Fik op de Neckarddreef.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er daar te doen dan?![]()
@Moerdijk, lees net dat de shell brandweer er ook is, slimdie zijn er op getraind met chemie te werken
bij t kamp?quote:
Ik ook niet, maar zag en hoor de brandweer langskomen dus heb het even opgezochtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij t kamp?![]()
Ik kan het nét niet zien
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag en hoor de brandweer langskomen dus heb het even opgezocht
Dat hebben ze gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Mooi begin, meteen die hele kutprovincie affikken.
Wij kunnen dat hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hebben ze gehoordDe wolk gaat nu dus richting a'dam
hmm ja, en ook in die regioquote:
quote:17:23:29 05-01-11 17 POLI Aanrijding met beklemming 1 ROTTERDAMSEWEG 4,3 RIDDERKERK (RD) met bus
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
Maar mijn huppelzusjes danquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Mooi begin, meteen die hele kutprovincie affikken.
Volgens mij wel ja, zou ie z'n dag niet hebben?quote:
Collateral damagequote:
Maar maar maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collateral damage.
Moet je maar niet in zo'n kutstuk Nederland wonen.
Ach, ik kan er mee leven als ze allemaal naar Limburg vluchten. Dan gebruiken we de puinhopen van Brabant als een soort bufferzone tussen de normale mensen en de zuiderlingenquote:
"De Brabante muur".quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik kan er mee leven als ze allemaal naar Limburg vluchten. Dan gebruiken we de puinhopen van Brabant als een soort bufferzone tussen de normale mensen en de zuiderlingen.
Coolquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef YipYip het volgende:
Tering...je ziet nu live op tv de ene tank na de andere ontploffen bij die brand...
Er is echt zo'n marginaal verschil tussen limbo's en brabo's, daar ga ik geen onderscheid tussen makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
Liever de fik in limburg, die daar wonen sporen echt niet
Wel een gruwelijk mooie fikquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef YipYip het volgende:
Tering...je ziet nu live op tv de ene tank na de andere ontploffen bij die brand...
Yupquote:
Dit gaat gecontroleerd uitgebrand laten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
YupOndanks dat mn familie daar in de buurt woont...
Dit gaan ze echt niet even blussen daar
Ah het is in braboland, dacht dat het net in zuid-holland lagquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is echt zo'n marginaal verschil tussen limbo's en brabo's, daar ga ik geen onderscheid tussen maken.
Met al dat overdreven optimisme zat een correctie er toch wel aan te komen.quote:
tijnbrein.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
TB help me eens. Wie is dat ook al weer?
Aaah oke... Dat verklaart ook een hoopquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah oke... Dat verklaart ook een hoop
De ene ontploffing na de ander momenteel...Het wordt alleen maar erger.. niks controlequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit gaat gecontroleerd uitgebrand laten worden
Gecontroleerd betekend dat het niet overslaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
De ene ontploffing na de ander momenteel...Het wordt alleen maar erger.. niks controle
Er zijn al omliggende bedrijven getroffen inmiddels.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecontroleerd betekend dat het niet overslaat
RTL7quote:
Dat is bij zo'n brand niet te voorkomen. Maar als ze niks doen fikt er veel meer af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Er zijn al omliggende bedrijven getroffen inmiddels.
Hij wou even een bevestiging van een manquote:
Ja okquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij wou even een bevestiging van een man. Vrouwen kunnen meestal de badkamer niet vinden zonder tomtom
.
Wut wut whaaat?quote:
Nee, je hebt gelijk. Ik vind nooit de weg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wut wut whaaat?.
geen boze "seksist" opmerking?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |