abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90925016
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef Maitje het volgende:

[..]

-O- Beterschap
Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaan :). Al voel ik me zo slap als een vaatdoekje ;).
pi_90925063
Driekwart van alle cabaretiers is sowieso zum kotsen, lebbis en Jansen staan wel heel laag op die latter met hun pseudo-intellectuele geleuter. Dan luister ik nog liever naar van 't Hek...
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_90925103
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef EllaN het volgende:

[..]

Thanks.. Ben na half 10 in slaap gevallen en het lijkt nu beter te gaan :). Al voel ik me zo slap als een vaatdoekje ;).
Misschien heb je met O&N wel zo veel gezopen dat je nu pas de kater kreeg :D
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_90925140
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef EllaN het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:13:52 #105
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90925217
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef hcwp het volgende:
Driekwart van alle cabaretiers is sowieso zum kotsen, lebbis en Jansen staan wel heel laag op die latter met hun pseudo-intellectuele geleuter. Dan luister ik nog liever naar van 't Hek...
Van 't Hek is alleen nog als zuurpruim grappig die iedereen loopt te bashen.

Alleen voor Theo Maassen loop ik nog echt warm, en ik ga naar de nieuwe show van Hans! _O_
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:29:25 #106
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_90925896
Geef mij dan maar als het echt moet Urbanus :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:31:01 #107
110987 ErwinRommel
pi_90925976
pi_90926001
die Engelse cabaretiers met O&N waren wel lachen
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90926360
@m.k
Als ik zie wat voor staatsschuld Amerika heeft, weet je niet hoeveel men daarmee kan doen? Dat defensie daar toevallig bij wordt gebruikt, tja dat speelde op dat moment in 2008. Goed de rest van stukje wat hij verteld, ja dat is ronduit slecht, maar daar ging mijn post niet over ;).

@EllaN
Ow fijn dat het beter gaat meis! ;)
Er was eens....
pi_90926471
:W Mogguh.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:42:37 #111
110987 ErwinRommel
pi_90926491
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
:W Mogguh.
Moggûh Cobra.
Goede dienst gehad? ;)
pi_90926493
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Als ik zie wat voor staatsschuld Amerika heeft, weet je niet hoeveel men daarmee kan doen? Dat defensie daar toevallig bij wordt gebruikt, tja dat speelde op dat moment in 2008. Goed de rest van stukje wat hij verteld, ja dat is ronduit slecht, maar daar ging mijn post niet over ;).
ik heb het over dat het heel leuk klinkt dat "2miljard daar, 2 miljard hier" maar zo makkelijk is dat natuurlijk het niet
pi_90926672
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Moggûh Cobra.
Goede dienst gehad? ;)
Zekers, was een leuke nacht.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90926711
@Cobra
Goeiemiddag! :*

@m.k
Nee, tuurlijk werkt het zo niet, maar het is wel iets om over na te denken. En daar ging het mij om. Laatst zat ik Dolf Jansen te kijken, het is geen bijster goeie cabaretier maar hij snijd soms punten aan waar over na te denken valt en dat vind ik goed. Guido Wijers deed dat laatst bij zijn jaar conference ook.
Er was eens....
pi_90926723
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zekers, was een leuke nacht.
moeten we nog bang zijn?
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:52:57 #116
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90926932
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef m.k het volgende:
die Engelse cabaretiers met O&N waren wel lachen
Je bedoelt toch niet Martin Lawrence en Eddy Murphy? :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90926972
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Goeiemiddag! :*

Hoi Maitje! O+
pi_90927049
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef m.k het volgende:

[..]

moeten we nog bang zijn?
Zekers, schoonmoeders kunnen nog steeds loeders zijn. :Y

Maar mbt Moerdijk is er nu alleen nog een probleem met het oppervlakte water rond de brandhaard.
pi_90927066
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Nee, tuurlijk werkt het zo niet, maar het is wel iets om over na te denken. En daar ging het mij om. Laatst zat ik Dolf Jansen te kijken, het is geen bijster goeie cabaretier maar hij snijd soms punten aan waar over na te denken valt en dat vind ik goed. Guido Wijers deed dat laatst bij zijn jaar conference ook.
het is er makkelijk om op die manier een punt te maken, IMO zijn het onrealistische kleuter dromen. het is zo makkelijk om te zeggen dat met 2 miljard, lepra opgelost is. als het echt zo makkelijk was was het al lang weg. het is net zoiets zeggen als, als we de gehele staalbouw industrie een dag op pauze zetten is het milieu probleem weg. dat is natuurlijk de grootste onzin
pi_90927067
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Vast niet, want dat zijn Amerikanen. ;)
pi_90927144
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

zie bericht van cobra.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zekers, schoonmoeders kunnen nog steeds loeders zijn. :Y

Maar mbt Moerdijk is er nu alleen nog een probleem met het oppervlakte water rond de brandhaard.
ja had het gelezen, ik hoor wel van veel mensen dat ze hoofdpijn hebben, nog kans op gemuteerde baby's over jaar? :P
pi_90927516
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef m.k het volgende:

ja had het gelezen, ik hoor wel van veel mensen dat ze hoofdpijn hebben, nog kans op gemuteerde baby's over jaar? :P
Als ze nu een slok bluswater nemen wel ja.

Maar niet door de rookwolken. Daarvoor lag de gemeten ppm te laag om schade te veroorzaken. Hoofdpijn en irritatie kan wel. Maar dat is per persoon verschillend.
pi_90927557
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als ze nu een slok bluswater nemen wel ja.

Maar niet door de rookwolken. Daarvoor lag de gemeten ppm te laag om schade te veroorzaken. Hoofdpijn en irritatie kan wel. Maar dat is per persoon verschillend.
goed om te horen, had erger gekund :)
pi_90927810
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef m.k het volgende:

[..]

goed om te horen, had erger gekund :)
Zeker, we hebben mazzel gehad dat het pas laat begon te regenen. Nu kon de wolk verwaaien waardoor de gemeten waardes onder de gevaargrens kwamen. Als de regen eerder was gekomen was de concentratie wel te hoog geweest en hadden er wel wat evacuaties van dorpen en steden plaatsgevonden.
pi_90927882
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zeker, we hebben mazzel gehad dat het pas laat begon te regenen. Nu kon de wolk verwaaien waardoor de gemeten waardes onder de gevaargrens kwamen. Als de regen eerder was gekomen was de concentratie wel te hoog geweest en hadden er wel wat evacuaties van dorpen en steden plaatsgevonden.
hoe snel is een evacuatie te realiseren in zo'n geval? of ga jij daar niet over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')