Stel je niet zo aan, toch een gewone vraag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet zo opgewekt. Als die zooi ontploft dat ga zelfs jij daar nog last van hebben. (mits je in Nederland woont natuurlijk. )
Zo donker jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier was het echt opeens een zonsverduistering hoor, dat kan je niet ontgaan zijn.
Kan me het wel voorstellen. Heb zelf bijna 24 jaar in Papendrecht gewoond, met vlakbij DuPont. Je vraagt je dan af wat er gebeurt bij een ongeluk van dit formaat. Nu, je ziet het...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieverd, ik woon hier, voor ons voelt het niet echt gezellig nu.
Dan is er idd een chemisch brandje aan de gang... die zijn vaak niet te blussen met water.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een mooi kleurtje..
IK WIST HET WEL!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
Klein brandje imo. Wel veel rook, maar als je zo naar die foto's kijkt is de bron maar een heel klein gebied.
Ja, genoeg, lijkt of de wind iets gedraaid is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zien jullie er nog wat van in de lucht? Zwart, bedoel ik
Ja en dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou daar maar rijden
Heb je ze al gebeld?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe zou het bij m'n ouders in Papendrecht zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
OH NEE ALLES IS GEDRAAID DOOR DE ROOK.
Wat een verschil met sterrenburg dan, maar goed, wij zitten bijna tegen de moerdijk aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef BlackRhino het volgende:
Dordrecht-Stadspolders hier, blauwe lucht. Zal wel weer meevallen allemaal.
LOLLERDELOL!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
OH NEE ALLES IS GEDRAAID DOOR DE ROOK.
Sherlock Holmes als verslaggeverquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef Stephan1237 het volgende:
"Wat er staat te branden is niet erg gezond. Ga er niet met je snufferd bovenhangen", aldus onze verslaggever André van Schoonderwoerd, die er zelf met zijn snufferd boven hangt.
Bron Omroep Brabant
Lees anders eerst zijn vorige reactie's is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, toch een gewone vraag.
Er is Grip 1 t/m 5, bij grip 4 praten ze al over "ramp".quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In dit geval is het omdat de rook gemeenteoverschrijdend is, het zegt niks over of het een ramp is ofzo.
Grip5 bestaat niet meer en GRIP4 hoeft absoluut geen ramp te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Er is Grip 1 t/m 5, bij grip 4 praten ze al over "ramp".
En ik zo "blij" met een fikse woningbrand (leegstaand pand) deze ochtend (inzet van 3 uurtjes) is hier groot!
Tering Jantje, inderdaad iemand die iets van het RSTV model weet (Rook Stroming Termperatuur Vlamfront) En een beetje rook kan lezen (ja dat kan) kan je zien dat het hier toch wel fout brandje is...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, genoeg, lijkt of de wind iets gedraaid is?
We schalen hiervoor over naar Frutsel die dat soort dingen weet.
lekkere fotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Inspi het volgende:
Kreeg om kwart voor 3 dit mmsje van de vrouw. Brand is aan de overkant van waar ze werkt.
Mijn broer werkt aan het einde van de straat en die kan geen kant op omdat de weg is afgelsoten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |