abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63796250
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:33 schreef henkvs58 het volgende:
Dieren gaan dood, mensen niet. Mensen hebben Gevoel (hoofdletter G) en karakter. Als je dood gaat, wordt je karakter van je lichaam gescheiden. Dat hoor je van bijna dood ervaringen. Dat lijkt me dus ook logisch
Ga eerst dit maar eens kijken voordat je weer zulke domme uitspraken maakt:

vrijdag 5 december 2008 @ 23:27:23 #227
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_63796396
De meeste mensen zijn bang voor de dood en hopen er aan te kunnen ontsnappen aan het niets zijn en weg zijn. Fascinerend is het ook altijd om te zien hoe lang dit soort topics zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:30:32 #228
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_63796484
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Renderclippur het volgende:

[..]

Ga eerst dit maar eens kijken voordat je weer zulke domme uitspraken maakt:

De uitspraak was toch al dom er zijn namelijk andere apen soorten net als wij die aantoonbaar gevoel hebben en intelligentie hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_63800161
Ik dacht dat er vrij weinig voorstellingsvermogen nodig was om je voor te stellen dat het na je leven net zoals voor je leven is.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  zondag 18 januari 2009 @ 21:23:29 #230
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_65187096
Of er leven is na de dood? Ik denk het wel, ik ben er alleen niet meer bij...
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  maandag 19 januari 2009 @ 07:34:35 #231
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_65197131
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef di0r1 het volgende:
Of er leven is na de dood? Ik denk het wel, ik ben er alleen niet meer bij...
Fysiek niet, nee.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:06:12 #232
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_65349613
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:34 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Fysiek niet, nee.
Wat dan wel?
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:03:19 #233
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_65351056
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:06 schreef di0r1 het volgende:
Wat dan wel?
Een lichtere vorm van energie met veel minder massa dan de fysieke wereld.
Zie energie als golven en trillingen en je ziel zit op een andere trilling / golf lengte as it were.
Je hele Zijn bestaat dus uit meerdere lagen, wat betekend dat als de fysieke laag (je lichaam) verdwijnt, je ziel over blijft en het lichaam los laat.
Waar je dan naar toe gaat en hoe dat er allemaal uit ziet?
Dat zie je dan wel weer, dat kan ik je helaas ook niet vertellen.
Mocht het kloppen dan zie ik je wel aan de andere kant.
Mocht het niet kloppen wat ik zeg, dan zullen we daar dus nooit achter komen want dood is dood!
pi_65751796
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef henkvs58 het volgende:

[..]

Veel ervaring met dieren heb ik niet (80 koeien, 300 zeugen, 8 katten en een hond om van de insecten nog te zwijgen) maar over het algemeen komt het op hetzelfde neer: Voor eten en voortplanten doen ze alles en dat gaat allemaal gewoon op instinct. Nu doe ik ook wel alles voor eten en sex, maar wel op een bewuste manier
Doen wij dat niet dan? Wij planten ons voort, wij overleven ook hoor.
Een dier heeft wel degelijk veel emoties, ze kunnen genieten, lijden, vervelen.

Ik zal de mens maar niet te hoog inschatten, het is egoistisch om te denken dat wij voorteven en andere wezens niet. Alsof wij zo groots zijn, dat denkt iedereen, maar dat zijn we niet
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:16:04 #235
239053 trifko
One Minute!
pi_65795555
72 maagden met een natte poes..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65855183
Iemand stelde de vraag waarom je denkt dat er meer is.
Mijn antwoord is omdat ik dat ervaren heb.
Heb een BDE meegemaakt na een periode van enorme spanning, niet eten en niet slapen.
Was de grootste niet gelover die je je maar kunt indenken maar houdt het nu maar op Ik wil niet geloven want dat is de meest simpele oplossing en ik ben dan gewoon dezelfde rationele, nuchterige Raug als voorheen. Maar...soms overvalt het me, zie ik weer beelden van wat ik toen zag, voel ik weer wat ik toen voelde en weet ik met elke cel in mijn lijf dat de dood, zoals wij het er hier over hebben niet bestaat.
Het is een overgang, thuiskomen, afscheid nemen van de ene wereld en verwelkomt worden in een andere wereld die je al kent.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_65859626
Er is waarschijnlijk geen leven na de dood, want de mens is niet perfect. Dat moeten we ons beseffen. Eeuwig leven zullen we al helemaal niet krijgen.
Mensen en dieren zijn gewoon niet perfect en daarom gaan we op een gegeven moment 'kapot'. Onze hersenen doen het op een gegeven moment niet meer, dus dan houdt het waarschijnlijk op.
En onze hersenen zijn zeker van goede kwaliteit, want meestal gaan ze pas kapot na zo'n 80 jaar. Dus ik vind niet dat we ook maar iets te klagen hebben.

Als je nadenkt over wat de dood ons kan brengen, moet je rekening houden met het feit dat we niet perfect zijn. Juist omdat we niet perfect zijn, gaan we dood.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:21:00 #238
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_65860082
Het universum doet aan recycling.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_65861099
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:03 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Een lichtere vorm van energie met veel minder massa dan de fysieke wereld.
Zie energie als golven en trillingen en je ziel zit op een andere trilling / golf lengte as it were.
Je hele Zijn bestaat dus uit meerdere lagen, wat betekend dat als de fysieke laag (je lichaam) verdwijnt, je ziel over blijft en het lichaam los laat.
Waar je dan naar toe gaat en hoe dat er allemaal uit ziet?
Dat zie je dan wel weer, dat kan ik je helaas ook niet vertellen.
Mocht het kloppen dan zie ik je wel aan de andere kant.
Mocht het niet kloppen wat ik zeg, dan zullen we daar dus nooit achter komen want dood is dood!
Hier ben ik het wel mee eens. Goed verwoord
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_65862152
Niks
  maandag 9 februari 2009 @ 00:58:11 #241
38039 Katana
Snoekduiker
pi_65869384
tvp voor later
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_65872668
Volgens mij is dood gewoon het eeuwige zwarte niets waar je je niet bewust van bent. Als je flauwvalt heb je volgens mij een een kleine ervaring van dood zijn.
  zondag 16 januari 2011 @ 03:01:07 #243
332003 nazario
Nazario1207
pi_91398675
Ik heb deze topic met veel intresse door gelezen , omdat ik de laatste dagen gefascineerd ben over levensvragen en toch soms wel nadenk over wat is de betekenis van spiritueel en mystieke aanwezigheid , wat wij denk ik niet echt kunnen bevatten of duidelijk kunnen omschrijven , wat is spiritueel,wat is het lot , bestaat toeval etc etc en als er niks is en alles leeg is waarom is er dan para-psychologie en astrologie waar veel mensen zich in kunnen vinden mbt chinese astrologie , herkenning van karakter etc etc en waar komt karma vandaan als mystieke energiebron. Ik heb sommige opvattingen gelezen in deze topic en voor alles valt wel wat voor te zeggen , meeste wat dichtbij mij komt is bijvoorbeeld dat alles om ons heen een bepaalde energiebron en een energieopwekkend ' iets ' is. Maar goed ik wil mij deel eventjes meegeven in deze topic op een toch wat kleurrijke en ik denk toch wel een aparte wijze , wat denk ik anders is dan de gemiddelde denker en bedenker in deze topic , over de vraag wat is dood en is er iets om ons heen. Overigens heb ik heel veel respect voor de koraan en de bijbel maar ik lees het amper (ik ben meer van de voetbal international) en ben dus ' puur ' spiritueel en religeus door mij te laten leiden door mezelf en niet door elkaar via een bijbel of koraan(massa religie)te klapveeen.Mischien dat ik ze de komende tijden nog wel ga lezen , maar ik vind reinheid begint bij jezelf als goed mens. Heb ik geen boekje voor nodig om dat te beseffen.

Ik heb zelf hele mooie , bijzondere spiritueele , religeuse , en merkwaardige wortels die ik met jullie wil delen , om eens jullie opvatting te vernemen , en dat ik daarmee mischien een bijdrage kan leveren aan een leuke verdere discussie over de vraag is er een almachtige energie kracht om ons heen die heftige is dan dat wij kunnen bevatten en wat onze pet te boven gaat. Het is algemeen bekend , dat ook al zouden we dat graag willen als mens zijnde , dat wij niet verder intellectueel kunnen reiken dan een bepaalde iq , verder kunnen we simpelweg niet denken of dingen bevatten. Dus als je dat in je achterhoofd houdt en gaat relativeren , in welke context moet je sommige feiten van de wetenschap zetten?

Ik heet Nazario , ik ben geboren op 12 juli in Bussum , op zich niks speciaals aan , maaar mijn vader en onder andere mijn opa , en heel veel familie zijn geboren in de aartsengel Mi-chael plaats Monte Sant'Angelo te Italie. http://www.italiandestina(...)onte_san_angelo.html
Deze episode is overigens geschreven door de ex-man van Marlyn Monroe(jawel de blonde legende)

Aartsengel Mi-chael die onder andere een visioen meegaf aan Jeann D'Arch , om als boodschap en visioen mee te geven dat zij de 100 jarige oorlog tussen de fransen en engelsen moest stoppen. http://www.marypages.com/jeanne.htm het is een feit dat onder aanvoering van Jeann op 8 mei bij Orleans de 100 jarige oorlog tussen de fransen en engelsen openbrak tot beeindiging......Normandie speelde ook een hoofdrol tijdens de tweede wereld oorlog , d-day( 8 mei capituleerde Duitsland , maar het is een feit dat 8 mei ook bekend staat als de tweede verschijnings viering van de aartsengel Mi-chael aan Monte Sant'Angelo , genaamd the victory.http://italythisway.com/p(...)t-angelo-history.php http://www.gustapeschici.it/inglese/scheda_territorio.asp?id=5

Ik heb zelf ervaring met dromen , zo heb ik vroeger de dood gedroomt van vriend van mijn moeders vriendin , ietwat meer fantasie erbij , dat ze hem vonden vroeger in een auto bedrijf garage achter ons de witte vink.....gaat paar weken overheen dat mijn moeder ineens bij mij boven staat om de was te doen, tot ze ineens zegt ze hebben Raymond ook dood gevonden in een...garage. Eerste wat ik tegen haar zei was dat heb ik gedroomt...alleen hij was gevonden in zn eigen garage die hij huurde in een straat.

Ik zweef niet , integendeel in sommige opvattingen mbt biologie , nuchterheid van mensen ook in deze topic , waarheid kan ik wel meegaan en waarderen in deze topic van sommige voorstanders van keuze a of d , alleen ik kom met mystrieuse wortels , wat een feit is zoals in bovenstaande omschreven. Let wel ik lees amper de bijbel en ben zeker geen klapvee religeuse type. Ik denk zeker dat er iets spiritueels en mystieks is en geloof zeker in spiritueel en aartsengel Mi-chael , maar op mijn manier , en met vooral feiten die ik niet kan verdraaien, mijn wortels liggen nu eenmaal in Monte Sant Angelo via mijn vader , en ik ben nu eenmaal op 12 juli geboren om half 10 in de ochtend in de Gerard Majella, 12:7 in de negende uur http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerardus_Majella

Voorbeeldje mijn zus is eind 2008 overleden , we zaten met zn allen in een overvolle wachtkamer te wachten voordat we bij mijn zus konden. Zonder dat ik het merkte liet mijn nichtje een engeltje door de kamer gaan en ze wou dat iedereen hem in de hand nam en doorgaf aan de volgende , en als laatste kreeg ik hem dus onverwacht in de hand ( ik wist niet dat die engel rondging) , en daarna gaf ik hem aan mn nichtje en die bracht de engel bij mijn zus. aartsengel Mi-chael staat bekend als doden begeleider.Ik vond dat mooi toen ik er later op terug keek.

Dus welke keuze ik moet kiezen weet ik niet , ik weet wel zeker dat er iets is tussen hemel en aarde , zie bovenstaande en hieronder ( weersgod aartsengel Mi-chael)

============================================================

End of the age.In John's apocalypse, the Book of Revelation, he refers to the "unveiling" or "revelation" of Jesus Christ as Messiah. This term has come to mean, in common usage, the end of the world. The simple pictures of the end of the age in the books of the Old Testament were images of the judgment of the wicked, as well as the resurrection and glorification of those who were given righteousness before God. The dead are seen in the book of Job and in some of the Psalms as being in Sheol, awaiting the final judgment. The wicked will then be consigned to eternal torment in the fires of Gehinnom, or the Lake of Fire mentioned in Revelation.http://en.wikipedia.org/wiki/Book_of_Revelation this is scary movie , its a reality , written by mystic and fucking true words.....ik ben geboren op 12 juli in negende uur in de ochtend bibble revalation archangel Michael 12:7 http://www.usccb.org/nab/bible/revelation/revelation12.htm en mijn roots liggen via mijn vader en opa direkt in archangel Michaels Monte Sant'Angelo.http://www.encyclo.nl/begrip/Nazario Donder en bliksem , water , en vloed , weersgod Michael is heel erg goed.12 juli 2010 op mijn verjaardag als kado'tje van de archangel Michael.

2012----> bibble revalation 12:7 apocalyps ( eind der tijden ). Moest er direkt aan denken , zoveel vage rampen binnen de natuur de laatste tijden.

Dit is een freaky filmpje van de scary storm op mijn verjaardag bij ons in Hengelo , diegene die later op mijn verjaardag langs kwam was die zat in het hart van die storm en was doodsbang ....het was de vrouw van Raymond zoals in bovenstaande beschreven.......

filmpje Hengelo 12:7:2010

http://www.nufoto.nl/foto(...)hter-in-hengelo.html

Michael (Arabic: %u0645%u064A%u062E%u0627%u0626%u064A%u0644, Mikhail %u0645%u064A%u0643%u0627%u0626%u064A%u0644, Mikael ), is one of the Archangels in Islam, and one of the two archangels mentioned in the Qur'an, alongside Gabriel.[40] According to Muslim belief, Michael is often depicted as an angel of mercy, and the one through whom God supplies rain and thunder for mankind. Furthermore, Muslims also believe that God has also put Michael in charge of rewarding the righteous in their life on Earth. Michael is also credited with being present with the Muslims in their first victory in Arabia, at the Battle of Badr.

It says in the hadith of ibn Abbas in at-Tabarani that the Prophet said to Jibril (Gabriel) "What is M%u012Bk%u0101'%u012Bl in charge of?" He replied, "The plants and the rain." Imam Ahmad transmitted in his Musnad from Anas b. Malik that the Prophet asked Gabriel "Why do I never see M%u012Bk%u0101'%u012Bl Laugh?" He replied, "M%u012Bk%u0101'%u012Bl has not laughed since the fire was created." According to tradition, Prophet Muhammed often in his supplication would ask God to bless Gabriel, Michael and Raphael.

Muslim commentators state with reference to Sura 11:69 that Michael was one of the three angels who visited Abraham.

[ Bericht 5% gewijzigd door nazario op 16-01-2011 05:22:27 ]
Monte Sant'Angelo
  zondag 16 januari 2011 @ 07:06:53 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91400333
Je hebt vlgs mij een aardig stukje maar het is eerlijk gezegd zo van de hak op de tak dat ik er nou niet kan uithalen wat nu de essentie van je verhaal is. Gaat het om Raymon, je zus, aartsengel michael, Italie, koran en de bijbel of over een storm in Hengelo?
The truth was in here.
pi_91400358
Na de dood is er "eeuwige rust". Ons bewustzijn is een product van onze hersenen en wanneer we komen te overlijden dan nemen we letterlijk niets meer waar. Net zoals voor onze geboorte.

Er is geen enkele aanleiding om te denken dat er 'iets' is na de dood.

Het is wellicht voor sommige mensen een teleurstellende gedachte, maar zo is het nou eenmaal.
  zondag 16 januari 2011 @ 09:56:37 #246
332003 nazario
Nazario1207
pi_91401201
quote:
5s.gif Op zondag 16 januari 2011 07:06 schreef Bastard het volgende:
Je hebt vlgs mij een aardig stukje maar het is eerlijk gezegd zo van de hak op de tak dat ik er nou niet kan uithalen wat nu de essentie van je verhaal is. Gaat het om Raymon, je zus, aartsengel michael, Italie, koran en de bijbel of over een storm in Hengelo?
Top dat je dit even aanhaald , want sommige dingen kunnen verwarring brengen , omdat het geschreven wordt via internet.

Het is geen hak op de tak , bedoel er allerlei verbanden mee aan te geven zonder dat ik per definitie ga zweven , en aan te reiken aan de discussie of er iets is tussen hemel en aarde , het is wel grappig allemaal al die toevalligheden wat mij overkomt mbt mijn spiritueele wortels die ik bezit zonder dat ik daar om vroeg , maar via het lot van mijn vader en moeder mee heb gekregen. Mijn italiaanse aartsengel MI-chael Monte Sant'Angelo wortels.Snap je? Het is mij gegeven , het is het lot , het is geen verdraaiing van feiten , het is een vaststaand ' iets ' alleen ik vind de verbanden wel heel bizar.

Bijvoorbeeld de koraan heeft een duidelijk visie over de kracht van de aartsengel Mi-chael als een weersgod , de bijbel die spreekt over hele heftige rampen voorafgaand aan de eind der tijden , heftige storm op mijn verjaardag op 12:7 ( bibblerevalation aartsengel Mi-chael) , een voorteken als mystieke boodschap??? , en dat juist de vrouw van Raymond ( waar ik binnen een droom visioen heel naar over gedroomt heb) heel heftig in het hart van die storm terecht kwam , en bij ons even later heel angstig haar verhaal deed. En dat ik juist degene ben die symbolisch de engel terug gaf aan mijn nicht voor mijn zus vlak na haar sterven etc etc.http://heiligeninkruissteek.50webs.com/michael.html ....hij de begeleider van de zielen die gestorven zijn op hun weg naar de hemel.
De bekende negro spiritual:"Michael, row the boat ashore, Alleluia!" gaat over die reis van de gestorven zielen.

Snap je het is niet zozeer hak op de tak , maar een afvraging van zijn al die toevaligheden een opeen stapeling van toeval of is er toch een hogere macht aanwezig......ik denk echt het laatste zonder dat ik ga zweven.Want diverse mensen hebben van mij in het verleden al gezegd dat ik iets wonderbaarlijks en spiritueels in me heb , let wel zonder dat deze mensen wisten dat ik gevoelige aartsengel Mi-chael wortels bezit.

[ Bericht 0% gewijzigd door nazario op 16-01-2011 10:23:07 ]
Monte Sant'Angelo
  zondag 16 januari 2011 @ 10:07:05 #247
332003 nazario
Nazario1207
pi_91401358
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 07:12 schreef Arbeitslos het volgende:
Na de dood is er "eeuwige rust". Ons bewustzijn is een product van onze hersenen en wanneer we komen te overlijden dan nemen we letterlijk niets meer waar. Net zoals voor onze geboorte.

Er is geen enkele aanleiding om te denken dat er 'iets' is na de dood.

Het is wellicht voor sommige mensen een teleurstellende gedachte, maar zo is het nou eenmaal.

Ik vind dit een goede argument van jou , maar wie zegt dat geboorte hetzelfde is als sterven binnen onze menselijke levensloop? Mischien heeft de dood wel een hele andere energie dimensie dan onze geboorte cyclus.of...of....of.....

Zo vind ik het ook verrijkend hier te lezen dat onze menselijkheid vergleken wordt met een product , die dan weer vergleken wordt met de mensheid zelf. Foto camera aan en uit principe , maar is het wel zo gerechtvaardigd om het zo simpel te stellen denk ik dan. Fotocamera , personal computer(pc) , de ziel ervan wordt door ons mensen daarin geblazen op een soms wonderbaarlijke wijze van bedenken en ontwikkelen ( waarin we dankbaar gebruik maken van energie golven etc etc).Dat zou je als levensvatbaar kunnen kenschetsen , maar het heeft geen puurheid in zich zoals de mens geschapen wordt binnen zijn wonderbaarlijkheid en zijn kracht om wonderen te verrichten met mooie ontdekkingen , ontwikkelingen , en bedachte artikelen.
Alleen dat al is een hogere macht die aan ons mens zijn gegeven is als een wonderbaarlijkheid.Patronen zichtbaar , maar denk dat een mens anders in elkaar steekt dan gecreerde producten door de mensheid met patronen die dichtbij de mens zelf komen , maar een creatieve ontwikkeling zijn van onze denk en bedenk geest. Het is gewoon een wonder van de natuur , wonder van de mensheid , een goddelijke wonder , die denk ik meer in zich heeft dan simpel te stellen : geboren en doodgaan als je het puur qua filosofie bekijkt. Wetenschap en religie staat denk ik dichter bij elkaar dan ze zelf realiseren of willen inzien.

Ik communiceerde laatst met een atheist , heel leuk om eens een hele rationele kijk op zaken mee te pakken. Diegene gelooft ook niet in een god , maar inherent aan atheisme is dat ze wel heel sterk in de wetenschap geloven , evolutie leer. Moment opname later gaf deze persoon ook te kennen dat deze persoon via discovery gezien had dat het alweer bewezen is dat wij helemaal niet van apen afstammen zoals eerder gesuggereerd. Dan denk ik moet je nagaan dat de wetenschap ook loopt te spelen met de werkelijkheid en gewoon ook mensen op bepaalde gebieden illusies voorhoudt. Let wel als in beginsel al een foute aanname is binnen onze evolutie theorie ( als via discovery onder andere na buiten is gebracht dat we helemaal niet van apen afstammen) , dan is de puzzel dan al niet kloppend meer.En kun je heel veel theorieeen overboord gooien daaromtrent.

[ Bericht 11% gewijzigd door nazario op 16-01-2011 10:31:10 ]
Monte Sant'Angelo
  zondag 16 januari 2011 @ 10:28:06 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91401648
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 09:56 schreef nazario het volgende:

[..]

Top dat je dit even aanhaald , want sommige dingen kunnen verwarring brengen , omdat het geschreven wordt via internet.

Het is geen hak op de tak , bedoel er allerlei verbanden mee aan te geven zonder dat ik per definitie ga zweven , en aan te reiken aan de discussie of er iets is tussen hemel en aarde , het is wel grappig allemaal al die toevalligheden wat mij overkomt mbt mijn spiritueele wortels die ik bezit zonder dat ik daar om vroeg , maar via het lot van mijn vader en moeder mee heb gekregen. Mijn italiaanse aartsengel MI-chael Monte Sant'Angelo wortels.Snap je? Het is mij gegeven , het is het lot , het is geen verdraaiing van feiten , het is een vaststaand ' iets ' alleen ik vind de verbanden wel heel bizar.

Bijvoorbeeld de koraan heeft een duidelijk visie over de kracht van de aartsengel Mi-chael als een weersgod , de bijbel die spreekt over hele heftige rampen voorafgaand aan de eind der tijden , heftige storm op mijn verjaardag op 12:7 ( bibblerevalation aartsengel Mi-chael) , een voorteken als mystieke boodschap??? , en dat juist de vrouw van Raymond ( waar ik binnen een droom visioen heel naar over gedroomt heb) heel heftig in het hart van die storm terecht kwam , en bij ons even later heel angstig haar verhaal deed. En dat ik juist degene ben die symbolisch de engel terug gaf aan mijn nicht voor mijn zus vlak na haar sterven etc etc.http://heiligeninkruissteek.50webs.com/michael.html ....hij de begeleider van de zielen die gestorven zijn op hun weg naar de hemel.
De bekende negro spiritual:"Michael, row the boat ashore, Alleluia!" gaat over die reis van de gestorven zielen.

Snap je het is niet zozeer hak op de tak , maar een afvraging van zijn al die toevaligheden een opeen stapeling van toeval of is er toch een hogere macht aanwezig......ik denk echt het laatste zonder dat ik ga zweven.Want diverse mensen hebben van mij in het verleden al gezegd dat ik iets wonderbaarlijks en spiritueels in me heb , let wel zonder dat deze mensen wisten dat ik gevoelige aartsengel Mi-chael wortels bezit.
Ja nu begrijp ik je verhaal wat beter inderdaad.. Het is dat je je afvraagt wat al die schijnbare toevalligheden bij elkaar brengt, wat de oorzaak is dat jij er middenin staat.
Daar kan ik natuurlijk ook niet op antwoorden voor je, maar begrijp wel dat het voor jou een handvat is om aan te nemen is dat er meer bestaat dan dat je zo zou zeggen, een groter plan wellicht.
The truth was in here.
  zondag 16 januari 2011 @ 10:36:49 #249
332003 nazario
Nazario1207
pi_91401774
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja nu begrijp ik je verhaal wat beter inderdaad.. Het is dat je je afvraagt wat al die schijnbare toevalligheden bij elkaar brengt, wat de oorzaak is dat jij er middenin staat.
Daar kan ik natuurlijk ook niet op antwoorden voor je, maar begrijp wel dat het voor jou een handvat is om aan te nemen is dat er meer bestaat dan dat je zo zou zeggen, een groter plan wellicht.
Ja man jij snapt het , mijn moeders kant is nederlands , dus ik ben ook voor 50% nuchter , rationeel , nadenkend zonder een emotioneel aspect zoals bijvoorbeeld italianen dat in zich hebben. Alhoewel ik ben ook Buffel Os van chinese astrologie en Kreeft van de normale astrologie , daar komt ook de verhouding nuchter en emotioneel voelend in terug waar ik mij als persoon helemaal in terug kan vinden.Ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben , maar ik vind het verrijkend om deze discussie eens van vers bloed te voorzien.

Trouwens bekijk eens je jaartal binnen chinese astroligie en je normale europese astrologie teken.

http://www.144sterrenbeelden.nl/jouwcombi.html deze link

http://www.astroboot.com/chinese-astrologie/ hier kun je je geboortejaar linken aan je chinese astrologie teken

Echt heel bizar hoeveel dingen ik terug zie in mensen die ik ken , en ik leg ze langs deze meetlat.
Monte Sant'Angelo
  zondag 16 januari 2011 @ 11:25:57 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91402868
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef nazario het volgende:

Trouwens bekijk eens je jaartal binnen chinese astroligie en je normale europese astrologie teken.

http://www.144sterrenbeelden.nl/jouwcombi.html deze link

Echt heel bizar hoeveel dingen ik terug zie in mensen die ik ken , en ik leg ze langs deze meetlat.
:D Klopte als een bus inderdaad wat ik zo las!
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')