heb jij soms een TT fail indicator, Renesitequote:
Meh, bietjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb jij soms een TT fail indicator, Renesite
Dat heet scherp en alertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef jna het volgende:
Was die crematie van Moulijn vandaag al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Was die crematie van Moulijn vandaag al?Hehehehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Was die crematie van Moulijn vandaag al?Staat de Coolsingel dit jaar toch nog volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef The_Dean het volgende:
En dan denk ik aan Brabant, want dat geeft nog licht...
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef DjRex89 het volgende:
TERINGTYFUSHOERETELFORT )@*&$&(*#&(*&@!)(*#)(*@)(*@)*&!(#*
quote:
Zo, nou klopt ie voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef DjRex89 het volgende:
TERINGTYFUSHOERETELFORTBELCOMPANY/VODAFONE )@*&$&(*#&(*&@!)(*#)(*@)(*@)*&!(#*
quote:
Abo afgesloten met de druk dat ik om half 5 de winkel in liep en dat als ik mijn nummer wilde behouden ik voor 5 uur een nieuw abo moest hebben.. Achteraf de verkeerde keuze gemaakt. Nieuwe toestel nog niet gebruikt en abo gaat pas de 27e in.. maar toch kan ik er niet vanaf komen blijkbaarquote:
quote:
We've got a winnerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef The_Dean het volgende:
En dan denk ik aan Brabant, want dat geeft nog licht...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan nu niet meer normaal naar Miami 2 Ibiza luisteren, sinds die battle van 538
Ja geniaalquote:
Die moet wel hulp hebben gehadquote:
Whutquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hallo.
Nieuw speulegoed!
[ afbeelding ]
Voor iedereen van de stageSC één!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Whut
Ik voel me heel hebberig opeens![]()
Geef mijne maar aan Fikkie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor iedereen van de stageSC één!
Ik ben hier toch ook abonnee jongenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij dacht dat je überhaupt iets zou krijgen?
[ afbeelding ]
Ik vraag niks, ik meld me alleen maarquote:
In het topic. D'ohquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hallo.
Nieuw speulegoed!
[ afbeelding ]
Heuj! Ik bied me wel aan om je er af te helpen hoorquote:
Jij waardeert t niet genoeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben hier toch ook abonnee jongen
Gemeen!! Slaaplekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens mijn bedje gaan opzoeken. Morgen lekker uitslapen
Pas om half acht opstaan.
Ah crap, dan moet ik even spammen voor m'n leven nu. Of voor m'n iphone dus eigenlijk.quote:
rijg er dan toch wel meer dan één.quote:
Ik moet half 6 opstaanquote:
Dan zullen ze wel allemaal een barst in het display hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Vraag me toch af waarom die stapel daar ligt... Van de vrachtwagen gevallen zeker?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet half 6 opstaan(ik kijk nu heel zielig, met een trillende lip en een zielige traan).
Echte bazen hebben al eenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah crap, dan moet ik even spammen voor m'n leven nu. Of voor m'n iphone dus eigenlijk.
Stagequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg? [ afbeelding ]
PICS!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet half 6 opstaan(ik kijk nu heel zielig, met een trillende lip en een zielige traan).
Ik ben geen echte baasquote:
Hoever weg is die stage dan dat je zo vroeg op moet?quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben geen echte baas
Wat zijn die krengen eigenlijk duur
Jij bent op andere manieren een baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben geen echte baas
Wat zijn die krengen eigenlijk duur
Jeweettochquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent op andere manieren een baas![]()
Gewoon met een Friese vlag de nieuwjaarsduik doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hallo.
Nieuw speulegoed!
[ afbeelding ]
Amsterdam, half 8 beginnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoever weg is die stage dan dat je zo vroeg op moet?
Normaal gaat mijn wekker om 6 uur. Dus ben nu wel blij dat ik eens kan uitslapen.
Dan heb ik pas mijn bus naar mijn werk.quote:
Stikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb ik pas mijn bus naar mijn werk.
Zou ik ooit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Vraag me toch af waarom die stapel daar ligt... Van de vrachtwagen gevallen zeker?
Nee kan niet, want trillende lip en spectaculaire filmtraan kunnen niet alleen maar op een foto vastgelegd worden.quote:
Ja, hoef ik voor de verandering niet voor ons zelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
En dan ook nog in een clip komen, wat een timing
Ja, één voor jou en één voor je chick.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik k
[..]
rijg er dan toch wel meer dan één.
Maar even zonder bullshit... als dat voor jouw afdeling/bedrijf is... dan ga ik daar nu nog solliciteren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou ik ooit?
En dan zou ik er zeker geen foto van op fok zetten.
Filmpje danquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee kan niet, want trillende lip en spectaculaire filmtraan kunnen niet alleen maar op een foto vastgelegd worden.
Ja, dan moet je m eerst naar Nieuw Vennep komen brengen, kun je m net zo goed zelf inleverenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Lever voor mij ff een essay in bij het P.C. Hoofthuis
jeweetsquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, één voor jou en één voor je chick.
Neuh, het is al weer over, ik voel me al niet zo zielig. Ik ga 's middags gewoon heel zielig doen bij vriendlief, dat ik zo vroeg op moest staanquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb stiekem een foto van Bloempje gemaakt. Met een nieuwe iPhone van Isdatzo.
[ afbeelding ]
En zo huil ik niet johquote:
Heb ook nog een stapeltje ikikkers ipads liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar even zonder bullshit... als dat voor jouw afdeling/bedrijf is... dan ga ik daar nu nog solliciteren.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nu naar bed.
Weltrusten allemaal
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ook nog een stapeltje ikikkers ipads liggen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb stiekem een foto van Bloempje gemaakt. Met een nieuwe iPhone van Isdatzo.
[ afbeelding ]
quote:
Jonge, wat zeg ik net!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Jij krijgt een eipad bij je eiphone!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Die iphone en een vergrootglas geeft hetzelfde effect
AH! OEH! HEBBEN! Gewoon, omdat nutteloos maar zo leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ook nog een stapeltje ikikkers ipads liggen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Jij krijgt een eipad bij je eiphone!
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Dienmans!quote:
Echt onbeschoft!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef Isdatzo het volgende:
Jonge dan ga ik iets typen beginnen jullie er allemaal tussendoor te zwammen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef DjRex89 het volgende:
Rex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Geef maar danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
Ach, 't is leuk speelgoed maar niet "700 euro"-leuk. En verder kan je er niet bijster veel mee.
Ik heb er ook niet zo veel mee.
L.no!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef Isdatzo het volgende:
Jonge dan ga ik iets typen beginnen jullie er allemaal tussendoor te zwammen.
Haha, denk niet dat dat 'm gaat wordenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, denk niet dat dat 'm gaat worden.
http://www.dumpert.nl/med(...)k_ramptoeristen.html
Je weet hoe 't gaat en toch moest ik weer lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef L.no het volgende:
Is appelmoes gecombineerd met hagelslag normaal in de Nederlandse cultuur?
Euhm, deze kant van het land iig nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef L.no het volgende:
Is appelmoes gecombineerd met hagelslag normaal in de Nederlandse cultuur?
Maar jij zit in het midden van het landquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, deze kant van het land iig niet
Hangt er maar net vanaf hoe je het land indeelt..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef jna het volgende:
[..]
Maar jij zit in het midden van het land
Goed hoor, met jou dan?quote:
Uh, nou zoals het er nu bijligtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je het land indeelt..
Ja maar je kan euhm ..quote:
Dat kan niet want daar zit ik alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar je kan euhm ..
|
- -
|
Zo het land indelen, dus in 4. Of in meerdere stukkies. Want als je het in vieren doet dan zit ik rechts onder
I know, dat heb ik dan allemaal weer over voor jullie he..quote:
Trustequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten, over 5 uur gaat de wekker alweer
Sterktequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten, over 5 uur gaat de wekker alweer
Heb jij al baardgroei dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef jna het volgende:
Zal ik vanaf nu m'n baard laten staan en dan in maart, als ik in Istanbul ben, naar zo'n barbier gaan?
Maar 2,5 keer 0 is toch ook 0?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:33 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, daarom moet ik 'm ook 2,5e maand laten groeien...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:38 schreef jna het volgende:
[..]
KOM NOU NIET MET JE INGEWIKKELDE BETA BEREKENINGEN!
Hij is intussen prima gewend met de Antilliaanse gerechten, toch komen deze 'gerechten' van m tevoorschijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef jna het volgende:
[..]
Sla 'm om de oren met een Antilliaans gerecht
Tof.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, deze kant van het land iig niet
Ook.quote:
Heeft de iPad ook zo'n waardeloze autocorrectiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ] Volgens mij lezen Fokke en Sukke bij ons mee
Alleen voor studenten toch....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef jna het volgende:
WOEI!
Gratis treinen op zondag! Oh wat een feest!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef jna het volgende:
WOEI!
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen voor studenten toch....
Elke keer als ik een OAD bus of reclame zie denk ik aan dat filmpje van MIDNR op wintersportquote:
Ook als niet student kan je gratis treinen.. gewoon geen kaartje halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef jna het volgende:
WOEI!
Samen met "Joh, plof 'm lekker in de heg" werd dat echt vervelendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef jna het volgende:
[..]
Elke keer als ik een OAD bus of reclame zie denk ik aan dat filmpje van MIDNR op wintersport![]()
OAD EEN FEEST!
GOED VERHAAL!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Samen met "Joh, plof 'm lekker in de heg" werd dat echt vervelend
emotopicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef Piles het volgende:
Hopen dat Bart dit niet leest, voor ie weer in tranen uitbarst.
Neu, ga maar even sigaretten halen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef PieterBas het volgende:
Moet ik al de scheermesjes gaan halen
of een caviaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, ga maar even sigaretten halen...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Samen met "Joh, plof 'm lekker in de heg" werd dat echt vervelend
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef Piles het volgende:
Hopen dat Bart dit niet leest, voor ie weer in tranen uitbarst.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef jna het volgende:
WOEI!
Nee, er ligt sneeuw op het serverparkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
!
Ligt daarom de NS-site nu plat?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, er ligt sneeuw op het serverpark.
De servers hebben een hot-swap-zout-kaartjesquote:
Precies wat de emoticon doet. Misselijk voelen. Iedere fucking morgen heb ik het en dat al bijna 2 maanden lang.quote:
Dat is dan in ieder geval goed nieuwsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:04 schreef L.no het volgende:
Maar iets positiefs: vanavond is er een verjaardagsfeestje van een vriend van Dean en mij in Rotterdam en dan kunnen we lekker veel eten.In de middag en avond voel ik me toch niet misselijk meer.
![]()
Een goooeeedeee morgen.
Dat is balenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Precies wat de emoticon doet. Misselijk voelen. Iedere fucking morgen heb ik het en dat al bijna 2 maanden lang.Ben niet zwanger, er is iets alleen mis met mijn maag volgens mij. De medicatie hielp vroeger, maar blijkbaar nu niet meer, dus ik moet wéér mijn huisarts gaan bezoeken.
Het is niet erg dat ik standaard ziek ben, maar het is nu een gewoonte om niet te kunnen ontbijten. Ik wil eten.
Wel goed. Niets bijzonders te melden eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goed. Niets bijzonders te melden eigenlijk.
De wens is de vader van de gedachtequote:
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Ja, ik vond het al zo'n rare zin. En dan niet alleen door 'meiden'!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niets bijzonders te meiden...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Microsoft weet het ook niet meer.... Schijn ik opeens een niet legitieme versie van Windows 7 te hebben.. Terwijl ik toch echt een legitieme versie gekocht hebt![]()
Ik typte toch echt melden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik vond het al zo'n rare zin. En dan niet alleen door 'meiden'!![]()
Prijzen of vooral specificaties? En wil je dan ruwe gegevens of reviews?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand een goede vergelijkingssite voor mobiele telefoons?
alle vier?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Prijzen of vooral specificaties? En wil je dan ruwe gegevens of reviews?
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of die SE Xperia arc dan al beschikbaar is![]()
Ja jezusquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik mag dit jaar ook weer een nieuwe uitzoeken
Ik kan in juni weer een nieuwe telefoon uitzoeken, dan zal dat ding wel op de markt zijnquote:
Mja mja, maar dan zit je wel met een mobiel zonder dualcore processor hè! Zou ik eerder voor de Nexus S gaan ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan in juni weer een nieuwe telefoon uitzoeken, dan zal dat ding wel op de markt zijn
Angry Birds!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Telefoons zijn om te bellen, waar de fuck heb je dan een dualcore processor voor nodig?
Om snel te kunnen bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Telefoons zijn om te bellen, waar de fuck heb je dan een dualcore processor voor nodig?
Foeiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat helemaal gratis
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
Foei![]()
Beetje die arme Steve Jobs bestelen, hij heeft al zo weinig![]()
HUHquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat helemaal gratis
quote:
Waar kan je die .dmg van de betaalde programma's dan vandaan halen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow? Ik moet nog kijken wat ik meer wil
Ja geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Waar kan je die .dmg van de betaalde programma's dan vandaan halen?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef The_Dean het volgende:
PBquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Binnen anderhalf week seizoen 2 en 3 van Chuck gekeken
Dan is het best verslavend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk het nog wel, maar vind het ook wat minder worden eigenlijk. Misschien valt dat wel mee als je het achter elkaar door kunt kijken
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef vencodark het volgende:
Wauw, ik loop gewoon nu al vast in mijn literatuurverkenning.![]()
Of ik mijn personele gegevens even kon geven.. of mijn geheime vraagquote:Op zondag 9 januari 2011 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Blizzard fake mails zijn altijd grappig
Ik loop gruwelijk achter... seizoen 4 episode 1 en 2 gekeken, verder nog niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef DjRex89 het volgende:
Etc
Ben je al een beetje bij met TBBT? Of was jij dat niet die achter liep?
Dat gaat de Britse belastingbetaler veel geld kostenquote:
Is helemaal niet erg en merken wij toch niks van. Word het tenminste nuttig besteedquote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaat de Britse belastingbetaler veel geld kosten
Top Gear levert de BBC meer op, dan het kostquote:Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg en merken wij toch niks van. Word het tenminste nuttig besteed
Daarom. Miljoenen kijkers over de hele wereld.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Top Gear levert de BBC meer op, dan het kost
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaat de Britse belastingbetaler veel geld kosten
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Top Gear levert de BBC meer op, dan het kost
Nee, want wat de BBC verdiend gaat niet terug naar de belastingbetaler. Terwijl die wel voor de publieke omroepen betalen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Spreek je jezelf hier nu tegen.
Maar als de BBC er meer aan verdient hoeft de belastingbetaler toch ook minder aan de BBC te geven?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, want wat de BBC verdiend gaat niet terug naar de belastingbetaler. Terwijl die wel voor de publieke omroepen betalen.
Maar als je een standaard bedrag betaald, dan maakt het toch niet uit hoeveel programma's ze ermee maken. En aangezien TG winstgevend is, zouden extra afleveringen logischerwijs ook meer winst voor de BBC betekenen, dus zou de Engelse burger er niet meer kijk- en luistergeld voor dienen te betalen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef The_Dean het volgende:
Nee, je betaalt een standaard bedrag kijk- en luistergeld. Ongeacht hoeveel een zender verdiend. En dit is maar een programma, ze maken vast ook shows die lang niet zo winstgevend zijn
Over het algemeen maakt de BBC meer verlies dan winst. Dat Top Gear voor een extra inkomen zorgen. In Engeland betaal je tot tegenstelling in Nederland, nog kijk- en luistergeld. Nou ja, je betaalt het indirect wel het via de belasting.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als de BBC er meer aan verdient hoeft de belastingbetaler toch ook minder aan de BBC te geven?![]()
Dan zullen de presentatoren ook meer geld willen zien, en die challenges zijn ook niet bepaalt goedkoopquote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je een standaard bedrag betaald, dan maakt het toch niet uit hoeveel programma's ze ermee maken. En aangezien TG winstgevend is, zouden extra afleveringen logischerwijs ook meer winst voor de BBC betekenen, dus zou de Engelse burger er niet meer kijk- en luistergeld voor dienen te betalen.
Helderquote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over het algemeen maakt de BBC meer verlies dan winst. Dat Top Gear voor een extra inkomen zorgen. In Engeland betaal je tot tegenstelling in Nederland, nog kijk- en luistergeld. Nou ja, je betaalt het indirect wel het via de belasting.
toch wel?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zullen de presentatoren ook meer geld willen zien, en die challenges zijn ook niet bepaalt goedkoop
KUDT! Naja, ik kijk het later wel terugquote:
Jaa!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:11 schreef Etcetera het volgende:
IT Crowd heeft een 4de seizoenMaar die heb ik ook heel lang uitgesteld, van de week gekeken
Ik heb gister de aflevering over "The internet" gekekenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Mooi inderdaadEn Moss in de rechtzaal
![]()
Die ze wat mij betreft trouwens iets te vaak gebruikten, dat was wel jammer.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb gister de aflevering over "The internet" gekeken
En deze blijft ook geniaal:
Campzone? Dat is toch een mega lan party ergens in de zomer? Ooit vaag iets over gehoord.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit op de beamerplaylist gooi tijdens Campzone
Oh das hier in de buurtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Outdoor lan in Oirschot. Ga ik heen sinds 2005 ofzo, erg gezellig
Campzone, bestaat dat nog steeds?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit op de beamerplaylist gooi tijdens Campzone
Je moet er van houden inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh das hier in de buurtMaar ik ben niet zo van het lannen dus niks voor mij
Ik had eigenlijk verwacht dat afgelopen CZ de laatste zou zijn, maar dit jaar gaan ze gewoon doorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Campzone, bestaat dat nog steeds?
Back in the days nog een paar keer naar een LAN geweest...
Dan kun je net zo goed carnaval gaan vierenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook geen zin om x uur naar m'n pc te staren. Ik heb wel zin in een weekend gezelligheid, ouwehoeren met vrienden en een hoop lolDe pc is na al die jaren echt bijzaak geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |