Misschien,quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt die zooi ook naar Delft of gaat dat wel loslopen?
Is nog niks onderweg uit Rotterdam volgens mij, gaat puur om de rookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef IHVK het volgende:
Nee ik bedoel in Rotterdam.
GRIP2 hier nu. Of heeft dat te maken met de brandweerauto's die erheen worden gestuurd?
Auto's Shell: http://www.brandweervoert(...)moerdijk/huidig.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad, met al het olie en benzine.
Het luchtalarm kan pas afgaan bij minimaal GRIP 3. Maar andersom geldt dat niet, GRIP 3 betekent niet automatisch dat het luchtalarm afgaat.quote:
Die is ook al zeker een uur onderweg hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij kan die bluswagen NOOIT van gilze komen in die korte tijd. Zo'n ding kan denk maximaal 70kmu volgeladen.
Er gaan geen auto's heen, ze gaan alleen meten in Rotterdam om te kijken of de rook ook daar hangt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef IHVK het volgende:
Nee ik bedoel in Rotterdam.
GRIP2 hier nu. Of heeft dat te maken met de brandweerauto's die erheen worden gestuurd?
Dat kan de brandweer ook niet ruiken denk ik. Ze doen daar nooit uitspraken over voordat ze het 1000% zeker weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Ulpianus het volgende:
Vind het een beetje raar dat er niet word gezegd wat voor gevaarlijke chemische stof er nou in de rook zit.
in delen van 078 deed die het niet, al weet ik zo niet wat 078 isquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef IHVK het volgende:
Raar dat in Zwijndrecht/Papendrecht/Sliedrecht het luchtalarm niet afgaat.
Dat zei ik 2 pagina's terug ook al, zoiets is al lang bekend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Ulpianus het volgende:
Vind het een beetje raar dat er niet word gezegd wat voor gevaarlijke chemische stof er nou in de rook zit.
Dat zei ik 2 pagina's terug ook alquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom staat er niks op crisis.nl? En waarom wordt de site van Omroep Brabant - 'dé rampenzender' - niet daar naartoe doorgeplugd?
Dordrechtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in delen van 078 deed die het niet, al weet ik zo niet wat 078 is
Dordrechtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met deze zuidwester niet, en lijkt me sterk dat de wind opeens 90 graden draait.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt die zooi ook naar Delft of gaat dat wel loslopen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom nog geen pics of filmpjes van die steekvlammen?
Omdat die website al lang op zijn snuffert ligt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom staat er niks op crisis.nl? En waarom wordt de site van Omroep Brabant - 'dé rampenzender' - niet daar naartoe doorgeplugd?
Luchtalarmen schijnen het inderdaad niet gedaan te hebben. Zwijndrecht valt ook onder 078quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat weten ze in 3 seconden als ze hun werk op orde hebben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat kan de brandweer ook niet ruiken denk ik. Ze doen daar nooit uitspraken over voordat ze het 1000% zeker weten.
Dan had die meteen doorgelust moeten worden. Zoiets kun je van tevoren prima regelen en in een rampenplan vastleggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Omdat die website al lang op zijn snuffert ligt..
Ze waren afgelopen maandag toch getest?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef Perenboompje het volgende:
[..]
Luchtalarmen schijnen het inderdaad niet gedaan te hebben. Zwijndrecht valt ook onder 078
Maar toen deden ze het zeker ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze waren afgelopen maandag toch getest?
Wel in Dordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar toen deden ze het zeker ook niet
Hier ook vanuit Dordrecht-Sterrenburg, wolkpluimen zijn nu goed te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef yvonne het volgende:
Euh?
Het is hier waar ik woon opeens goed bewolkt, zat in een stralend zonnetje...
Dordrecht-Sterrenburg dus.
Maar even wat ramen gaan sluiten
Ze hebben de stekker er gewoon weer uitgetrokken voor een maandje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze waren afgelopen maandag toch getest?
''Henk weet jij waar die vervangende kabels liggen die die ratten hebben kapotgebeten?''quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Faalhazen met hun kapotte luchtalarmenDie hoor je toch te maken als ze het niet doen bij de maandelijkse test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |