Daar ga ik niet over. Maar het ligt er wel aan wat voor soort evacuatie. Alles achterlaten en wegwezen of de mensen wat spullen laten pakken en georganiseerd vertrekken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef m.k het volgende:
[..]
hoe snel is een evacuatie te realiseren in zo'n geval? of ga jij daar niet over?
wat was het geval denk je geweest als het een uur na de brand begonnen was lichtelijk ging regenen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Maar het ligt er wel aan wat voor soort evacuatie. Alles achterlaten en wegwezen of de mensen wat spullen laten pakken en georganiseerd vertrekken.
De tweede variant.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:20 schreef m.k het volgende:
[..]
wat was het geval denk je geweest als het een uur na de brand begonnen was lichtelijk ging regenen?
Zie jij je handen maar eens te leggen op de meetgegevens. Dan schrijf je wel wat anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Vronsky het volgende:
Uur na de brand was begonnen? Dan was er niets aan de hand.. omdat er toen nog niets in de lucht zat naar mijn weten.
Denk als het na half 6-6 uur was gaan regenen het wel feest was geweest.
quote:
weigering achterlijke bonnetjes uit te moeten gaan schrijven en achter een boom gaan staan met een lasergun ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Esses het volgende:
rave wat moest je bij de kmar dan?
nog iets, waarom werkweigeringen onbehoorlijk gedrag?
Ja, lekker aan het werk geweest. Maar was wel apart dat ik de enige in een vlekkenpak was.quote:
Tering, was het echt ZO erg?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
En ik betwijfel het niet. Dit door de meetgegevens die ik heb gezien.
Ik had verwacht dat jij, met je jarenlange ervaring bij de brandweer, wel zou begrijpen dat je zulke uitspraken niet kunt doen zonder dat je alle benodigde gegevens hebt.
En zonder alle gegevens ga je altijd aan de veilige kant zitten. Dan zou je dus eerder moeten roepen dat er wel iets in de lucht kan zitten ipv roepen dat er, naar jouw weten, niks in de lucht kan zitten.
Als het in het eerste uur was gaan regenen was de concentratie al zo hoog geweest dat ingrijpen noodzakelijk zou zijn.
Hoezo? Met jouw deskundigheid heb je die gegevens blijkbaar niet nodig. Jij weet al wat er voor zooi in een wolk zit voor er meetresultaten zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Tering, was het echt ZO erg?
Staan ze ergens online? Ben eigenlijk nu wel benieuwd.
Je bedoelde de bonnen welke op verzoek van jouw commandant geschreven worden en de boom waarachter gecontroleerd word ter voorkoming van de doden zoals een aantal jaren terug?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
weigering achterlijke bonnetjes uit te moeten gaan schrijven en achter een boom gaan staan met een lasergun ?
No offense naar jou overigens
Jullie!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Je bedoelde de bonnen welke op verzoek van jouw commandant geschreven worden en de boom waarachter gecontroleerd word ter voorkoming van de doden zoals een aantal jaren terug?
Nja, jullie zien 't nut er blijkbaar niet van inMaar t werk is nog zoveel meer.
Had je niet even wat schone kleding aan kunnen trekken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, lekker aan het werk geweest. Maar was wel apart dat ik de enige in een vlekkenpak was.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoezo? Met jouw deskundigheid heb je die gegevens blijkbaar niet nodig. Jij weet al wat er voor zooi in een wolk zit voor er meetresultaten zijn.
Goede opleiding heb je gehad bij de brandweer. Misschien moet ik die ook maar eens gaan volgen. Dan zou Defensie flink kunnen besparen op meetapparatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |