maar je had t over meerdere leuke Achterhoekersquote:
Dan ken je er 3quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zei 2.
Joe en Barb komen uit de achterhoek
Ja, die denkt dat het om haar gaat natuurlijk, niet om de kroegquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef HeatWave het volgende:
Scharrel snapt er niets van. Ik zou een biertje gaan drinken in de stad, nodigt ze me uit bij haar thuis, zeg ik nee.
Arme vrouwen ook.
quote:
En nog belangrijker. Is dit er 1 zonder kind?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die denkt dat het om haar gaat natuurlijk, niet om de kroeg
Is dit een nieuwe?
Peu weet best wat ik van 'm vindquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Die arme peu is wel de lul de laatste dagen
quote:
Van wie kreeg je die PM?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg een PM met de vraag of ik lekker gebatst had.
Met wie moet ik in godsnaam hebben gebatst
niet als ik niets nuttigs heb bij te dragenquote:
Van Krea zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
Jij werd aangehaald. Dus per definitie nuttigquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet als ik niets nuttigs heb bij te dragen
M113?quote:
Nee, zie bovenquote:
FF naar Moerdijk rijden, is die zo warmquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef -Engel- het volgende:
Oke...... ik heb mijn tosti-ijzer gesloopt... denk ik.....
ding wordt niet meer warm maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het oranje lampje power brandt wel
dus? Wat moet ik nu fixen?
Morgen naar blokker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef -Engel- het volgende:
Oke...... ik heb mijn tosti-ijzer gesloopt... denk ik.....
ding wordt niet meer warm maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het oranje lampje power brandt wel
dus? Wat moet ik nu fixen?
En was dat zo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |