Ja geniaalquote:
Die moet wel hulp hebben gehadquote:
Whutquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hallo.
Nieuw speulegoed!
[ afbeelding ]
Voor iedereen van de stageSC één!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Whut
Ik voel me heel hebberig opeens![]()
Geef mijne maar aan Fikkie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor iedereen van de stageSC één!
Ik ben hier toch ook abonnee jongenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij dacht dat je überhaupt iets zou krijgen?
[ afbeelding ]
Ik vraag niks, ik meld me alleen maarquote:
In het topic. D'ohquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hallo.
Nieuw speulegoed!
[ afbeelding ]
Heuj! Ik bied me wel aan om je er af te helpen hoorquote:
Jij waardeert t niet genoeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben hier toch ook abonnee jongen
Gemeen!! Slaaplekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens mijn bedje gaan opzoeken. Morgen lekker uitslapen
Pas om half acht opstaan.
Ah crap, dan moet ik even spammen voor m'n leven nu. Of voor m'n iphone dus eigenlijk.quote:
rijg er dan toch wel meer dan één.quote:
Ik moet half 6 opstaanquote:
Dan zullen ze wel allemaal een barst in het display hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Vraag me toch af waarom die stapel daar ligt... Van de vrachtwagen gevallen zeker?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet half 6 opstaan(ik kijk nu heel zielig, met een trillende lip en een zielige traan).
Echte bazen hebben al eenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah crap, dan moet ik even spammen voor m'n leven nu. Of voor m'n iphone dus eigenlijk.
Stagequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg? [ afbeelding ]
PICS!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet half 6 opstaan(ik kijk nu heel zielig, met een trillende lip en een zielige traan).
Ik ben geen echte baasquote:
Hoever weg is die stage dan dat je zo vroeg op moet?quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben geen echte baas
Wat zijn die krengen eigenlijk duur
Jij bent op andere manieren een baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben geen echte baas
Wat zijn die krengen eigenlijk duur
Jeweettochquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent op andere manieren een baas![]()
Gewoon met een Friese vlag de nieuwjaarsduik doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hallo.
Nieuw speulegoed!
[ afbeelding ]
Amsterdam, half 8 beginnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoever weg is die stage dan dat je zo vroeg op moet?
Normaal gaat mijn wekker om 6 uur. Dus ben nu wel blij dat ik eens kan uitslapen.
Dan heb ik pas mijn bus naar mijn werk.quote:
Stikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb ik pas mijn bus naar mijn werk.
Zou ik ooit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Vraag me toch af waarom die stapel daar ligt... Van de vrachtwagen gevallen zeker?
Nee kan niet, want trillende lip en spectaculaire filmtraan kunnen niet alleen maar op een foto vastgelegd worden.quote:
Ja, hoef ik voor de verandering niet voor ons zelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
En dan ook nog in een clip komen, wat een timing
Ja, één voor jou en één voor je chick.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik k
[..]
rijg er dan toch wel meer dan één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |