Ik zal zo eens een kijkje nemen, thx voor de linkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aardige site.. ik denk alleen dat ik het veel beter zou kunnen doen, dat idee heb ik er altijd bij als ik op die site kom
http://marystarot.punt.nl/
Ook een aardige site.
Zag er goed uit, geinstalleerd, doet wat hij moet doen en meer .. thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef Flammie het volgende:
van de fokwiki
http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio/
is dit geen divX player btw?
de fok wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/WindowsXPmusthaves
Er stonden zeker een boel herkenbare dingen in Bastard. Heb je net een mail teruggestuurd met wat opmerkingen van mij ertussen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef Bastard het volgende:
Hee de zwaarden aas, en de vreugde van staven 4, rad van fortuin!
Ook kaart 6, zwaarden 6 de mensen in de boot ondersteboven.. betekent dan meer nu even nog geen vertrek, zit er wel aan te komen, nu even geen besluit.
Leuk!
Ja, fruitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef Flammie het volgende:
Hoop dat de cursus een beetje goed is en niet van het niveau
"ok vandaag gaan we het hebben over FRUIT"
en dan geven ze je 50 fruitsoorten en op het einde van de les weet je alleen nog appel (koreaans uitgesproken) en de rest ben je vergeten
Dat heb je echt zo vaak bij taalcursussenWel nice dat je naar korea gaat
Waar ga je precies heen?
Je moet zorgen dat je dag 1 lezen en schrijven doet (binnen 2/3 uur kun je daar mee klaar zijn). Als je serieus verder wilt met Koreaans heb ik nog wel wat aardige PDF's voor je![]()
Veel succes!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:51 schreef Flammie het volgende:
Wat ik irritant vind zijn die mensen die met hun laptop komen
"JOAH MUN PC IS TUH LANGZOAM!"
en dan kijk je en zie je allemaal van die addware/spyware en BEARSHARE met halve downloads. 10001 desktop icons en zulks..
tsja..![]()
![]()
Wat is ditquote:
Waarom eet jij geen fruit? Ik vind dat grappig, want ik eet ook nooit fruitquote:
JeePee, ik geloof dat we zielemaatjes van elkaar zijn, ook al geloof jij natuurlijk niet in die airy fairy nonsense.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom eet jij geen fruit? Ik vind dat grappig, want ik eet ook nooit fruit! Hoe komt het toch dat we zo op elkaar lijken
?! Ik neem alleen maar geperst fruit of fruit dat door de blender is gegaan.
Flammie, ik heb ze binnen ja! Je bent een baas! Hartstikke bedankt!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:31 schreef Flammie het volgende:
hey crocketfilling heb je mijn pdf's nog gekregen?
Bastard, ik heb je quote uit het andere topic aangehaald. Welke combinatie heb jij dan? *benieuwd* Ik heb boogschutter-haan en klopte bij mij ook wel als een bus. Behalve dat gedeelte over jaloezie. Daar heb ik geloof ik niet heel veel last van, maar ja, wie weet loop ik daar wel tegenaan als ik een nieuwe relatie krijg.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
Klopte als een bus inderdaad wat ik zo las!
http://www.144sterrenbeelden.nl/zschkon.htmlquote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Bastard, ik heb je quote uit het andere topic aangehaald. Welke combinatie heb jij dan? *benieuwd* Ik heb boogschutter-haan en klopte bij mij ook wel als een bus. Behalve dat gedeelte over jaloezie. Daar heb ik geloof ik niet heel veel last van, maar ja, wie weet loop ik daar wel tegenaan als ik een nieuwe relatie krijg.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:48 schreef Michielos het volgende:
http://www.144sterrenbeelden.nl/zschvar.html
Dit ben ik ;D
Nee klopt wel hoorquote:In de liefde is een Schorpioen-Varken iemand die veeleisend zijn naar hun partner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |