Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaanquote:
Misschien heb je met O&N wel zo veel gezopen dat je nu pas de kater kreegquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaan. Al voel ik me zo slap als een vaatdoekje
.
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaan. Al voel ik me zo slap als een vaatdoekje
.
Van 't Hek is alleen nog als zuurpruim grappig die iedereen loopt te bashen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef hcwp het volgende:
Driekwart van alle cabaretiers is sowieso zum kotsen, lebbis en Jansen staan wel heel laag op die latter met hun pseudo-intellectuele geleuter. Dan luister ik nog liever naar van 't Hek...
ik heb het over dat het heel leuk klinkt dat "2miljard daar, 2 miljard hier" maar zo makkelijk is dat natuurlijk het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Als ik zie wat voor staatsschuld Amerika heeft, weet je niet hoeveel men daarmee kan doen? Dat defensie daar toevallig bij wordt gebruikt, tja dat speelde op dat moment in 2008. Goed de rest van stukje wat hij verteld, ja dat is ronduit slecht, maar daar ging mijn post niet over.
Zekers, was een leuke nacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moggûh Cobra.
Goede dienst gehad?
moeten we nog bang zijn?quote:
Je bedoelt toch niet Martin Lawrence en Eddy Murphy?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef m.k het volgende:
die Engelse cabaretiers met O&N waren wel lachen
Hoi Maitje!quote:
Zekers, schoonmoeders kunnen nog steeds loeders zijn.quote:
het is er makkelijk om op die manier een punt te maken, IMO zijn het onrealistische kleuter dromen. het is zo makkelijk om te zeggen dat met 2 miljard, lepra opgelost is. als het echt zo makkelijk was was het al lang weg. het is net zoiets zeggen als, als we de gehele staalbouw industrie een dag op pauze zetten is het milieu probleem weg. dat is natuurlijk de grootste onzinquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Nee, tuurlijk werkt het zo niet, maar het is wel iets om over na te denken. En daar ging het mij om. Laatst zat ik Dolf Jansen te kijken, het is geen bijster goeie cabaretier maar hij snijd soms punten aan waar over na te denken valt en dat vind ik goed. Guido Wijers deed dat laatst bij zijn jaar conference ook.
Vast niet, want dat zijn Amerikanen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Martin Lawrence en Eddy Murphy?
zie bericht van cobra.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Martin Lawrence en Eddy Murphy?
ja had het gelezen, ik hoor wel van veel mensen dat ze hoofdpijn hebben, nog kans op gemuteerde baby's over jaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers, schoonmoeders kunnen nog steeds loeders zijn.
Maar mbt Moerdijk is er nu alleen nog een probleem met het oppervlakte water rond de brandhaard.
Als ze nu een slok bluswater nemen wel ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef m.k het volgende:
ja had het gelezen, ik hoor wel van veel mensen dat ze hoofdpijn hebben, nog kans op gemuteerde baby's over jaar?
goed om te horen, had erger gekundquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze nu een slok bluswater nemen wel ja.
Maar niet door de rookwolken. Daarvoor lag de gemeten ppm te laag om schade te veroorzaken. Hoofdpijn en irritatie kan wel. Maar dat is per persoon verschillend.
Zeker, we hebben mazzel gehad dat het pas laat begon te regenen. Nu kon de wolk verwaaien waardoor de gemeten waardes onder de gevaargrens kwamen. Als de regen eerder was gekomen was de concentratie wel te hoog geweest en hadden er wel wat evacuaties van dorpen en steden plaatsgevonden.quote:
hoe snel is een evacuatie te realiseren in zo'n geval? of ga jij daar niet over?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker, we hebben mazzel gehad dat het pas laat begon te regenen. Nu kon de wolk verwaaien waardoor de gemeten waardes onder de gevaargrens kwamen. Als de regen eerder was gekomen was de concentratie wel te hoog geweest en hadden er wel wat evacuaties van dorpen en steden plaatsgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |