quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik m'n knuffel langs m'n wang voelde strijken
We gaan allemaal dood!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
shit, die rook komt via de bovenste luchtlagen naar Utrecht
En kan ook met regen naar beneden komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
shit, die rook komt via de bovenste luchtlagen naar Utrecht
idd, tijd om naar mn ouders te gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
En kan ook met regen naar beneden komen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik maak me eigenlijk best zorgen om die chemische troep die de lucht in gaatWat nou als dat is haske gifitig is?
Volgens het nieuws is er nog geen giftige substantie gemeten.quote:
Er zou zwavelzuur de lucht ingegaan kunnen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is er nog geen giftige substantie gemeten.
Het gaat wel om de concentratie als het bij je aankomt he. Troep uit Amerika komt hier heel sterk verdund aan, als het al te merken is hier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Uitstoot van amerika maak ik me meer zorgen over eerlijk gezegd als die paar liter aan troep van dit brandje
klopt, maar de complete voorraad van een bedrijf welke met zwavelzuur werkt staat in de fikquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is er nog geen giftige substantie gemeten.
Kunnen zijn ja. Ik wacht dan liever op concreet nieuwsquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zou zwavelzuur de lucht ingegaan kunnen zijn
Wat voor troep zou dat dan zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat wel om de concentratie als het bij je aankomt he. Troep uit Amerika komt hier heel sterk verdund aan, als het al te merken is hier.
Nou, ik wacht liever even af wat het nieuws brengt ipv te speculeren over een mogelijke vergiftigingquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar de complete voorraad van een bedrijf welke met zwavelzuur werkt staat in de fikdat t nog niet gemeten is, betekend het alleen dat het nog niet op de grond aanwezig is.
Klopt, maar metingen gebeuren nooit (hoog) in de lucht en daar zit de rook op dit moment.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen zijn ja. Ik wacht dan liever op concreet nieuws
Volgens de milieudienst is er nog niks substantieels gemeten. Laten we hopen dat het zo blijft.
Jij hebt makkelijk praten, jij zit daar in Duitsland op veilige afstand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wacht liever even af wat het nieuws brengt ipv te speculeren over een mogelijke vergiftiging
Jij zit toch best hoog he? Als jij omvalt, weet ik genoeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar metingen gebeuren nooit (hoog) in de lucht en daar zit de rook op dit moment.
Een groot gedeelte van die zooi is al opgebrand eerdat het rook is, vandaar dat het ook zo heftig is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat wel om de concentratie als het bij je aankomt he. Troep uit Amerika komt hier heel sterk verdund aan, als het al te merken is hier.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van die zooi is al opgebrand eerdat het rook is, vandaar dat het ook zo heftig is waarschijnlijk.
Dan kunnen ze straks mooi meten...want het gaat regenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar de complete voorraad van een bedrijf welke met zwavelzuur werkt staat in de fikdat t nog niet gemeten is, betekend het alleen dat het nog niet op de grond aanwezig is.
Deutschland, Deutschland uber allesquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij zit daar in Duitsland op veilige afstand.
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
De vrouw op RTL legt alles uit alsof we kinderen van 4 zijn
Zure regen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks mooi meten...want het gaat regenen
Als je dood bent laat je het wel weten hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop het
Het schijnt in Utrecht te kunnen komen, en ik zit toch wel behoorlijk zuidelijk... Dus komt als eerste hier aan.
Het gemiddelde RTL-publiek is natuurlijk niet bijster slim.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
De vrouw op RTL legt alles uit alsof we kinderen van 4 zijn
Zure regenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks mooi meten...want het gaat regenen
Je bent de eerste die het hoortquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dood bent laat je het wel weten he
Hoe zal het niveau van Hart van NL vanavond dan wel niet zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gemiddelde RTL-publiek is natuurlijk niet bijster slim.
En je dak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zure regen!
Zeg je autolak maar vaarwel
Hier zijn de stoepen nog bar gladquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zure regen
Als er nou nog sneeuw was was meteen die bende ook weg
Zoveel lager zit je niet, als t hier is, is t ook snel daarna bij jouquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zit toch best hoog he? Als jij omvalt, weet ik genoeg.
Net zo laag als altijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zal het niveau van Hart van NL vanavond dan wel niet zijn?
Was dat dak niet net gerepareerd?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
En je dak.Gelukkig heb ik nog buren boven me zitten.
Ik maak me meer zorgen om de schade dat aangericht kan worden aan mens en milieu. Materiële zaken boeien me in deze echt niet, die zijn vervangbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zure regen!
Zeg je autolak maar vaarwel
Oh fuck. Ik zit direct onder het dakquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
En je dak.Gelukkig heb ik nog buren boven me zitten.
Nee, nog niet. Scheelt weer sloopkosten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat dak niet net gerepareerd?
Het was ook een grapje. Een heel flauw grapjequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de schade dat aangericht kan worden aan mens en milieu. Materiële zaken boeien me in deze echt niet, die zijn vervangbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |