abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90879956

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is een kusjekroel-datetopic, dus wees lief voor elkaar O+

Zaterdag 22-1 Post-Sint-Post-Kerst-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!

Wil je op de lijst? Voeg jezelf hier toe: Singles-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen. Lukt dit niet? PM stbabylon!

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90879964
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tussen Utrecht en 200 km verderop zit niets meer dan Mordor? :o

:')
Nu ben ik bij de meeste klanten binnen 30min, de meesten daarvan ook nog eens op de fiets. De rest is binnen 45min vanaf t telefoontje tot ik bij hun achter een bureau zit. Nu wil ik daar best wat in schuiven, dus de randsteden van Utrecht overweeg ik ook al, maar verder dan dat kost veel meer tijd.
Plus dat ik me ook wel prettig wil voelen waar ik woon.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:08:30 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90879987
Kluts ik kan niet quoten.

Maar er speelden nog meer dingen mee waar ik hier niet te diep op in wil gaan. Ik had toen al haast niets te eten maar kon wel altijd zorgen dat mn zoon niks tekort kwam.

Kort gezegd kwam ik nu elke maand 30 euro tekort en als ik was gaan werken was dat ongeveer verviervoudigd.

Dan kies je toch voor je kind en dan maar niet werken.
Deze keuze heb ik toen overigens gemaakt na meerdere malen overleggen met mn bijstandsconsulente.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:08:45 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880000
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

En diezelfde overheid doet er alles aan om mensen met gezinnen overal in te supporten met subsidies. Dus ze hebben al mazzel genoeg.
Nou!

Ik heb vanmorgen weer een aantal hoofdstukken Arbeidsrecht doorgenomen en je wordt als (toekomstige) moeder echt aan alle kanten voorgetrokken en beschermd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_90880020
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou!

Ik heb vanmorgen weer een aantal hoofdstukken Arbeidsrecht doorgenomen en je wordt als (toekomstige) moeder echt aan alle kanten voorgetrokken en beschermd.
Zoals ik zei: Singles zijn de paria's van de samenleving. :7
For great justice!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:09:17 #6
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880021
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou!

Verdomme daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90880029
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Ze"? Alleenstaande ouders (er zijn er genoeg hier binnen Singles) vallen daar dus niet onder...

En ik weet dat jij een hekel aan ouders hebt, maar dat is niet fair.
Echt, hoe oud ben je, 4?

Ouders krijgen kinderbijslag, toeslag voor opvang, noem maar op. Als je een kind al niet kon betalen in de first place moet je er niet aan beginnen. En dat is niet mijn probleem dan.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:09:46 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880039
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Verdomme daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt :X
Als je werkt he, als je werkt ;)
pi_90880047
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Ze"? Alleenstaande ouders (er zijn er genoeg hier binnen Singles) vallen daar dus niet onder...

En ik weet dat jij een hekel aan ouders hebt, maar dat is niet fair.
E_M: ik vind, als financieel alleenstaande moeder, dat ik aardig wat steun krijg vanuit de overheid. :)
pi_90880055
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Zoals ik zei: Singles zijn de paria's van de samenleving. :7
:')
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:10:11 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880057
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

Echt, hoe oud ben je, 4?

Ouders krijgen kinderbijslag, toeslag voor opvang, noem maar op. Als je een kind al niet kon betalen in de first place moet je er niet aan beginnen. En dat is niet mijn probleem dan.
Vergeet het zorgverlof niet voor als het kind ziek is :P
pi_90880062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nu ben ik bij de meeste klanten binnen 30min, de meesten daarvan ook nog eens op de fiets. De rest is binnen 45min vanaf t telefoontje tot ik bij hun achter een bureau zit. Nu wil ik daar best wat in schuiven, dus de randsteden van Utrecht overweeg ik ook al, maar verder dan dat kost veel meer tijd.
Plus dat ik me ook wel prettig wil voelen waar ik woon.
Jij hebt een Alfa, dus elke klant in Utrecht valt binnen 30 min te bereiken vanuit een cirkel van 40 km rond Utrecht.

Dat is luxe, besef je dat?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90880072
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kluts ik kan niet quoten.

Maar er speelden nog meer dingen mee waar ik hier niet te diep op in wil gaan. Ik had toen al haast niets te eten maar kon wel altijd zorgen dat mn zoon niks tekort kwam.

Kort gezegd kwam ik nu elke maand 30 euro tekort en als ik was gaan werken was dat ongeveer verviervoudigd.

Dan kies je toch voor je kind en dan maar niet werken.
Deze keuze heb ik toen overigens gemaakt na meerdere malen overleggen met mn bijstandsconsulente.
Huppel, voel je vooral niet persoonlijk aangevallen want dat is juist mijn bedoeling niet geweest.
Jij bent niet iemand die te beroerd is om te werken en het eerste excuus wat ze krijg aangrijpt. :)
pi_90880113
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt een Alfa, dus elke klant in Utrecht valt binnen 30 min te bereiken vanuit een cirkel van 40 km rond Utrecht.

Oldtimer verzekering en ik rij er zelden mee ;) Als ik em weg doe bespaar ik nauwelijks per maand, aangezien trein en bus nu ook niet bepaald goedkoop is ;)
pi_90880127
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

Echt, hoe oud ben je, 4?

Omstandigheden kunnen veranderen of niet? Ik vraag me af wie van ons nou de 4-jarige zou zijn? :')

Een auto kan je verkopen, een te dure hypotheek schorsen, een flatscreen laten staan bij de Domeinen, een kind gaat dat wat lastig mee, denk je niet?

pi_90880128
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Oldtimer verzekering en ik rij er zelden mee ;) Als ik em weg doe bespaar ik nauwelijks per maand, aangezien trein en bus nu ook niet bepaald goedkoop is ;)
Jij bent echt zeiken om het zeiken nu.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:12:16 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_90880146
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een auto is per definitie al luxe.
For great justice!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:12:27 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880154
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omstandigheden kunnen veranderen of niet? Ik vraag me af wie van ons nou de 4-jarige zou zijn? :')

Een auto kan je verkopen, een te dure hypotheek schorsen, een flatscreen laten staan bij de Domeinen, een kind gaat dat wat lastig mee, denk je niet?
Je moet wel lezen wat Kluts zegt.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:12:36 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_90880161
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hij weet dat hij deze discussie niet meer kan winnen.
For great justice!
pi_90880162
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vergeet het zorgverlof niet voor als het kind ziek is :P
Is niet voorbehouden aan kinderen, kun je ook krijgen voor een ouder/echtgenoot/etc. :)
pi_90880173
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je kan hem zakelijk rijden en dan kan je voor 500 euro in de maand een appartementje in Driebergen betrekken. Ideaal? Nee. Maar ja. Niets is ideaal, alleen Godt.

pi_90880204
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omstandigheden kunnen veranderen ja. En daar jij gelijk begint met "maar jij hebt een hekel aan ouders" nog net niet stampvoetend.

True, maar dan nog is het niet het probleem van de maatschappij dat jij je dan vroeger hebt zwnager laten drukken door iemand die achteraf tegenviel.

Hoewel ik me afvraag of ik zelf niet liever heb dat ze thuiszitten, want werkende moeders zijn ook een crime.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:13:38 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880208
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Is niet voorbehouden aan kinderen, kun je ook krijgen voor een ouder/echtgenoot/etc. :)
Klopt. Maar toch krijg je het wel, bovenop de andere voordelen die je als moeder al krijgt aangeboden van de overheid :)
pi_90880221
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik leg de punten uit waarop ik aangevallen word.
pi_90880235
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef L-E het volgende:

[..]

E_M: ik vind, als financieel alleenstaande moeder, dat ik aardig wat steun krijg vanuit de overheid. :)
Dat wel, maar diezelfde overheid werkt het tegen dat jij meer gaat werken, want dan verlies je bepaalde kortingen.

En van 150-200 euro in de maand rondkomen vind ik netjes voor een gezin van 2-3 (moeder + kindje(s)).

woensdag 5 januari 2011 @ 14:14:16 #26
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880238
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Huppel, voel je vooral niet persoonlijk aangevallen want dat is juist mijn bedoeling niet geweest.
Jij bent niet iemand die te beroerd is om te werken en het eerste excuus wat ze krijg aangrijpt. :)
Ik zit hier te genieten want blijkbaar is mijn goede humeur, wat ik al sinds oud en nieuw heb zo goed dat zelfs dit me niet down kan krijgen *O*

En daarom dus gewoon nog een keer:

* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)

Trouwens ben ik nog steeds heel blij met mn nieuwe outfit die me in totaal toch wel 12 euro heeft gekost _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880274
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kan hem zakelijk rijden en dan kan je voor 500 euro in de maand een appartementje in Driebergen betrekken. Ideaal? Nee. Maar ja. Niets is ideaal, alleen Godt.
Dan ben ik duurder uit, met zakelijk rijden ;)
pi_90880278
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omstandigheden kunnen veranderen ja. En daar jij gelijk begint met "maar jij hebt een hekel aan ouders" nog net niet stampvoetend.

True, maar dan nog is het niet het probleem van de maatschappij dat jij je dan vroeger hebt zwnager laten drukken door iemand die achteraf tegenviel.

Hoewel ik me afvraag of ik zelf niet liever heb dat ze thuiszitten, want werkende moeders zijn ook een crime.
Kluts, je bent nu echt de weg kwijt. En laat ik je niet meer zien schamperen om mijn "gebrek aan nuance"... :')

woensdag 5 januari 2011 @ 14:15:21 #29
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880282
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Blijf je me nou persoonlijk aanvallen :(
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880294
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik zit hier te genieten want blijkbaar is mijn goede humeur, wat ik al sinds oud en nieuw heb zo goed dat zelfs dit me niet down kan krijgen *O*

En daarom dus gewoon nog een keer:

* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)

Trouwens ben ik nog steeds heel blij met mn nieuwe outfit die me in totaal toch wel 12 euro heeft gekost _O-
Wat maakt het uit wat het gekost heeft? Als je er zelf blij mee bent en het je nog leuks taat ook.. ^O^
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:15:42 #31
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880296
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kluts, je bent nu echt de weg kwijt. En laat ik je niet meer zien schamperen om mijn "gebrek aan nuance"... :')
Ze heeft wel een punt :@
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880312
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat wel, maar diezelfde overheid werkt het tegen dat jij meer gaat werken, want dan verlies je bepaalde kortingen.

En van 150-200 euro in de maand rondkomen vind ik netjes voor een gezin van 2-3 (moeder + kindje(s)).
Idd, dat is netjes. Ik kom rond van 100-150,- in de maand, gaat prima. :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:16:06 #33
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880316
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat het gekost heeft? Als je er zelf blij mee bent en het je nog leuks taat ook.. ^O^
Geen idee of het leuk staat *O*
Ik had al maanden niet meer iets voor mezelf gekocht. Moest nu gewoon even *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880337
quote:

[..]

Ik dacht dat het misschien aan zou komen als ik op jouw manier zou gaan discussieren.

Overigens zijn de punten die ik opnoemde wel degelijk dingen waar ik het mee eens ben.
Ik begin niet aan kinderen voor ik voor mijn gevoel alles zodanig voor elkaar heb dat ik voor ze kan zorgen.
pi_90880345
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Geen idee of het leuk staat *O*
Ik had al maanden niet meer iets voor mezelf gekocht. Moest nu gewoon even *O*
Dat snap ik ja :Y
Zelf van 't weekend nieuwe overhemden en vest gehaald.. Was wel iets meer dan 12 euro, maar moest ook nieuw hebben :Y
pi_90880349
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan doe je de auto weg, bespaar je geld mee wat je in je huis kan steken, en vervoer je jezelf op een andere manier.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:16:58 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880351
quote:

[..]

Kom Mata, ze heeft gewoon een punt hier :)
pi_90880369
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wellicht. Maar je hoeft niet in Utrecht te wonen.

Ik zou van alle plekken in Nederland het liefste in Utrecht wonen, maar dat kan ik niet betalen dus dat doe ik niet.

Ik heb een redelijk inkomen, dat relatief veel te laag is, en kan rondkomen ervan met leuke dingen. Maar ik ga geen dure huizen kopen of zeiken dat iedereen mij tegenwerkt daarin. Dat is gewoon niet zo.

Meer geld moet ik bij mijn bedrijf zijn of opdonderen naar een ander.

pi_90880374
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Idd, dat is netjes. Ik kom rond van 100-150,- in de maand, gaat prima. :)
:{ Ik vraag me altijd af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, als ik een etentje voor vrienden geef zit ik er makkelijk overheen...
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:00 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880403
quote:

[..]

Dan doe je de auto weg, bespaar je geld mee wat je in je huis kan steken, en vervoer je jezelf op een andere manier.
Of je gaat in een goedkoper gebied wonen en rijdt met de auto naar klanten :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:12 #41
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880410
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik dacht dat het misschien aan zou komen als ik op jouw manier zou gaan discussieren.

Overigens zijn de punten die ik opnoemde wel degelijk dingen waar ik het mee eens ben.
Ik begin niet aan kinderen voor ik voor mijn gevoel alles zodanig voor elkaar heb dat ik voor ze kan zorgen.
En zo hoort het ook!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als Bate een hernia krijgt of er met een strakker mokkel vandoor gaat (niet dat ik het hem beide toewens!).

Je mening over ouders is nogal... beperkt.

pi_90880427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Aneurism het volgende:

[..]

:{ Ik vraag me altijd af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, als ik een etentje voor vrienden geef zit ik er makkelijk overheen...
Beetje opletten met waar je wat haalt aan boodschappen, dan is het zo moeilijk niet. :)
pi_90880447
quote:

[..]

Ik heb er groot respect voor, maar wij geven gewoon meer uit aan dat soort dingen omdat het kan.

woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:46 #45
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880448
quote:

[..]

Hij zit al zo vaak in het OV ik dacht eigenlijk dat ie de auto al had weggedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880453
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mata is hard tegen alles en iedereen wat er op deze aardkloot rondloopt, maar hij heeft een alleenstaande moeder als vriendin en dįn heeft meneer ineens affiniteit met het onderwerp en is het tegen het zere been.

Maar je mag wel alles zeggen over moordenaars, kanker en verkrachtingen.

:r
pi_90880469
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welk dan? :o

woensdag 5 januari 2011 @ 14:19:35 #48
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880481
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mata is hard tegen alles en iedereen wat er op deze aardkloot rondloopt, maar hij heeft een alleenstaande moeder als vriendin en dįn heeft meneer ineens affiniteit met het onderwerp en is het tegen het zere been.

Ik wilde net gaan vragen of dit zn eerste milf was. Hij doet namelijk wel alsof hij een expert is op het gebied van single mom bestaan
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880484
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als Bate een hernia krijgt of er met een strakker mokkel vandoor gaat (niet dat ik het hem beide toewens!).

Wilde je dit echt op de man gaan spelen mata?
pi_90880488
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoi.

Ik ga niet weg bij Kluts.

Doei.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_90880503
quote:

[..]

Als je goed oplet hoe/waar/wanneer je een auto gebruikt, is alleen fietsen goedkoper *O* het OV is duurder voor mij.

Maar even voor de goed orde, als ZZP'r gelden veel andere regels, dus ik denk dat alleen CL weet hoe het is. Het gaat niet om de hoogte van mn inkomen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:20:05 #52
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880505
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoi.

Doei.
Echte liefde O+
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880510
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Beetje opletten met waar je wat haalt aan boodschappen, dan is het zo moeilijk niet. :)
Ik heb gister nog voor 30 euro boodschappen voor de hele week gedaan. :o
pi_90880511
quote:

[..]

Ik vind dat je alles mag zeggen, maar dom dingen roepen zonder argumentjes gaat je niet helpen, Klutsie.

Ik leer een nieuwe wereld kennen, klopt. Ik gun jou die les ook. :*

pi_90880521
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar volgens mij moet je enorm veel laten? Ik geef zo'n 100 euro per week aan boodschappen uit en dan nog vind ik het knap van mijzelf dat ik mij zo ingehouden heb. Een stukje vlees kost tegenwoordig al 5 euro.. Laat ik dan dat x 30 dagen doen kom ik al qua vlees op 150 euro... Of ben je vegetarier?
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:20:33 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880529
quote:

[..]

Jij zegt echt precies wat ik dacht :D

quote:
15s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welk dan? :o
Ooit samengewerkt met (zwangere) moeders? :)

En waarom moet de maatschappij betalen voor de kinderwens van iemand anders?
pi_90880540
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoi.

Doei.
Dat hoop ik voor jullie beiden.

Maar dat weet je nooit, dat is het punt.

pi_90880566
quote:

[..]

Wat voor etentjes geef jij? :D
Tap tap tap
pi_90880591
quote:
5s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij zit al zo vaak in het OV ik dacht eigenlijk dat ie de auto al had weggedaan
Valt wel mee toch? Alleen de bus in Utrecht, maar dat is omdat ik te lam ben om te fietsen :') Soms met de trein als ik met iemand mee terug rij.

Oh en mn auto is 3 weken stuk geweest, dat kan ook :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:22:14 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880593
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Maar volgens mij moet je enorm veel laten? Ik geef zo'n 100 euro per week aan boodschappen uit en dan nog vind ik het knap van mijzelf dat ik mij zo ingehouden heb. Een stukje vlees kost tegenwoordig al 5 euro.. Laat ik dan dat x 30 dagen doen kom ik al qua vlees op 150 euro... Of ben je vegetarier?
Ja dahaag, vlees is gewoon een luxe product. Je hoeft echt niet iedere dag een halve koe naar binnen te werken hoor :P

Pa en ma geven iedere week 100 euro uit, maar wij zijn wel met zes man :P
pi_90880594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Ooit samengewerkt met (zwangere) moeders? :)
Ja, zowel kinderloze vrouwen als moeders kunnen erg irritant zijn. Wat is je punt?

quote:
En waarom moet de maatschappij betalen voor de kinderwens van iemand anders?
Zo min mogelijk, maar wel op een eerlijke manier.

pi_90880596
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat hoop ik voor jullie beiden.

Maar dat weet je nooit, dat is het punt.
Ik weet het wel hoor, jij iig niet. :)
pi_90880603
quote:

[..]

Jezus mina, een stukje vlees voor 5 euro.. dude! :')

Ten eerste eten wij niet dagelijks vlees, is niet nodig. Daarnaast haal ik vlees in grootverpakkingen. Kilo vlees bij Lidl is 4,- ofzo, daar kunnen we dan dus een week van eten. Duur biefstukje oid doe ik een enkele keer, en dat is dan een luxe. :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:22:23 #64
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880604
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kaviaar en Champagne bij binnenkomst :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880612
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind dat je alles mag zeggen, maar dom dingen roepen zonder argumentjes gaat je niet helpen, Klutsie.

Ik leer een nieuwe wereld kennen, klopt. Ik gun jou die les ook. :*
Ik heb naar mijn idee genoeg argumenten aangedragen, daarbij was jij degene die heel volwassen "Ja, maar jij hebt een hekel aan ouders" begon te roepen.

Het is diep triest dat jij met je zogenaamde hippie-openmind eigenlijk ontzettend in hokjes en vooral je eigen straatje denkt wanneer je dat zo uitkomt. Want als jij Delan niet zou neuken zou je er net zo over praten als ik, hypocriet.
pi_90880636
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik weet het wel hoor, jij iig niet. :)
is dit nu een huwelijks aanzoek? :D
pi_90880660
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dahaag, vlees is gewoon een luxe product. Je hoeft echt niet iedere dag een halve koe naar binnen te werken hoor :P

Pa en ma geven iedere week 100 euro uit, maar wij zijn wel met zes man :P
Ik eet elke dag vlees en besteed ongeveer 100 euro aan boodschappen, voor mezelf alleen.

Vlees is grotendeels luxe, roken en drank zijn luxe en een auto is dat ook. Net als vakanties, Wii's, dure TVs, etc.

pi_90880670
quote:

[..]

100 euro? Voor jezelf??
Tap tap tap
pi_90880675
Ik vind mezelf als werkende moeder erg leuk trouwens. Niemand op het werk heeft last van het feit dat ik een kind heb namelijk. Irritante vrouwen zijn overal, of ze nu kinderen hebben of niet.
pi_90880676
Nooit meer parkeerticket trekken in verscheidene parkeergarages en in de rij staan om te betalen *O*
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:23:54 #71
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880682
Is het bij jullie ook zulk lekker weer?
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:24:14 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880697
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, zowel kinderloze vrouwen als moeders kunnen erg irritant zijn. Wat is je punt?

[..]

Zo min mogelijk, maar wel op een eerlijke manier.
In mijn ervaring zijn moeders irritanter dan niet moeders.

En zo min mogelijk? In mijn opinie helemaal niet. Waarom moet ik bijdragen aan de kinderwens van iemand anders? Ik vind dat nergens op slaan. Wil je kinderen, dan zorg je maar dat je ze kan betalen.
pi_90880698
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb gister nog voor 30 euro boodschappen voor de hele week gedaan. :o
Tips? *)
Tap tap tap
pi_90880712
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tips? *)
Aldi.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:24:39 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_90880718
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jij wil ook uitgenodigd worden?
For great justice!
pi_90880724
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb naar mijn idee genoeg argumenten aangedragen, daarbij was jij degene die heel volwassen "Ja, maar jij hebt een hekel aan ouders" begon te roepen.

Het is diep triest dat jij met je zogenaamde hippie-openmind eigenlijk ontzettend in hokjes en vooral je eigen straatje denkt wanneer je dat zo uitkomt. Want als jij Delan niet zou neuken zou je er net zo over praten als ik, hypocriet.
Nee hoor en ik weet niet waar jouw vijandige houding nou vandaan komt.

Ik was nooit blootgesteld aan mensen met kinderen. En dus ook niet wat ze kosten. Een stukje levenservaring dus.

pi_90880732
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker weer?
Het ziet er wel goed uit, maar ben nog niet buiten geweest
pi_90880733
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Aldi.
Precies.
pi_90880745
quote:

[..]

Aldi.
Check O+
Tap tap tap
pi_90880755
quote:

[..]

Aldi.
Jumbo
pi_90880767
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij wil ook uitgenodigd worden?
Ligt eraan hoeveel mensen er komen. Als er 30 man op afkomt, zal het misschien tegenvallen.
Tap tap tap
pi_90880768
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Check O+
Lidl kan ook, zit bij de AH XL
pi_90880774
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

En zo min mogelijk? In mijn opinie helemaal niet. Waarom moet ik bijdragen aan de kinderwens van iemand anders? Ik vind dat nergens op slaan. Wil je kinderen, dan zorg je maar dat je ze kan betalen.
Dat ja. Dus niet als je pil ff niet werkte besluiten dat zo'n klein hummeltje toch wel leuk is, ook al heb je geen cent om het op te voeden.
pi_90880778
quote:

[..]

Wat maakt moeders irritanter? En welke ervaring is dat? :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:25:35 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880779
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Precies.
Of Lidl. En veel producten kan je bij de Appie ook prima kopen. :).
pi_90880808
quote:

[..]

Mwah, ken genoeg zeikerige nietmoeders die ook irritant zijn.

Dat is onbetaalbaar en een land heeft belang bij een redelijk stabiele bevolking (voor Nederland betekent dat: geen groei maar een kleine krimp).

pi_90880822
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tips? *)
Dingen halen waar je veel mee kan. (Zak aardappels, gehakt, dat soort dingen)
Ik kan nu de rest van de week aardappels/groente/vlees, pizza, soep, you name it eten. :D
pi_90880832
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Lidl kan ook, zit bij de AH XL
Ja, maar de Aldi zit aan de overkant. In de tijd dat ik de fiets uit de diepe krochten van de berging heb getrokken om naar de Lidl te gaan, ben ik al terug van de Aldi.
Tap tap tap
pi_90880837
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel mensen er komen. Als er 30 man op afkomt, zal het misschien tegenvallen.
We hebben een keer voor 12 man voor ¤3,-/pP een goed 3 gangen diner op tafel gezet. En dat was niet eens gehakt schotel met soep en vla :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:26:43 #90
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880841
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat ja. Dus niet als je pil ff niet werkte besluiten dat zo'n klein hummeltje toch wel leuk is, ook al heb je geen cent om het op te voeden.
Denk om je hart meid :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:26:46 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_90880842
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Aldi.
De Aldi bij mij in de buurt zit op zo'n obscure locatie dat ik er nooit naar binnen durf. Hell, ik durf al niet in de buurt te komen daar. :').
For great justice!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:27:05 #92
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_90880859
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
Of Lidl. En veel producten kan je bij de Appie ook prima kopen. :).
Het enige probleem bij Appie is vaak (voor mij iig) dat ik sneller grijp naar de duurdere producten, want dat is 'beter' of 'gezonder'
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:27:17 #93
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880869
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Q. het volgende:

[..]

De Aldi bij mij in de buurt zit op zo'n obscure locatie dat ik er nooit naar binnen durf. Hell, ik durf al niet in de buurt te komen daar. :').
De grote boze Q is bang?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880875
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor en ik weet niet waar jouw vijandige houding nou vandaan komt.

Ik was nooit blootgesteld aan mensen met kinderen. En dus ook niet wat ze kosten. Een stukje levenservaring dus.
Ik heb dat in mijn eigen omgeving meer dan genoeg gezien. En don't even try playing the "levenservaring-card" on me Mata. :)
pi_90880882
Ik heb veel werkende moeder als collega's en ik vind het wel irritant. Kinderen worden ziek, moeten opgehaald worden, de oppas is er niet etc. Daarnaast werken ze veel 4 dagen ipv 5 waardoor belangrijke vergaderingen vanwege een mamadag op andere momenten moeten worden gepland. Dus ook als leuke hardwerkende moeder is dat soms best irritant voor je collega's.

Ik besef me daarnaast wel dat er nu eenmaal kinderen geboren moeten worden en dat de combinatie met name voor vrouwen sowieso al lastig is. Dus ik vind het irritant maar begrijpelijk en mee te leven :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_90880886
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dingen halen waar je veel mee kan. (Zak aardappels, gehakt, dat soort dingen)
Ik kan nu de rest van de week aardappels/groente/vlees, pizza, soep, you name it eten. :D
Ik heb echt het idee dat ik veel te ongezond eet. Heb een zak diepvriesaardappeltjes in huis gehaald, paar potjes groente, maar toch... Soep heb ik ook, soepgroente... heb toch het idee dat ik iets mis. Vlees eet ik eigenlijk amper, scheelt ook weer.
Tap tap tap
pi_90880933
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb dat in mijn eigen omgeving meer dan genoeg gezien. En don't even try playing the "levenservaring-card" on me Mata. :)
Als jij je uitlaat over zaken die je nauwelijks kent wel natuurlijk. :*

pi_90880948
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat ik veel te ongezond eet. Heb een zak diepvriesaardappeltjes in huis gehaald, paar potjes groente, maar toch... Soep heb ik ook, soepgroente... heb toch het idee dat ik iets mis. Vlees eet ik eigenlijk amper, scheelt ook weer.
Ik eet ook niet veel groente en fruit, maar ik maak wel graag salade ofzo. Eet dan gewoon wat je wel lust ipv tegen heug en meug. ;)
pi_90880957
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niets geks dacht ik... :{
pi_90880973
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik eet ook niet veel groente en fruit, maar ik maak wel graag salade ofzo. Eet dan gewoon wat je wel lust ipv tegen heug en meug. ;)
Spinaziesalades :9
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:29:17 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880974
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat maakt moeders irritanter? En welke ervaring is dat? :)
In mijn werk bij de drogist :)

Het constante gepraat over de kinderen, het midden in de werkdag melden dat ze er in de pauze niet is, want het kind komt van school (waardoor ik dus alleen in de winkel sta, wat nooit mag), kind is ziek, dus moeder komt maar gewoon niet opdagen op het werk waardoor ik dus mijn vrije dag toch moest werken omdat mijn werkgever anders in de problemen zou komen.

Mijn andere collega was met zwangerschap verlof. En toen ze terug kwam nam ze standaard iedere pauze een half uur extra pauze omdat het toch wel vermoeiend was.

Nu moet ik erbij vertellen dat ik in geval van een ziek kind nog wel coulant kan zijn, maar de rest? Kom op zeg :')
pi_90880979
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Ripley het volgende:
Ik heb veel werkende moeder als collega's en ik vind het wel irritant. Kinderen worden ziek, moeten opgehaald worden, de oppas is er niet etc. Daarnaast werken ze veel 4 dagen ipv 5 waardoor belangrijke vergaderingen vanwege een mamadag op andere momenten moeten worden gepland. Dus ook als leuke hardwerkende moeder is dat soms best irritant voor je collega's.

Ik besef me daarnaast wel dat er nu eenmaal kinderen geboren moeten worden en dat de combinatie met name voor vrouwen sowieso al lastig is. Dus ik vind het irritant maar begrijpelijk en mee te leven :)
Ik vind dat die moeders het dan gewoon slecht geregeld hebben. Jammer dat dat de norm lijkt te zijn. Met een goede oppas hoeft de werkgever er geen last van te hebben.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:29:19 #103
141482 Q.
JurassiQ
pi_90880980
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

De grote boze Q is bang?
Enkele tientallen terreur-berbertjes doen dat met mij. Kanaleneiland-Noord is dan één van de meest onaangename stukjes Nederland. :7
For great justice!
pi_90880986
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb een heel realistisch beeld van de kosten die het opvoeden van een kind met zich meebrengt.

Daarom heb ik er zelf ook geen een.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:29:35 #105
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880992
quote:

[..]

En sinds wanneer ben jij expert in het alleenstaande mama zijn?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90881013
quote:

[..]

Doe jij nooit he.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:30:35 #107
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90881038
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Enkele tientallen terreur-berbertjes doen dat met mij. Kanaleneiland-Noord is dan één van de meest onaangename stukjes Nederland. :7
Ben er nog nooit geweest :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90881050
quote:
5s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En sinds wanneer ben jij expert in het alleenstaande mama zijn?
Dat ben ik niet en zal ik nooit worden. Ik word er nu alleen wel mee geconfronteerd, zodat ik mijn eigen beeld daarvan ook bijgeschaafd heb.

woensdag 5 januari 2011 @ 14:31:17 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90881064
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, ken genoeg zeikerige nietmoeders die ook irritant zijn.

Dat is onbetaalbaar en een land heeft belang bij een redelijk stabiele bevolking (voor Nederland betekent dat: geen groei maar een kleine krimp).
Als jij je financiėn op orde hebt is een kind niet onbetaalbaar :)
pi_90881068
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Doe jij nooit he.
Oh genoeg. Maar in dit geval is het Klutsie.

woensdag 5 januari 2011 @ 14:31:34 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_90881080
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ben er nog nooit geweest :D
Je mist. Behalve heel veel intimiderend gedrag.
For great justice!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:31:38 #112
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_90881083
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik vind dat die moeders het dan gewoon slecht geregeld hebben. Jammer dat dat de norm lijkt te zijn. Met een goede oppas hoeft de werkgever er geen last van te hebben.
en als je oppas ziek wordt of je kind? :) Daar hoef je als kidnerloze nooit mee bezig te zijn :)

Daarnaast is het zwangerschapsverlof ook niet handig voor je collega's.

Maar zoals gezegd, zo is het nu eenmaal en het heeft weinig zin om je er aan te ergeren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_90881120
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ben ik niet en zal ik nooit worden. Ik word er nu alleen wel mee geconfronteerd, zodat ik mijn eigen beeld daarvan ook bijgeschaafd heb.
In dat geval zou ik je aanraden wat meer om je heen te kijken.
Misschien dat je je beeld ook bijschaaft als het om kanker of verkrachtingen gaat dan.
pi_90881122
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als jij je financiėn op orde hebt is een kind niet onbetaalbaar :)
Geen kinderbijslag, geen vergoedingen voor kinderopvang en geen kinderen gratis meeverzekerd, dan kan je het met een salaris onder de 50.000 wel vergeten denk ik zo...

En dan nog alle andere regelingen die er zijn.

woensdag 5 januari 2011 @ 14:32:25 #115
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90881123
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe dan niet alsof je er alles van weet.
Stap even van je zelfgemaakte voetstuk en nokken met die discussie.

Zullen we het nu gaan hebben over mijn goede humeur dat al 6 dagen non stop aanwezig is?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90881129
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

In mijn werk bij de drogist :)

Het constante gepraat over de kinderen, het midden in de werkdag melden dat ze er in de pauze niet is, want het kind komt van school (waardoor ik dus alleen in de winkel sta, wat nooit mag), kind is ziek, dus moeder komt maar gewoon niet opdagen op het werk waardoor ik dus mijn vrije dag toch moest werken omdat mijn werkgever anders in de problemen zou komen.

Mijn andere collega was met zwangerschap verlof. En toen ze terug kwam nam ze standaard iedere pauze een half uur extra pauze omdat het toch wel vermoeiend was.

Nu moet ik erbij vertellen dat ik in geval van een ziek kind nog wel coulant kan zijn, maar de rest? Kom op zeg :')
Toch lijkt het mij dat dat gewoon irritante vrouwen zijn/waren die misbruik maken van hun moederschap. Ik ken echt zat moeders die daar niet op die manier instaan.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:32:45 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90881135
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Het enige probleem bij Appie is vaak (voor mij iig) dat ik sneller grijp naar de duurdere producten, want dat is 'beter' of 'gezonder'
Dat is wel herkenbaar :) Maar een Appie Heijn is al lang niet meer zo duur als door veel mensen nog steeds geloofd wordt.
pi_90881142
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Kaviaar en Champagne bij binnenkomst :D
:( Nee. :(

Wat lekker gestoofde Oesters in mijn eigen recept, wat lam, ratatouille met tonijn als bijgerecht en Tarte Tartin na met ijs... Daarnaast wat wijn.

Voor 4 personen vond ik het niet zo veel.. :{
pi_90881156
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

In dat geval zou ik je aanraden wat meer om je heen te kijken.
Misschien dat je je beeld ook bijschaaft als het om kanker of verkrachtingen gaat dan.
Wanneer hebben we het over verkrachtingen gehad?

En kanker zie ik van heul dichtbij, dank je. Dat tast mijn onderscheid tussen vrije meningsuiting en de behandeling van een vreselijke ziekte niet aan, dank je. :*

pi_90881158
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen kinderbijslag, geen vergoedingen voor kinderopvang en geen kinderen gratis meeverzekerd, dan kan je het met een salaris onder de 50.000 wel vergeten denk ik zo...

Dan moet je er dus niet aan beginnen.
pi_90881166
Ik heb de neiging om bij de Aldi allemaal dingen mee te nemen die niet op m'n lijstje staan omdat het zo goedkoop is :')
Tap tap tap
pi_90881174
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Doe dan niet alsof je er alles van weet.
Stap even van je zelfgemaakte voetstuk en nokken met die discussie.

Zullen we het nu gaan hebben over mijn goede humeur dat al 6 dagen non stop aanwezig is?
Goed plan! *O*

pi_90881192
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef Ripley het volgende:

[..]

en als je oppas ziek wordt of je kind? :) Daar hoef je als kidnerloze nooit mee bezig te zijn :)

Daarnaast is het zwangerschapsverlof ook niet handig voor je collega's.

Maar zoals gezegd, zo is het nu eenmaal en het heeft weinig zin om je er aan te ergeren.
Mijn zieke kind mag bij de oppas zijn, en als de oppas ziek wordt heeft ze haar buurvrouw standby staan, in nood.

Ik snap wel dat er werkende moeders zijn die het hun omgeving extra lastig maken, maar dat ligt imo meer aan de instelling van die bepaalde moeders dan aan het moederschap.
pi_90881195
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

He ja, laten we even met z'n allen helemaal geen kinderen meer krijgen, dat het echt iets wordt van de rijken O+
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:34:15 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90881196
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, imo is dat dan jammer :) Ik koop ook geen huisdieren als ik ze niet kan betalen. Waarom moet dat met kinderen (die je ook nog eens niet zomaar weg kan doen) wel zo zijn?
pi_90881204
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dus 40% van Nederland zou geen kinderen mogen krijgen van jou? :o

pi_90881211
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de neiging om bij de Aldi allemaal dingen mee te nemen die niet op m'n lijstje staan omdat het zo goedkoop is :')
Dan werkt het niet meer om naar de Aldi te gaan :')
pi_90881212
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat ja :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:34:49 #129
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90881224
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Strak plan wel :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90881225
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wanneer hebben we het over verkrachtingen gehad?

En kanker zie ik van heul dichtbij, dank je. Dat tast mijn onderscheid tussen vrije meningsuiting en de behandeling van een vreselijke ziekte niet aan, dank je. :*
Jij vind dat ik hierin ongenuanceerd ben, terwijl jij dat over ALLE andere onderwerpen die iemand ovor het hoofd kunnen stoten zelf ook bent. En je sleept dat soort dingen erbij om dan een punt te maken terwijl je geen idee hebt waar je het over hebt.

Wat jij mij nu verwijt.
pi_90881231
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan werkt het niet meer om naar de Aldi te gaan :')
Nou ja, dat ene pak chocoladevla van 45 cent zal me niet nekken.
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:35:24 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90881248
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef L-E het volgende:

[..]

Toch lijkt het mij dat dat gewoon irritante vrouwen zijn/waren die misbruik maken van hun moederschap. Ik ken echt zat moeders die daar niet op die manier instaan.
Dat wil ik wel van je aannemen :)

Helaas is mijn ervaring nog niet positief veranderd. Misschien komt dat nog.
pi_90881253
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar zit wat in
pi_90881257
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sja, imo is dat dan jammer :) Ik koop ook geen huisdieren als ik ze niet kan betalen. Waarom moet dat met kinderen (die je ook nog eens niet zomaar weg kan doen) wel zo zijn?
Juist dat laatste. Ik doe dat soort dingen ook niet, maar kinderen zijn gruwelijk duur. Zeker als je het een beetje goed wil aanpakken.

pi_90881258
quote:

[..]

Nou ja, die ene pak chocoladevla van 45 cent zal me niet nekken.
CL :o
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:35:42 #136
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90881261
We gingen het toch over mij hebben -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90881264
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik vraag me dan wel af wie jouw billetjes af gaat vegen als je 80 bent dan.
pi_90881277
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daar zit wat in
Al stond er gister een vrouwtje voor me dat echt de centen aan het tellen was, vond ik eigenlijk wel sneu :@
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:36:03 #139
141482 Q.
JurassiQ
pi_90881280
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben voor. :7
For great justice!
pi_90881283
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ik er financieel niet voor kan zorgen begin ik er niet aan. Terwijl ik een heel sterke kinderwens heb.

Dat heet verstand. Makes you wonder of mensen die die belemmering niet voelen wel verstandig genoeg zijn voor voortplanting.
pi_90881284
quote:
9s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
We gingen het toch over mij hebben -O-
Enough about me, let's talk about me? *)
pi_90881285
quote:

[..]

Ja maar, Vla.. Dat hoort er gewoon bij vind ik hoor..
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:36:13 #143
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90881287
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist dat laatste. Ik doe dat soort dingen ook niet, maar kinderen zijn gruwelijk duur. Zeker als je het een beetje goed wil aanpakken.
Op de juiste manier, brengen ze alleen geld op :Y)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_90881291
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef STING het volgende:

[..]

CL :o
jaja, die pak, ik weet 't, zie edit :')
Tap tap tap
pi_90881294
quote:

[..]

Wat bedoel je met die laatste zin? Wat is 'goed aanpakken' en waarom is dat duurder? :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:36:27 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90881301
quote:

[..]

En waarom zou je het dan doen als je bij voorbaat al weet dat het niet kan zonder financiėle hulp? :)
pi_90881309
quote:
9s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
We gingen toch over mij heen -O-
Met z'n allen? :o
pi_90881311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Al stond er gister een vrouwtje voor me dat echt de centen aan het tellen was, vond ik eigenlijk wel sneu :@
Helaas weet ik hoe het voelt, voor het naar de supermarkt gaan, moeten kijken voor hoeveel dagen je eten kan halen ;( niet iets wat ik mis
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:36:46 #149
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90881312
quote:

[..]

Bullshit *O*
Je koter hoeft niet in de duurste kleding te lopen met de nieuwste gadgets te spelen enz.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90881330
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Op de juiste manier, brengen ze alleen geld op :Y)
>:) Even een weekje met Ome Richard mee en weer 1000 eurotjes verdiend. >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')