quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitgezogd, zo slecht zie je het niet vaak.
over de TT zeiken is lekker origineel wou je zeggen?quote:
Fijne avondquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik had van de week mix van dr Oetker waar geen chocola inzat, krijg ik ter compensatie een heel bakpakket van ze
serieus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik had van de week mix van dr Oetker waar geen chocola inzat, krijg ik ter compensatie een heel bakpakket van ze
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat magquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Ripley het volgende:
Ik ken jou helemaal niet Peurac, maar ik heb best wel een Kudfokker beeld van je
Wie beweert dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat magmaar ik schijn irl wel mee te vallen
Weet ik nog niet, een pakketje met diverse bakprodukten, dus ik hoop dat er lekkere dingen tussen zittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
serieus?cool
Wat zit er allemaal in? Of weet je dat niet?
Nouquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef YipYip het volgende:
Lekker fikkie bij Chemie-Pack in Moerdijk *marshmallows pakt*
want?quote:
Klopt, zijn ze zelfs verplicht. Ben heel benieuwd wat je allemaal krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, een pakketje met diverse bakprodukten, dus ik hoop dat er lekkere dingen tussen zittenWas een tip van een vriendin van me, die heeft wel vaker gehad dat er iets ontbrak en als je dan een mailtje stuurt krijg je het gewoon alsnog
Doe eens lief enzo?quote:
Er lopen er nog een miljoen rond van dat soort types helaasquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
En de wereld is gered van de ondergang:
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-niet-trouwen.html
Hopelijk zit er iets met chocola tussen, anders zou het wel heel wrang zijn. Dat ik zometeen niet allemaal pakken met oliebollenmix heb ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
want?
[..]
Klopt, zijn ze zelfs verplicht. Ben heel benieuwd wat je allemaal krijgt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens lief enzo?ga jij maar lekker boven je papier dromen
Mooie publiciteitsstuntquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
En de wereld is gered van de ondergang:
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-niet-trouwen.html
Dan zou ik je wel een beetje uitlachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk zit er iets met chocola tussen, anders zou het wel heel wrang zijn. Dat ik zometeen niet allemaal pakken met oliebollenmix heb ofzo
Giftige wolken, familie die daar woontquote:
quote:[..]
Klopt, zijn ze zelfs verplicht. Ben heel benieuwd wat je allemaal krijgt
En als ze t met elkaar blijven doen, wordt het ook niet echt beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er lopen er nog een miljoen rond van dat soort types helaas.
Ik zou je ze dwangvoederenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik je wel een beetje uitlachen
Idiocracy, over een paar honderd jaar zijn er gewoon geen slimme mensen meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als ze t met elkaar blijven doen, wordt het ook niet echt beter
Zou ik niet eens erg vinden, mits je een beetje redelijk bakt natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idiocracy, over een paar honderd jaar zijn er gewoon geen slimme mensen meer.
Ziet er niet best uit nee. Mijn familie woont in de Hoekse Waardquote:
Hmm, t is wel serieus, dit ding komt er aan: http://twitpic.com/3n8zt1quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Giftige wolken, familie die daar woont
[..]
Er worden daar zwaar chemische stoffen opgeslagen toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, t is wel serieus, dit ding komt er aan: http://twitpic.com/3n8zt1
een van de weinige gepanserde, vuurbestendige brandweerwagen in NLDie sturen ze niet zomaar. Als ik daar nu zou zitten, zou ik toch ff regelen dat ik voor vannacht weg kon.
Ja mijne ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ziet er niet best uit nee. Mijn familie woont in de Hoekse Waard
Je dacht dat ik een grapje maakte?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, t is wel serieus, dit ding komt er aan: http://twitpic.com/3n8zt1
een van de weinige gepanserde, vuurbestendige brandweerwagen in NLDie sturen ze niet zomaar. Als ik daar nu zou zitten, zou ik toch ff regelen dat ik voor vannacht weg kon.
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er worden daar zwaar chemische stoffen opgeslagen toch?
Nee, maar je hebt een flinke brand en je heb iets waarbij ze een speciale brandweerwagen een uur laten rijden. Zit wel verschil in voor mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mijne ook.
Enige voordeel is dat de pa van mn zoon er ook woont
[..]
Je dacht dat ik een grapje maakte?
Ik ook niet, maar het lijkt me gewoon een feit.quote:
En zijn alle roodharigen uitgestorven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me gewoon een feit.
Domme mensen neuken aan en fokken bij het leven, slimme mensen krijgen misschien 1 of 2 kinderen, of 0.
Uiteindelijk komen er dus alleen maar domme mensen. Jaja, ik snap dat 2 domme mensen niet perse domme kinderen krijgen, maar ook dan zullen die slimmere koters bijv minder opgeleid worden door geldgebrek oid.
Over 500 jaar heeft iedereen het IQ van een Oh Oh Cherso type.
Blanken sowieso.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
En zijn alle roodharigen uitgestorven.
quote:
Thanks, jij ook, en de rest hier ook uiteraardquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:17 schreef Yuki het volgende:
[..]!!!
Nog de beste wensen he!
Ik ren even naar het postkantoor!![]()
Dan kan ik em straks ook zienquote:UPDATE: Brand is amper te controleren en slaat over op ander panden. Rook gaat op 500 meter hoogte richting Amsterdam en IJmuiden.
LOL, ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg, ik hoor de brandweer hier zelfs.
* Kijkt even uit het raamquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan ik em straks ook zienjammer dat t donker is
![]()
trouwens, ik bedenk me net dat schiphol wel eens dicht zou kunnen gaan dan
Wat is er daar te doen dan?quote:
Fik op de Neckarddreef.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er daar te doen dan?![]()
@Moerdijk, lees net dat de shell brandweer er ook is, slimdie zijn er op getraind met chemie te werken
bij t kamp?quote:
Ik ook niet, maar zag en hoor de brandweer langskomen dus heb het even opgezochtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij t kamp?![]()
Ik kan het nét niet zien
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag en hoor de brandweer langskomen dus heb het even opgezocht
Dat hebben ze gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Mooi begin, meteen die hele kutprovincie affikken.
Wij kunnen dat hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hebben ze gehoordDe wolk gaat nu dus richting a'dam
hmm ja, en ook in die regioquote:
quote:17:23:29 05-01-11 17 POLI Aanrijding met beklemming 1 ROTTERDAMSEWEG 4,3 RIDDERKERK (RD) met bus
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
Maar mijn huppelzusjes danquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Mooi begin, meteen die hele kutprovincie affikken.
Volgens mij wel ja, zou ie z'n dag niet hebben?quote:
Collateral damagequote:
Maar maar maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collateral damage.
Moet je maar niet in zo'n kutstuk Nederland wonen.
Ach, ik kan er mee leven als ze allemaal naar Limburg vluchten. Dan gebruiken we de puinhopen van Brabant als een soort bufferzone tussen de normale mensen en de zuiderlingenquote:
"De Brabante muur".quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik kan er mee leven als ze allemaal naar Limburg vluchten. Dan gebruiken we de puinhopen van Brabant als een soort bufferzone tussen de normale mensen en de zuiderlingen.
Coolquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef YipYip het volgende:
Tering...je ziet nu live op tv de ene tank na de andere ontploffen bij die brand...
Er is echt zo'n marginaal verschil tussen limbo's en brabo's, daar ga ik geen onderscheid tussen makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
Liever de fik in limburg, die daar wonen sporen echt niet
Wel een gruwelijk mooie fikquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef YipYip het volgende:
Tering...je ziet nu live op tv de ene tank na de andere ontploffen bij die brand...
Yupquote:
Dit gaat gecontroleerd uitgebrand laten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
YupOndanks dat mn familie daar in de buurt woont...
Dit gaan ze echt niet even blussen daar
Ah het is in braboland, dacht dat het net in zuid-holland lagquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is echt zo'n marginaal verschil tussen limbo's en brabo's, daar ga ik geen onderscheid tussen maken.
Met al dat overdreven optimisme zat een correctie er toch wel aan te komen.quote:
tijnbrein.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
TB help me eens. Wie is dat ook al weer?
Aaah oke... Dat verklaart ook een hoopquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah oke... Dat verklaart ook een hoop
De ene ontploffing na de ander momenteel...Het wordt alleen maar erger.. niks controlequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit gaat gecontroleerd uitgebrand laten worden
Gecontroleerd betekend dat het niet overslaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
De ene ontploffing na de ander momenteel...Het wordt alleen maar erger.. niks controle
Er zijn al omliggende bedrijven getroffen inmiddels.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecontroleerd betekend dat het niet overslaat
RTL7quote:
Dat is bij zo'n brand niet te voorkomen. Maar als ze niks doen fikt er veel meer af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Er zijn al omliggende bedrijven getroffen inmiddels.
Hij wou even een bevestiging van een manquote:
Ja okquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij wou even een bevestiging van een man. Vrouwen kunnen meestal de badkamer niet vinden zonder tomtom
.
Wut wut whaaat?quote:
Nee, je hebt gelijk. Ik vind nooit de weg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wut wut whaaat?.
geen boze "seksist" opmerking?.
Al een half jaar niet meer, zit niet meer op de kabel in Utrecht.quote:
Ik heb altijd gelijk, maar meestal wekken mijn 100% kloppende opmerkingen toch wel andere reacties opquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik vind nooit de weg.
Ik vind altijd de woonplaatsquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik vind nooit de weg.
kak zooi, laat die lui lekker en schotel nemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Al een half jaar niet meer, zit niet meer op de kabel in Utrecht.Er is een turkse zender voor in de plaats gekomen.
Ik ken m'n zwakke punten, het heeft geen zin om die te ontkennen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, maar meestal wekken mijn 100% kloppende opmerkingen toch wel andere reacties op.
Je hebt het ook enorm gemist de afgelopen zes maandenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kak zooi, laat die lui lekker en schotel nemenik wil CNN
Goeie eigenschap in een vrouw, daten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken m'n zwakke punten, het heeft geen zin om die te ontkennen.
Nee, maar dit soort dingen komen er altijd wel opquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het ook enorm gemist de afgelopen zes maanden
Ik geef je niet altijd gelijk hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie eigenschap in een vrouw, daten?.
Goed zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef je niet altijd gelijk hoor.
Altijd hoeft ook niet, ik verzin wel wat dingen waarin jij gelijk mag hebben hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef je niet altijd gelijk hoor.
En dan verder gaan met zuigen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik zeg: ja schatje, wat jij wilt. Gewoon om van het gezeik af te zijn.
Digitale TV? Ik kan em niet vinden in het overzicht.quote:
Dat ze daar niet voor jan lul blussen snap ik ook wel...maar binnen een uur is de brand 2x zo groot geworden. Dus helemaal volgens plan gaat het helaas nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RTL7
[..]
Dat is bij zo'n brand niet te voorkomen. Maar als ze niks doen fikt er veel meer af.
Ja digitaal, ik zat CNBC te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Digitale TV? Ik kan em niet vinden in het overzicht.
Doodgaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als er allemaal chemische kankerverwekkende stoffen vrijkomen, wat doen al die verslaggevers daar dan?
Zorgen dat wij weten wat er gebeurd. En er vet voor betaald worden hoop ik voor zequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als er allemaal chemische kankerverwekkende stoffen vrijkomen, wat doen al die verslaggevers daar dan?
Betaald worden om risico te lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Bij Snuit deed die het niet tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Nou, gelukkig hebben ze maandag nog het luchtalarm getest
snuitje is werkenquote:
Mogen we dan nog wel spinazie eten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal je zien krijg ik over een x aantal jaar allemaal misvormde neefjes en nichtjes door deze brand
Meerdijk, fictieve plaatsquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Speelde GTST zich niet af in Moerdijk ofzo? Zou wel een mooie plottwist zijn.
Is toch standaard in die regio?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal je zien krijg ik over een x aantal jaar allemaal misvormde neefjes en nichtjes door deze brand
Meerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Speelde GTST zich niet af in Moerdijk ofzo? Zou wel een mooie plottwist zijn.
Die snap ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we dan nog wel spinazie eten?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
Wie wilde er trouwens laatst BBQn? Dat kan nu met heel Fok tegelijk
Geen idee eigenlijk.quote:
Nee je bent in de war met de achterhoekquote:
Er zijn wel leuke achterhoekersquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je bent in de war met de achterhoek
Oh zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Tsjernobyl, of hoe je het spelt, mocht je geen spinazie eten
Heb er een ex zitten en ben er heilig van overtuigd dat het 1 dikke incest bende was daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke achterhoekers
Ik ken er maar 2, maar toch
Ze vind me leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke achterhoekers
Ik ken er maar 2, maar toch
maar je had t over meerdere leuke Achterhoekersquote:
Dan ken je er 3quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zei 2.
Joe en Barb komen uit de achterhoek
Ja, die denkt dat het om haar gaat natuurlijk, niet om de kroegquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef HeatWave het volgende:
Scharrel snapt er niets van. Ik zou een biertje gaan drinken in de stad, nodigt ze me uit bij haar thuis, zeg ik nee.
Arme vrouwen ook.
quote:
En nog belangrijker. Is dit er 1 zonder kind?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die denkt dat het om haar gaat natuurlijk, niet om de kroeg
Is dit een nieuwe?
Peu weet best wat ik van 'm vindquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Die arme peu is wel de lul de laatste dagen
quote:
Van wie kreeg je die PM?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg een PM met de vraag of ik lekker gebatst had.
Met wie moet ik in godsnaam hebben gebatst
niet als ik niets nuttigs heb bij te dragenquote:
Van Krea zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
Jij werd aangehaald. Dus per definitie nuttigquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet als ik niets nuttigs heb bij te dragen
M113?quote:
Nee, zie bovenquote:
FF naar Moerdijk rijden, is die zo warmquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef -Engel- het volgende:
Oke...... ik heb mijn tosti-ijzer gesloopt... denk ik.....
ding wordt niet meer warm maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het oranje lampje power brandt wel
dus? Wat moet ik nu fixen?
Morgen naar blokker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef -Engel- het volgende:
Oke...... ik heb mijn tosti-ijzer gesloopt... denk ik.....
ding wordt niet meer warm maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het oranje lampje power brandt wel
dus? Wat moet ik nu fixen?
En was dat zo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
Wazige kloon, niet reagerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
M113?
[..]
Nee, zie bovenTenzij kloon maar dat kan ik me niet voorstellen
Oh, hier is de eerste grapjas alquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF naar Moerdijk rijden, is die zo warm
HET IS JOUW KLOON!quote:
Nee, heb ik niet gedaan. Reageer sowieso niet op dat soort PM'etjes.quote:
Dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hallo![]()
Daar heb ik geen kloon voor nodig dan hoor
Jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
HET IS JOUW KLOON!!
[..]
Nee, heb ik niet gedaan. Reageer sowieso niet op dat soort PM'etjes.
Dat doe ik nu toch ookquote:
Jij ziet een lijstjes-update!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Ripley het volgende:
Maar heb je nu prettige seks gehad recentelijk, Samzzz?
Definieer recentelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Ripley het volgende:
Maar heb je nu prettige seks gehad recentelijk, Samzzz?
Ja, dan moet je maar onder je eigen naam PM'en hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Dat doe ik nu toch ook
De afgelopen 5 dagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Definieer recentelijkDit jaar iig niet.
Nou, niet. Gewoon helemaal nietquote:
Al minimaal 5 dagen dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niet. Gewoon helemaal niet
Ik sta dit complete jaar al droog
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Definieer recentelijkDit jaar iig niet.
Nee, ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
laten we zeggen de afgelopen anderhalve maand dan, Samz
Oh dus dan had het wel goed geweest.... Vrouwenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar onder je eigen naam PM'en hoor
Ja, dan weet ik wie het is hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dus dan had het wel goed geweest.... Vrouwen
Mij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
En ik maar denken dat ik m'n knuffel langs m'n wang voelde strijkenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik m'n knuffel langs m'n wang voelde strijken
We gaan allemaal dood!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
shit, die rook komt via de bovenste luchtlagen naar Utrecht
En kan ook met regen naar beneden komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
shit, die rook komt via de bovenste luchtlagen naar Utrecht
idd, tijd om naar mn ouders te gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
En kan ook met regen naar beneden komen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik maak me eigenlijk best zorgen om die chemische troep die de lucht in gaatWat nou als dat is haske gifitig is?
Volgens het nieuws is er nog geen giftige substantie gemeten.quote:
Er zou zwavelzuur de lucht ingegaan kunnen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is er nog geen giftige substantie gemeten.
Het gaat wel om de concentratie als het bij je aankomt he. Troep uit Amerika komt hier heel sterk verdund aan, als het al te merken is hier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Uitstoot van amerika maak ik me meer zorgen over eerlijk gezegd als die paar liter aan troep van dit brandje
klopt, maar de complete voorraad van een bedrijf welke met zwavelzuur werkt staat in de fikquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is er nog geen giftige substantie gemeten.
Kunnen zijn ja. Ik wacht dan liever op concreet nieuwsquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zou zwavelzuur de lucht ingegaan kunnen zijn
Wat voor troep zou dat dan zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat wel om de concentratie als het bij je aankomt he. Troep uit Amerika komt hier heel sterk verdund aan, als het al te merken is hier.
Nou, ik wacht liever even af wat het nieuws brengt ipv te speculeren over een mogelijke vergiftigingquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar de complete voorraad van een bedrijf welke met zwavelzuur werkt staat in de fikdat t nog niet gemeten is, betekend het alleen dat het nog niet op de grond aanwezig is.
Klopt, maar metingen gebeuren nooit (hoog) in de lucht en daar zit de rook op dit moment.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen zijn ja. Ik wacht dan liever op concreet nieuws
Volgens de milieudienst is er nog niks substantieels gemeten. Laten we hopen dat het zo blijft.
Jij hebt makkelijk praten, jij zit daar in Duitsland op veilige afstand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wacht liever even af wat het nieuws brengt ipv te speculeren over een mogelijke vergiftiging
Jij zit toch best hoog he? Als jij omvalt, weet ik genoeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar metingen gebeuren nooit (hoog) in de lucht en daar zit de rook op dit moment.
Een groot gedeelte van die zooi is al opgebrand eerdat het rook is, vandaar dat het ook zo heftig is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat wel om de concentratie als het bij je aankomt he. Troep uit Amerika komt hier heel sterk verdund aan, als het al te merken is hier.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van die zooi is al opgebrand eerdat het rook is, vandaar dat het ook zo heftig is waarschijnlijk.
Dan kunnen ze straks mooi meten...want het gaat regenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar de complete voorraad van een bedrijf welke met zwavelzuur werkt staat in de fikdat t nog niet gemeten is, betekend het alleen dat het nog niet op de grond aanwezig is.
Deutschland, Deutschland uber allesquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij zit daar in Duitsland op veilige afstand.
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
De vrouw op RTL legt alles uit alsof we kinderen van 4 zijn
Zure regen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks mooi meten...want het gaat regenen
Als je dood bent laat je het wel weten hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop het
Het schijnt in Utrecht te kunnen komen, en ik zit toch wel behoorlijk zuidelijk... Dus komt als eerste hier aan.
Het gemiddelde RTL-publiek is natuurlijk niet bijster slim.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
De vrouw op RTL legt alles uit alsof we kinderen van 4 zijn
Zure regenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks mooi meten...want het gaat regenen
Je bent de eerste die het hoortquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dood bent laat je het wel weten he
Hoe zal het niveau van Hart van NL vanavond dan wel niet zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gemiddelde RTL-publiek is natuurlijk niet bijster slim.
En je dak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zure regen!
Zeg je autolak maar vaarwel
Hier zijn de stoepen nog bar gladquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zure regen
Als er nou nog sneeuw was was meteen die bende ook weg
Zoveel lager zit je niet, als t hier is, is t ook snel daarna bij jouquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zit toch best hoog he? Als jij omvalt, weet ik genoeg.
Net zo laag als altijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zal het niveau van Hart van NL vanavond dan wel niet zijn?
Was dat dak niet net gerepareerd?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
En je dak.Gelukkig heb ik nog buren boven me zitten.
Ik maak me meer zorgen om de schade dat aangericht kan worden aan mens en milieu. Materiële zaken boeien me in deze echt niet, die zijn vervangbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zure regen!
Zeg je autolak maar vaarwel
Oh fuck. Ik zit direct onder het dakquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
En je dak.Gelukkig heb ik nog buren boven me zitten.
Nee, nog niet. Scheelt weer sloopkosten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat dak niet net gerepareerd?
Het was ook een grapje. Een heel flauw grapjequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de schade dat aangericht kan worden aan mens en milieu. Materiële zaken boeien me in deze echt niet, die zijn vervangbaar.
Ik zag geen PIquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Een heel flauw grapje
Inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de schade dat aangericht kan worden aan mens en milieu. Materiële zaken boeien me in deze echt niet, die zijn vervangbaar.
Je hebt een apart kindquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu met huppelkind bij de Mac. Etenstijd dus druk hier. Zegt hk opeens: jezus wat veel kinderen hier en wat makwn ze een kutkabaal. Kom mama dooreten, ik wil hier weg.
Zet je ook t eten klaar? Dan spring ik nu in de Alfaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
Schatjes, jullie mogen allemaal bij mij in Duitsland in de schuilkelder schuilen
Die lees ik de helft van de tijd toch nietquote:
In dat geval, veel plezier in de zure regenquote:
Ziek ben ik toch al dus die zooi kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, veel plezier in de zure regen
Mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lees ik de helft van de tijd toch niet
Uiteraard, want ze kunnen op een stukje van 5 meter niet rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:42 schreef CherryLips het volgende:
De NS ligt zo zeker ook weer plat in heel NL?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zet je ook t eten klaar? Dan spring ik nu in de Alfa
Ik wel! Ik heb heel veel flessen sterke drank.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet ik nog allemaal inslaanIk ben echt niet voorbereid op een nationale ramp
Jij, als onze rots in de branding!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet ik nog allemaal inslaanIk ben echt niet voorbereid op een nationale ramp
De drank neem ik wel meequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel weer twee dagen mee vooruit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De drank neem ik wel mee10 kratten HJ en 6 flessen prosecco heb ik nog staan
Gelukkig hebben pa en ma de kast vol staan en hebben we een gigantische campinguitrustingquote:
Ligt eraan, als Huppel en MissB komen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel weer twee dagen mee vooruit.
Hmmm... Twee uur dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Huppel en MissB komen?
Ruzie met je werkgever?quote:
Ik niet. Alleen nu begijp waarom mijn collega met baard tulband en jurk zo snel weg ging vanmiddagquote:
Want die heeft verstand van explosies?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Alleen nu begijp waarom mijn collega met baard tulband en jurk zo snel weg ging vanmiddag
Wat flauw zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Alleen nu begijp waarom mijn collega met baard tulband en jurk zo snel weg ging vanmiddag
Dan niet meer brandstichten welquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Want die heeft verstand van explosies?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik moest wel lachenquote:
Ja he ik zit in de rook, straks blijk dat die nog giftig is ookquote:
Mijn hamster lust niks gezondsquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Mijn cavia snapt zijn nieuwe hokje/schuilplekje niet
Ze zeggen dat dieren op hun baasje gaan lijken.quote:
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dieren op hun baasje gaan lijken.
CL, voer 'm chocola!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dieren op hun baasje gaan lijken.
Ga je die ook krijgen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Cavia's zijn cool
Ik vraag denk ik twee baby's voor m'n verjaardag
Babycaafjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Cavia's zijn cool
Pas maar op, voor je het weet zit je er 12jaar aan vastquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Cavia's zijn cool
Honden wel iig... Ik zou mijn cavia overigens ook geen chocola voerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daar gaat ie dood aan (denk ik)
Chocolade is idd niet goed voor knagers, katten en honden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daar gaat ie dood aan (denk ik)
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chocolade is idd niet goed voor knagers, katten en honden.
Paarden worden er euforisch van
Wel juist! Lekker dopamines voeren...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Honden wel iig... Ik zou mijn cavia overigens ook geen chocola voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |