Ik ben nog niet zo lang op FOKquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:25 schreef Cahir het volgende:
Kan hier geen sticky van worden gemaakt? Dit is een maandelijkse terugkerend topic onderwerp.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:29 schreef SpecialK het volgende:
D:
Na de dood... is er een begravenis/crematie. Dat weet iedereen.
Juist ja....dus uiteindelijk gaat niemand naar HELL hoe slecht je ook bent geweest...SWEETquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef mrfool het volgende:
Je gaat naar toe waar in je gelooft...
dat is inderdaad wel de enige beredenering met zoietsquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:40 schreef PinPine het volgende:
[..]
Juist ja....dus uiteindelijk gaat niemand naar HELL hoe slecht je ook bent geweest...SWEET
Wat je kiest heeft te maken met wat je gelooft, want wetenschappelijk valt hier niks over te zeggenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:23 schreef heartz het volgende:
We denker er allemaal weleens over na.
Is er iets na de dood? Zo ja, wat?
Wat gebeurt er met je na 'de dood' ?
A. Er is niets na de de dood, als je dood bent weet je niets meer en ben je niets meer. (Licht toe waarom je dat vindt.)
B. Je gaat naar 'de hemel' of 'de hel'. (Licht toe wat, volgens jou, de hemel/ de hel is en waarom je dat vindt.)
C. Reïncarnatie. Je 'ziel' wordt in een ander 'levend wezen' geboren. (Licht toe waarom je dat vindt.)
D. Iets anders, namelijk................ (Licht je antwoord toe.)
Over de antwoorden mag best gediscussiërd worden!!
Gaat meer om de meningen en die ideeën daarachterquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:48 schreef henkvs58 het volgende:
[..]
Wat je kiest heeft te maken met wat je gelooft, want wetenschappelijk valt hier niks over te zeggen
Dat lijkt mij het enige juiste antwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:29 schreef SpecialK het volgende:
D:
Na de dood... is er een begravenis/crematie. Dat weet iedereen.
Yeah right! Probeer je eens voor te stellen wat er was toen je een baby was. Daar weet je helemaal niets meer van. (Gelukkig hebben we de fotoos nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:57 schreef leonpwner1 het volgende:
B en C zijn complete bullshit.
Ik stel me de dood gewoon voor als een slaap, maar dan zonder droom. Je hebt niet het besef dat je er nog bent, want dat ben je ook niet (). Probeer je eens voor te stellen wat er was voor je geboren werd. Dat is precies hetzelfde als wat er is nadat je dood bent gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |