Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaanquote:
Misschien heb je met O&N wel zo veel gezopen dat je nu pas de kater kreegquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaan. Al voel ik me zo slap als een vaatdoekje
.
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaan. Al voel ik me zo slap als een vaatdoekje
.
Van 't Hek is alleen nog als zuurpruim grappig die iedereen loopt te bashen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef hcwp het volgende:
Driekwart van alle cabaretiers is sowieso zum kotsen, lebbis en Jansen staan wel heel laag op die latter met hun pseudo-intellectuele geleuter. Dan luister ik nog liever naar van 't Hek...
ik heb het over dat het heel leuk klinkt dat "2miljard daar, 2 miljard hier" maar zo makkelijk is dat natuurlijk het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Als ik zie wat voor staatsschuld Amerika heeft, weet je niet hoeveel men daarmee kan doen? Dat defensie daar toevallig bij wordt gebruikt, tja dat speelde op dat moment in 2008. Goed de rest van stukje wat hij verteld, ja dat is ronduit slecht, maar daar ging mijn post niet over.
Zekers, was een leuke nacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moggûh Cobra.
Goede dienst gehad?
moeten we nog bang zijn?quote:
Je bedoelt toch niet Martin Lawrence en Eddy Murphy?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef m.k het volgende:
die Engelse cabaretiers met O&N waren wel lachen
Hoi Maitje!quote:
Zekers, schoonmoeders kunnen nog steeds loeders zijn.quote:
het is er makkelijk om op die manier een punt te maken, IMO zijn het onrealistische kleuter dromen. het is zo makkelijk om te zeggen dat met 2 miljard, lepra opgelost is. als het echt zo makkelijk was was het al lang weg. het is net zoiets zeggen als, als we de gehele staalbouw industrie een dag op pauze zetten is het milieu probleem weg. dat is natuurlijk de grootste onzinquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Nee, tuurlijk werkt het zo niet, maar het is wel iets om over na te denken. En daar ging het mij om. Laatst zat ik Dolf Jansen te kijken, het is geen bijster goeie cabaretier maar hij snijd soms punten aan waar over na te denken valt en dat vind ik goed. Guido Wijers deed dat laatst bij zijn jaar conference ook.
Vast niet, want dat zijn Amerikanen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Martin Lawrence en Eddy Murphy?
zie bericht van cobra.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Martin Lawrence en Eddy Murphy?
ja had het gelezen, ik hoor wel van veel mensen dat ze hoofdpijn hebben, nog kans op gemuteerde baby's over jaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers, schoonmoeders kunnen nog steeds loeders zijn.
Maar mbt Moerdijk is er nu alleen nog een probleem met het oppervlakte water rond de brandhaard.
Als ze nu een slok bluswater nemen wel ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef m.k het volgende:
ja had het gelezen, ik hoor wel van veel mensen dat ze hoofdpijn hebben, nog kans op gemuteerde baby's over jaar?
goed om te horen, had erger gekundquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze nu een slok bluswater nemen wel ja.
Maar niet door de rookwolken. Daarvoor lag de gemeten ppm te laag om schade te veroorzaken. Hoofdpijn en irritatie kan wel. Maar dat is per persoon verschillend.
Zeker, we hebben mazzel gehad dat het pas laat begon te regenen. Nu kon de wolk verwaaien waardoor de gemeten waardes onder de gevaargrens kwamen. Als de regen eerder was gekomen was de concentratie wel te hoog geweest en hadden er wel wat evacuaties van dorpen en steden plaatsgevonden.quote:
hoe snel is een evacuatie te realiseren in zo'n geval? of ga jij daar niet over?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker, we hebben mazzel gehad dat het pas laat begon te regenen. Nu kon de wolk verwaaien waardoor de gemeten waardes onder de gevaargrens kwamen. Als de regen eerder was gekomen was de concentratie wel te hoog geweest en hadden er wel wat evacuaties van dorpen en steden plaatsgevonden.
Daar ga ik niet over. Maar het ligt er wel aan wat voor soort evacuatie. Alles achterlaten en wegwezen of de mensen wat spullen laten pakken en georganiseerd vertrekken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef m.k het volgende:
[..]
hoe snel is een evacuatie te realiseren in zo'n geval? of ga jij daar niet over?
wat was het geval denk je geweest als het een uur na de brand begonnen was lichtelijk ging regenen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Maar het ligt er wel aan wat voor soort evacuatie. Alles achterlaten en wegwezen of de mensen wat spullen laten pakken en georganiseerd vertrekken.
De tweede variant.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:20 schreef m.k het volgende:
[..]
wat was het geval denk je geweest als het een uur na de brand begonnen was lichtelijk ging regenen?
Zie jij je handen maar eens te leggen op de meetgegevens. Dan schrijf je wel wat anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Vronsky het volgende:
Uur na de brand was begonnen? Dan was er niets aan de hand.. omdat er toen nog niets in de lucht zat naar mijn weten.
Denk als het na half 6-6 uur was gaan regenen het wel feest was geweest.
quote:
weigering achterlijke bonnetjes uit te moeten gaan schrijven en achter een boom gaan staan met een lasergun ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Esses het volgende:
rave wat moest je bij de kmar dan?
nog iets, waarom werkweigeringen onbehoorlijk gedrag?
Ja, lekker aan het werk geweest. Maar was wel apart dat ik de enige in een vlekkenpak was.quote:
Tering, was het echt ZO erg?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
En ik betwijfel het niet. Dit door de meetgegevens die ik heb gezien.
Ik had verwacht dat jij, met je jarenlange ervaring bij de brandweer, wel zou begrijpen dat je zulke uitspraken niet kunt doen zonder dat je alle benodigde gegevens hebt.
En zonder alle gegevens ga je altijd aan de veilige kant zitten. Dan zou je dus eerder moeten roepen dat er wel iets in de lucht kan zitten ipv roepen dat er, naar jouw weten, niks in de lucht kan zitten.
Als het in het eerste uur was gaan regenen was de concentratie al zo hoog geweest dat ingrijpen noodzakelijk zou zijn.
Hoezo? Met jouw deskundigheid heb je die gegevens blijkbaar niet nodig. Jij weet al wat er voor zooi in een wolk zit voor er meetresultaten zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Tering, was het echt ZO erg?
Staan ze ergens online? Ben eigenlijk nu wel benieuwd.
Je bedoelde de bonnen welke op verzoek van jouw commandant geschreven worden en de boom waarachter gecontroleerd word ter voorkoming van de doden zoals een aantal jaren terug?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
weigering achterlijke bonnetjes uit te moeten gaan schrijven en achter een boom gaan staan met een lasergun ?
No offense naar jou overigens
Jullie!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Je bedoelde de bonnen welke op verzoek van jouw commandant geschreven worden en de boom waarachter gecontroleerd word ter voorkoming van de doden zoals een aantal jaren terug?
Nja, jullie zien 't nut er blijkbaar niet van inMaar t werk is nog zoveel meer.
Had je niet even wat schone kleding aan kunnen trekken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, lekker aan het werk geweest. Maar was wel apart dat ik de enige in een vlekkenpak was.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoezo? Met jouw deskundigheid heb je die gegevens blijkbaar niet nodig. Jij weet al wat er voor zooi in een wolk zit voor er meetresultaten zijn.
Goede opleiding heb je gehad bij de brandweer. Misschien moet ik die ook maar eens gaan volgen. Dan zou Defensie flink kunnen besparen op meetapparatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |