heb jij soms een TT fail indicator, Renesitequote:
Meh, bietjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb jij soms een TT fail indicator, Renesite
Dat heet scherp en alertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef jna het volgende:
Was die crematie van Moulijn vandaag al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Was die crematie van Moulijn vandaag al?Hehehehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Was die crematie van Moulijn vandaag al?Staat de Coolsingel dit jaar toch nog volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef The_Dean het volgende:
En dan denk ik aan Brabant, want dat geeft nog licht...
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef DjRex89 het volgende:
TERINGTYFUSHOERETELFORT )@*&$&(*#&(*&@!)(*#)(*@)(*@)*&!(#*
quote:
Zo, nou klopt ie voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef DjRex89 het volgende:
TERINGTYFUSHOERETELFORTBELCOMPANY/VODAFONE )@*&$&(*#&(*&@!)(*#)(*@)(*@)*&!(#*
quote:
Abo afgesloten met de druk dat ik om half 5 de winkel in liep en dat als ik mijn nummer wilde behouden ik voor 5 uur een nieuw abo moest hebben.. Achteraf de verkeerde keuze gemaakt. Nieuwe toestel nog niet gebruikt en abo gaat pas de 27e in.. maar toch kan ik er niet vanaf komen blijkbaarquote:
quote:
We've got a winnerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef The_Dean het volgende:
En dan denk ik aan Brabant, want dat geeft nog licht...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan nu niet meer normaal naar Miami 2 Ibiza luisteren, sinds die battle van 538
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |