Ik zag geen PIquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Een heel flauw grapje
Inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de schade dat aangericht kan worden aan mens en milieu. Materiële zaken boeien me in deze echt niet, die zijn vervangbaar.
Je hebt een apart kindquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu met huppelkind bij de Mac. Etenstijd dus druk hier. Zegt hk opeens: jezus wat veel kinderen hier en wat makwn ze een kutkabaal. Kom mama dooreten, ik wil hier weg.
Zet je ook t eten klaar? Dan spring ik nu in de Alfaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
Schatjes, jullie mogen allemaal bij mij in Duitsland in de schuilkelder schuilen
Die lees ik de helft van de tijd toch nietquote:
In dat geval, veel plezier in de zure regenquote:
Ziek ben ik toch al dus die zooi kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, veel plezier in de zure regen
Mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lees ik de helft van de tijd toch niet
Uiteraard, want ze kunnen op een stukje van 5 meter niet rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:42 schreef CherryLips het volgende:
De NS ligt zo zeker ook weer plat in heel NL?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zet je ook t eten klaar? Dan spring ik nu in de Alfa
Ik wel! Ik heb heel veel flessen sterke drank.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet ik nog allemaal inslaanIk ben echt niet voorbereid op een nationale ramp
Jij, als onze rots in de branding!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet ik nog allemaal inslaanIk ben echt niet voorbereid op een nationale ramp
De drank neem ik wel meequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel weer twee dagen mee vooruit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De drank neem ik wel mee10 kratten HJ en 6 flessen prosecco heb ik nog staan
Gelukkig hebben pa en ma de kast vol staan en hebben we een gigantische campinguitrustingquote:
Ligt eraan, als Huppel en MissB komen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel weer twee dagen mee vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |