De servers hebben een hot-swap-zout-kaartjesquote:
Precies wat de emoticon doet. Misselijk voelen. Iedere fucking morgen heb ik het en dat al bijna 2 maanden lang.quote:
Dat is dan in ieder geval goed nieuwsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:04 schreef L.no het volgende:
Maar iets positiefs: vanavond is er een verjaardagsfeestje van een vriend van Dean en mij in Rotterdam en dan kunnen we lekker veel eten.In de middag en avond voel ik me toch niet misselijk meer.
![]()
Een goooeeedeee morgen.
Dat is balenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Precies wat de emoticon doet. Misselijk voelen. Iedere fucking morgen heb ik het en dat al bijna 2 maanden lang.Ben niet zwanger, er is iets alleen mis met mijn maag volgens mij. De medicatie hielp vroeger, maar blijkbaar nu niet meer, dus ik moet wéér mijn huisarts gaan bezoeken.
Het is niet erg dat ik standaard ziek ben, maar het is nu een gewoonte om niet te kunnen ontbijten. Ik wil eten.
Wel goed. Niets bijzonders te melden eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goed. Niets bijzonders te melden eigenlijk.
De wens is de vader van de gedachtequote:
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Ja, ik vond het al zo'n rare zin. En dan niet alleen door 'meiden'!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niets bijzonders te meiden...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Microsoft weet het ook niet meer.... Schijn ik opeens een niet legitieme versie van Windows 7 te hebben.. Terwijl ik toch echt een legitieme versie gekocht hebt![]()
Ik typte toch echt melden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik vond het al zo'n rare zin. En dan niet alleen door 'meiden'!![]()
Prijzen of vooral specificaties? En wil je dan ruwe gegevens of reviews?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand een goede vergelijkingssite voor mobiele telefoons?
alle vier?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Prijzen of vooral specificaties? En wil je dan ruwe gegevens of reviews?
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of die SE Xperia arc dan al beschikbaar is![]()
Ja jezusquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik mag dit jaar ook weer een nieuwe uitzoeken
Ik kan in juni weer een nieuwe telefoon uitzoeken, dan zal dat ding wel op de markt zijnquote:
Mja mja, maar dan zit je wel met een mobiel zonder dualcore processor hè! Zou ik eerder voor de Nexus S gaan ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan in juni weer een nieuwe telefoon uitzoeken, dan zal dat ding wel op de markt zijn
Angry Birds!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Telefoons zijn om te bellen, waar de fuck heb je dan een dualcore processor voor nodig?
Om snel te kunnen bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Telefoons zijn om te bellen, waar de fuck heb je dan een dualcore processor voor nodig?
Foeiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat helemaal gratis
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
Foei![]()
Beetje die arme Steve Jobs bestelen, hij heeft al zo weinig![]()
HUHquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat helemaal gratis
quote:
Waar kan je die .dmg van de betaalde programma's dan vandaan halen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow? Ik moet nog kijken wat ik meer wil
Ja geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Waar kan je die .dmg van de betaalde programma's dan vandaan halen?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |