abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90927984
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef m.k het volgende:

[..]

hoe snel is een evacuatie te realiseren in zo'n geval? of ga jij daar niet over?
Daar ga ik niet over. Maar het ligt er wel aan wat voor soort evacuatie. Alles achterlaten en wegwezen of de mensen wat spullen laten pakken en georganiseerd vertrekken.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90928178
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Daar ga ik niet over. Maar het ligt er wel aan wat voor soort evacuatie. Alles achterlaten en wegwezen of de mensen wat spullen laten pakken en georganiseerd vertrekken.
wat was het geval denk je geweest als het een uur na de brand begonnen was lichtelijk ging regenen?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90928417
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 13:20 schreef m.k het volgende:

[..]

wat was het geval denk je geweest als het een uur na de brand begonnen was lichtelijk ging regenen?
De tweede variant.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:26:55 #129
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90928448
Uur na de brand was begonnen? Dan was er niets aan de hand.. omdat er toen nog niets in de lucht zat naar mijn weten.

Denk als het na half 6-6 uur was gaan regenen het wel feest was geweest.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90928518
ook een goeie middag vrons :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:29:13 #131
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90928535
Goedemiddag. :)
pi_90928722
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Vronsky het volgende:
Uur na de brand was begonnen? Dan was er niets aan de hand.. omdat er toen nog niets in de lucht zat naar mijn weten.

Denk als het na half 6-6 uur was gaan regenen het wel feest was geweest.
Zie jij je handen maar eens te leggen op de meetgegevens. Dan schrijf je wel wat anders.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:39:33 #133
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90928998
Cobra, ik betwijfel echt of er om half 4 al chemische zooi in de lucht zat.
Later zeker wel, het was ook niet echt gezond om die zwarte rook in te ademen daarvoor. :P

Maar goed, ik ga je ook geen ongelijk geven vanwege je ervaringen.
Wat is naar jouw mening dan het moment geweest dat het had moeten regenen zodat het slecht was afgelopen?
pi_90929457
En ik betwijfel het niet. Dit door de meetgegevens die ik heb gezien.

Ik had verwacht dat jij, met je jarenlange ervaring bij de brandweer, wel zou begrijpen dat je zulke uitspraken niet kunt doen zonder dat je alle benodigde gegevens hebt.

En zonder alle gegevens ga je altijd aan de veilige kant zitten. Dan zou je dus eerder moeten roepen dat er wel iets in de lucht kan zitten ipv roepen dat er, naar jouw weten, niks in de lucht kan zitten.

Als het in het eerste uur was gaan regenen was de concentratie al zo hoog geweest dat ingrijpen noodzakelijk zou zijn.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:01:07 #135
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90930001
Auw.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:54:10 #136
269091 Deathwings
No such thing as overkill
pi_90932573
Klinkt als een mooie inzet cobra. ^O^
pi_90932655
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Deathwings het volgende:
Klinkt als een mooie inzet cobra.
:Y Goed om het weer eens irl te doen ipv tijdens oefeningen. De samenwerking met de hulpdiensten liep goed.
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:49:01 #138
211797 Esses
Splendide mendax
pi_90934826
rave wat moest je bij de kmar dan?

nog iets, waarom werkweigeringen onbehoorlijk gedrag?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_90935735
middag!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:32:21 #140
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90937037
Was gisteren wel cool zeker, Cobra?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:38:27 #141
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90940358
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Esses het volgende:
rave wat moest je bij de kmar dan?

nog iets, waarom werkweigeringen onbehoorlijk gedrag?
weigering achterlijke bonnetjes uit te moeten gaan schrijven en achter een boom gaan staan met een lasergun ?

No offense naar jou overigens
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_90940806
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 16:32 schreef Lotusss het volgende:
Was gisteren wel cool zeker, Cobra?
Ja, lekker aan het werk geweest. Maar was wel apart dat ik de enige in een vlekkenpak was. ;)
pi_90941555
En ook voor de jongens van de crashtenders ging het dus lekker.

donderdag 6 januari 2011 @ 18:07:41 #144
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90941692
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
En ik betwijfel het niet. Dit door de meetgegevens die ik heb gezien.

Ik had verwacht dat jij, met je jarenlange ervaring bij de brandweer, wel zou begrijpen dat je zulke uitspraken niet kunt doen zonder dat je alle benodigde gegevens hebt.

En zonder alle gegevens ga je altijd aan de veilige kant zitten. Dan zou je dus eerder moeten roepen dat er wel iets in de lucht kan zitten ipv roepen dat er, naar jouw weten, niks in de lucht kan zitten.

Als het in het eerste uur was gaan regenen was de concentratie al zo hoog geweest dat ingrijpen noodzakelijk zou zijn.
Tering, was het echt ZO erg?
Staan ze ergens online? Ben eigenlijk nu wel benieuwd. :o
pi_90942038
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Tering, was het echt ZO erg?
Staan ze ergens online? Ben eigenlijk nu wel benieuwd. :o
Hoezo? Met jouw deskundigheid heb je die gegevens blijkbaar niet nodig. Jij weet al wat er voor zooi in een wolk zit voor er meetresultaten zijn.

Goede opleiding heb je gehad bij de brandweer. Misschien moet ik die ook maar eens gaan volgen. Dan zou Defensie flink kunnen besparen op meetapparatuur.
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:29:26 #146
211797 Esses
Splendide mendax
pi_90942631
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Pumatje het volgende:

[..]

weigering achterlijke bonnetjes uit te moeten gaan schrijven en achter een boom gaan staan met een lasergun ?

No offense naar jou overigens
Je bedoelde de bonnen welke op verzoek van jouw commandant geschreven worden en de boom waarachter gecontroleerd word ter voorkoming van de doden zoals een aantal jaren terug? :P

Nja, jullie zien 't nut er blijkbaar niet van in ;) Maar t werk is nog zoveel meer.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_90942957
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Esses het volgende:

[..]

Je bedoelde de bonnen welke op verzoek van jouw commandant geschreven worden en de boom waarachter gecontroleerd word ter voorkoming van de doden zoals een aantal jaren terug? :P

Nja, jullie zien 't nut er blijkbaar niet van in ;) Maar t werk is nog zoveel meer.
Jullie!? :o
pi_90943086
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ja, lekker aan het werk geweest. Maar was wel apart dat ik de enige in een vlekkenpak was. ;)
Had je niet even wat schone kleding aan kunnen trekken? ;)
pi_90943357
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hoezo? Met jouw deskundigheid heb je die gegevens blijkbaar niet nodig. Jij weet al wat er voor zooi in een wolk zit voor er meetresultaten zijn.

Goede opleiding heb je gehad bij de brandweer. Misschien moet ik die ook maar eens gaan volgen. Dan zou Defensie flink kunnen besparen op meetapparatuur.
_O_ _O-
pi_90943416
Oh en een goede avond natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')