Idd, er waren ook militaire brandweerlieden ingezet. Maar die wagen kan ook best bij de Shell vandaan komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gele wagen komt van een vliegveld af denk ik. Zou vanaf Gilze-rijen komen hoorde ik.
Volgens mij is die van Shell.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gele wagen komt van een vliegveld af denk ik. Zou vanaf Gilze-rijen komen hoorde ik.
kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier in Sliedrecht wordt en nog gewoon gezellig op straat gespeeld en gefietst, geen aanstellers hier.quote:
5 min rtl7quote:
bij shell kan ik het wel begrijpen als ze die hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Een gewone bedrijfsbrandweer met een crashtender heb ik nog nooit gezien hoor
En/of Eindhoven, die schijnt er ook te zijnquote:
Zijn er ook, maar die hebben gewone auto's lijkt mequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke, las ergens dat er ook blussers van Shell waren.
Inderdaad, met al het olie en benzine.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
bij shell kan ik het wel begrijpen als ze die hebben
ohoh je hebt een snufje genomen. Over 10 minuten ontploffen je hersenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Green1 het volgende:
Het trekt hier echt récht over.. en het stinkt. Maar geen sirene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |