Volgens mij valt het wel mee. Het is sowieso net als alle andere talen; je moet accepteren dat het veel tijd gaat kosten en elke taal heeft zijn/haar makkelijke kanten en zijn/haar moeilijke kanten. het gaat veel tijd kosten;quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef Kroketvulling het volgende:
Misschien moet ik het ook maar eens gaan leren. Zal wel vet moeilijk zijn.
Wat zeg je?quote:
Ik ken hetzelfde lijstje alleen AJAX niet, maar wel weer AutoLisp & VisualLisp & (enige) Perlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik wilde nog de taal Java gaan leren, nog niet aan toegekomen eigenlijk.
Tot nu toe spreek ik: (X)HTML, XML, CSS, JavaScript, SQL, (OO) PHP, en de gecombineerde taal AJAX.
En veel andere talen versta ik wel (voor een groot gedeelte), maar spreek ik niet.
Oh, Als we zo gaan beginnen haal ik m'n e-piemel ook even tevoorschijn om op te metenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik wilde nog de taal Java gaan leren, nog niet aan toegekomen eigenlijk.
Tot nu toe spreek ik: (X)HTML, XML, CSS, JavaScript, SQL, (OO) PHP, en de gecombineerde taal AJAX.
En veel andere talen versta ik wel (voor een groot gedeelte), maar spreek ik niet.
Ja duh! Natuurlijk is jouw piemel groter dan de mijne! Ik zou niet anders willen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef _Led_ het volgende:
Oh, Als we zo gaan beginnen haal ik m'n e-piemel ook even tevoorschijn om op te meten
Maar het oude BASIC spreek ik trouwens ook. En over Visual Basic heb ik hier nog een boek liggen, nooit aan begonnen helaas.quote:(X)HTML, XML, CSS, JavaScript, SQL, (OO) PHP, XAML, Basic, Pascal, ASM, C, C++, C#, AngelScript, LUA, Python, Brainfuck en dan ben ik vast nog wat obscure script-talen vergeten
Chinees voor mij hihiquote:
Yep, en Matt Damon altijd tof.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef Flammie het volgende:
TRUTH film in de bioscoop met Matt Damon genaamd : Hereafter
Het verhaal klinkt goed en ik denk dat de film wel in orde is
http://www.imdb.com/title/tt1212419/
linkerdelink
Ziet er tof uit or no?![]()
Moet zeggen dat ik van de omschrijving van de film ook niet echt warm loop ook al ben ik altijd heel geinteresseerd in dit soort thema's. Het klinkt allemaal zo cheesy: "Each on a path in search of the truth, their lives will intersect, forever changed by what they believe might-or must-exist in the hereafter." Maar goed, dat zegt meer over het schrijftalent van betreffende auteur dan over de kwaliteit van de film zelf. En Clint Eastwood kan best aardige films maken, al zijn ze soms net iets te vaak doorspekt van het nodige melodrama.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef R0N1N het volgende:
Hmmm... not my cup of thea![]()
Drama![]()
& 't klinkt vreselijk 'reli'
...Ze is niet meer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:43 schreef erodome het volgende:
Ben down, nu dag 4 zonder golden retriever in huis, voor het eerst sinds mijn tienerjaren ben ik goldenloos en dat voelt helemaal niet tof.
Ik mis mijn blonde tutje........
Ze is niet meer nee, op oudjaarsochtend begon ze door de achterhand te zakken, bleek een nare hernia te zijn en helaas mocht behandeling niet baten, het werd alleen maar slechter tot ze niets meer met haar achterhand deed en we het moesten stoppen.quote:
Kunnen we elkaar de hand geven, ben al 4 weken aan het hoesten. Behandeling voor Bronchitus net afgelopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:43 schreef Darkwolf het volgende:
Begin dit hoesten een beetje zat te worden.
Hopelijk gaat het niet al te lang meer duren.
Verschrikkelijk en hartverscheurend is dat... heel naar zelf ook gezien met onze hond, kon niet meer staan maar op dat moment bleef hij staan, 2 spuiten nodig en toen viel hij inelkaar.. zo pijnlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze is niet meer nee, op oudjaarsochtend begon ze door de achterhand te zakken, bleek een nare hernia te zijn en helaas mocht behandeling niet baten, het werd alleen maar slechter tot ze niets meer met haar achterhand deed en we het moesten stoppen.
Erg zuur aangezien ze echt nog wel wilde, maar wat er niet inzit zit er niet in, maar ik haat dat laatste blijk van liefde, waar je moet kiezen voor inslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |