Zal wel eerste keer zijn dat ie zo'n ''groot'' iets doet ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Thieske het volgende:
Die verslaggever komt niet echt professioneel over.
Het is net alsof ie de intocht van Sinterklaas aan het verslaan isquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Thieske het volgende:
Die verslaggever komt niet echt professioneel over.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft ie al ''zulks een grote vuurbal'' gezegd?
Ze zullen daar wel weggehaald worden, lijkt me me niet dat ze daar moeten blijven zitten. Zelfde geldt voor mijn vrouw die is al onderweg naar huis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zou maar zorgen dat je broer daar toch of één of andere manier weg te komen daar. Als die al niet geëvacueerd wordt
Dat begrijp ik dus ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef IHVK het volgende:
Raar dat in Zwijndrecht/Papendrecht/Sliedrecht het luchtalarm niet afgaat.
Crashtender heet dat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gele wagen komt van een vliegveld af denk ik. Zou vanaf Gilze-rijen komen hoorde ik.
16:21:44 05-01-11 GROUP-1 PRIO 1 OD201 HO901 AG901 SO901 LR901 IM901 IP901 IM902 Meldkamer VRR Wilhelminakade 947 Rotterdam GRIP 2 zonder CoPI Vak: 5991700quote:
Idd, er waren ook militaire brandweerlieden ingezet. Maar die wagen kan ook best bij de Shell vandaan komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gele wagen komt van een vliegveld af denk ik. Zou vanaf Gilze-rijen komen hoorde ik.
Volgens mij is die van Shell.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier in Sliedrecht wordt en nog gewoon gezellig op straat gespeeld en gefietst, geen aanstellers hier.quote:
5 min rtl7quote:
bij shell kan ik het wel begrijpen als ze die hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Een gewone bedrijfsbrandweer met een crashtender heb ik nog nooit gezien hoor
En/of Eindhoven, die schijnt er ook te zijnquote:
Zijn er ook, maar die hebben gewone auto's lijkt mequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke, las ergens dat er ook blussers van Shell waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |