En dan nog op basis van inkomen, niet op basis van een moederschapstest, een IQ-test of iets anders...quote:
About ME!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Enough about me, let's talk about me?
Medejunkquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op de juiste manier, brengen ze alleen geld op
Okay dan maarquote:
Deels. Deels heb je er gewoon een tweede carriere bij en kun je volgens mij niet ontkennen dat dat anders is. Ik word nooit 's nachts uit mijn slaap gehouden door een kotsend kind, ik hoef geen rekening te houden met kindervakanties, ik hoef geen oppas te bellen als mijn baas me vraagt om over 2 uur op reis te gaan etc. Je bent gewoon hoe dan ook minder flexibel en meer belast, hoe goed je het ook regelt en dat maakt wel degelijk een verschil voor je collega's.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zieke kind mag bij de oppas zijn, en als de oppas ziek wordt heeft ze haar buurvrouw standby staan, in nood.
Ik snap wel dat er werkende moeders zijn die het hun omgeving extra lastig maken, maar dat ligt imo meer aan de instelling van die bepaalde moeders dan aan het moederschap.
Als jij het al niet meer goed schrijft, wat voor hoop is er dan nog voor mensheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jaja, die pak, ik weet 't, zie edit
True, maar ze schijten wel alles onder. Groeien overal uit en vreten shitloads.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Je koter hoeft niet in de duurste kleding te lopen met de nieuwste gadgets te spelen enz.
heul wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Je koter hoeft niet in de duurste kleding te lopen met de nieuwste gadgets te spelen enz.
Kloon!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op de juiste manier, brengen ze alleen geld op
1000 maar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Even een weekje met Ome Richard mee en weer 1000 eurotjes verdiend.
Vormende dingen zijn gewoon duur. Sporten, muziekles, dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Wat is er mis met Frans Bauer? Hij kan zijn kinderen opvoeden en geven wat ze nodig hebben zonder op de maatschappij te moeten teren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan nog op basis van inkomen, niet op basis van een moederschapstest, een IQ-test of iets anders...
Nee gewoon inkomen. Frans Bauer wel kinderen en Henk en Ingrid niet.
Hola kloonquote:
Heb ik ook nooit gedaan en ik leef ook nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vormende dingen zijn gewoon duur. Sporten, muziekles, dat soort dingen.
Is zo duur als je het zelf maaktquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vormende dingen zijn gewoon duur. Sporten, muziekles, dat soort dingen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
About ME!!
[..]
Medejunk
[..]
Okay dan maar
Die hulp IS er. En niet voor niets, anders zouden er in Nederland geen kinderen geboren meer worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waarom zou je het dan doen als je bij voorbaat al weet dat het niet kan zonder financiėle hulp?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
Sowieso heb ik de indruk hier dat sommige alleenstaande moeders best wat beter hadden mogen nadenken over kinderen krijgen. Als ik hoor dat iemand psychische problemen heeft of de vader van haar kinderen bijna haat, vraag ik me af of het niet verstandiger zou zijn geweest om sowieso nog even te wachten en een meer overwogen beslissing te nemen.
Zeg. Hoeveel denk je dat ik er uit ga schijten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je moet hem wel korting geven voor de groep van 20 van die draakjes he?
"Ja maar dan blijft ie bij me en komt alles goed"quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
Sowieso heb ik de indruk hier dat sommige alleenstaande moeders best wat beter hadden mogen nadenken over kinderen krijgen. Als ik hoor dat iemand psychische problemen heeft of de vader van haar kinderen bijna haat, vraag ik me af of het niet verstandiger zou zijn geweest om sowieso nog even te wachten en een meer overwogen beslissing te nemen.
Helaas zijn sommige mensen gewoon domquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
Eens. Maar dat denk ik ook bij heel veel stellen die ik kinderen zie krijgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |