Nu ben ik bij de meeste klanten binnen 30min, de meesten daarvan ook nog eens op de fiets. De rest is binnen 45min vanaf t telefoontje tot ik bij hun achter een bureau zit. Nu wil ik daar best wat in schuiven, dus de randsteden van Utrecht overweeg ik ook al, maar verder dan dat kost veel meer tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tussen Utrecht en 200 km verderop zit niets meer dan Mordor?
Nou!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
En diezelfde overheid doet er alles aan om mensen met gezinnen overal in te supporten met subsidies. Dus ze hebben al mazzel genoeg.
Zoals ik zei: Singles zijn de paria's van de samenleving.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou!
Ik heb vanmorgen weer een aantal hoofdstukken Arbeidsrecht doorgenomen en je wordt als (toekomstige) moeder echt aan alle kanten voorgetrokken en beschermd.
Verdomme daar heb ik echt nog nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou!
Ik heb vanmorgen weer een aantal hoofdstukken Arbeidsrecht doorgenomen en je wordt als (toekomstige) moeder echt aan alle kanten voorgetrokken en beschermd.
Echt, hoe oud ben je, 4?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Ze"? Alleenstaande ouders (er zijn er genoeg hier binnen Singles) vallen daar dus niet onder...
En ik weet dat jij een hekel aan ouders hebt, maar dat is niet fair.
Als je werkt he, als je werktquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt
E_M: ik vind, als financieel alleenstaande moeder, dat ik aardig wat steun krijg vanuit de overheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Ze"? Alleenstaande ouders (er zijn er genoeg hier binnen Singles) vallen daar dus niet onder...
En ik weet dat jij een hekel aan ouders hebt, maar dat is niet fair.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals ik zei: Singles zijn de paria's van de samenleving.
Vergeet het zorgverlof niet voor als het kind ziek isquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, hoe oud ben je, 4?
Ouders krijgen kinderbijslag, toeslag voor opvang, noem maar op. Als je een kind al niet kon betalen in de first place moet je er niet aan beginnen. En dat is niet mijn probleem dan.
Jij hebt een Alfa, dus elke klant in Utrecht valt binnen 30 min te bereiken vanuit een cirkel van 40 km rond Utrecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu ben ik bij de meeste klanten binnen 30min, de meesten daarvan ook nog eens op de fiets. De rest is binnen 45min vanaf t telefoontje tot ik bij hun achter een bureau zit. Nu wil ik daar best wat in schuiven, dus de randsteden van Utrecht overweeg ik ook al, maar verder dan dat kost veel meer tijd.
Plus dat ik me ook wel prettig wil voelen waar ik woon.
Huppel, voel je vooral niet persoonlijk aangevallen want dat is juist mijn bedoeling niet geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kluts ik kan niet quoten.
Maar er speelden nog meer dingen mee waar ik hier niet te diep op in wil gaan. Ik had toen al haast niets te eten maar kon wel altijd zorgen dat mn zoon niks tekort kwam.
Kort gezegd kwam ik nu elke maand 30 euro tekort en als ik was gaan werken was dat ongeveer verviervoudigd.
Dan kies je toch voor je kind en dan maar niet werken.
Deze keuze heb ik toen overigens gemaakt na meerdere malen overleggen met mn bijstandsconsulente.
Oldtimer verzekering en ik rij er zelden meequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een Alfa, dus elke klant in Utrecht valt binnen 30 min te bereiken vanuit een cirkel van 40 km rond Utrecht.
Dat is luxe, besef je dat?
Omstandigheden kunnen veranderen of niet? Ik vraag me af wie van ons nou de 4-jarige zou zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, hoe oud ben je, 4?
Ouders krijgen kinderbijslag, toeslag voor opvang, noem maar op. Als je een kind al niet kon betalen in de first place moet je er niet aan beginnen. En dat is niet mijn probleem dan.
Jij bent echt zeiken om het zeiken nu.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oldtimer verzekering en ik rij er zelden meeAls ik em weg doe bespaar ik nauwelijks per maand, aangezien trein en bus nu ook niet bepaald goedkoop is
Een auto is per definitie al luxe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een Alfa, dus elke klant in Utrecht valt binnen 30 min te bereiken vanuit een cirkel van 40 km rond Utrecht.
Dat is luxe, besef je dat?
Je moet wel lezen wat Kluts zegt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen veranderen of niet? Ik vraag me af wie van ons nou de 4-jarige zou zijn?
Een auto kan je verkopen, een te dure hypotheek schorsen, een flatscreen laten staan bij de Domeinen, een kind gaat dat wat lastig mee, denk je niet?
Hij weet dat hij deze discussie niet meer kan winnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent echt zeiken om het zeiken nu.
Is niet voorbehouden aan kinderen, kun je ook krijgen voor een ouder/echtgenoot/etc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet het zorgverlof niet voor als het kind ziek is
Je kan hem zakelijk rijden en dan kan je voor 500 euro in de maand een appartementje in Driebergen betrekken. Ideaal? Nee. Maar ja. Niets is ideaal, alleen Godt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oldtimer verzekering en ik rij er zelden meeAls ik em weg doe bespaar ik nauwelijks per maand, aangezien trein en bus nu ook niet bepaald goedkoop is
Omstandigheden kunnen veranderen ja. En daar jij gelijk begint met "maar jij hebt een hekel aan ouders" nog net niet stampvoetend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen veranderen of niet? Ik vraag me af wie van ons nou de 4-jarige zou zijn?
Een auto kan je verkopen, een te dure hypotheek schorsen, een flatscreen laten staan bij de Domeinen, een kind gaat dat wat lastig mee, denk je niet?
Klopt. Maar toch krijg je het wel, bovenop de andere voordelen die je als moeder al krijgt aangeboden van de overheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Is niet voorbehouden aan kinderen, kun je ook krijgen voor een ouder/echtgenoot/etc.
Ik leg de punten uit waarop ik aangevallen word.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent echt zeiken om het zeiken nu.
Dat wel, maar diezelfde overheid werkt het tegen dat jij meer gaat werken, want dan verlies je bepaalde kortingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef L-E het volgende:
[..]
E_M: ik vind, als financieel alleenstaande moeder, dat ik aardig wat steun krijg vanuit de overheid.
Ik zit hier te genieten want blijkbaar is mijn goede humeur, wat ik al sinds oud en nieuw heb zo goed dat zelfs dit me niet down kan krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huppel, voel je vooral niet persoonlijk aangevallen want dat is juist mijn bedoeling niet geweest.
Jij bent niet iemand die te beroerd is om te werken en het eerste excuus wat ze krijg aangrijpt.
Dan ben ik duurder uit, met zakelijk rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan hem zakelijk rijden en dan kan je voor 500 euro in de maand een appartementje in Driebergen betrekken. Ideaal? Nee. Maar ja. Niets is ideaal, alleen Godt.
Kluts, je bent nu echt de weg kwijt. En laat ik je niet meer zien schamperen om mijn "gebrek aan nuance"...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen veranderen ja. En daar jij gelijk begint met "maar jij hebt een hekel aan ouders" nog net niet stampvoetend.
True, maar dan nog is het niet het probleem van de maatschappij dat jij je dan vroeger hebt zwnager laten drukken door iemand die achteraf tegenviel.
Hoewel ik me afvraag of ik zelf niet liever heb dat ze thuiszitten, want werkende moeders zijn ook een crime.
Blijf je me nou persoonlijk aanvallenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen veranderen ja. En daar jij gelijk begint met "maar jij hebt een hekel aan ouders" nog net niet stampvoetend.
True, maar dan nog is het niet het probleem van de maatschappij dat jij je dan vroeger hebt zwnager laten drukken door iemand die achteraf tegenviel.
Hoewel ik me afvraag of ik zelf niet liever heb dat ze thuiszitten, want werkende moeders zijn ook een crime.
Wat maakt het uit wat het gekost heeft? Als je er zelf blij mee bent en het je nog leuks taat ook..quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit hier te genieten want blijkbaar is mijn goede humeur, wat ik al sinds oud en nieuw heb zo goed dat zelfs dit me niet down kan krijgen![]()
En daarom dus gewoon nog een keer:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Trouwens ben ik nog steeds heel blij met mn nieuwe outfit die me in totaal toch wel 12 euro heeft gekost
Ze heeft wel een puntquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluts, je bent nu echt de weg kwijt. En laat ik je niet meer zien schamperen om mijn "gebrek aan nuance"...
Idd, dat is netjes. Ik kom rond van 100-150,- in de maand, gaat prima.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wel, maar diezelfde overheid werkt het tegen dat jij meer gaat werken, want dan verlies je bepaalde kortingen.
En van 150-200 euro in de maand rondkomen vind ik netjes voor een gezin van 2-3 (moeder + kindje(s)).
Geen idee of het leuk staatquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat het gekost heeft? Als je er zelf blij mee bent en het je nog leuks taat ook..
Ik dacht dat het misschien aan zou komen als ik op jouw manier zou gaan discussieren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluts, je bent nu echt de weg kwijt. En laat ik je niet meer zien schamperen om mijn "gebrek aan nuance"...
Dat snap ik jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of het leuk staat![]()
Ik had al maanden niet meer iets voor mezelf gekocht. Moest nu gewoon even
Dan doe je de auto weg, bespaar je geld mee wat je in je huis kan steken, en vervoer je jezelf op een andere manier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik duurder uit, met zakelijk rijden
Kom Mata, ze heeft gewoon een punt hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht. Maar je hoeft niet in Utrecht te wonen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik duurder uit, met zakelijk rijden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd, dat is netjes. Ik kom rond van 100-150,- in de maand, gaat prima.
Of je gaat in een goedkoper gebied wonen en rijdt met de auto naar klantenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan doe je de auto weg, bespaar je geld mee wat je in je huis kan steken, en vervoer je jezelf op een andere manier.
En zo hoort het ook!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien aan zou komen als ik op jouw manier zou gaan discussieren.
Overigens zijn de punten die ik opnoemde wel degelijk dingen waar ik het mee eens ben.
Ik begin niet aan kinderen voor ik voor mijn gevoel alles zodanig voor elkaar heb dat ik voor ze kan zorgen.
Ik spreek je wel als Bate een hernia krijgt of er met een strakker mokkel vandoor gaat (niet dat ik het hem beide toewens!).quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien aan zou komen als ik op jouw manier zou gaan discussieren.
Overigens zijn de punten die ik opnoemde wel degelijk dingen waar ik het mee eens ben.
Ik begin niet aan kinderen voor ik voor mijn gevoel alles zodanig voor elkaar heb dat ik voor ze kan zorgen.
Beetje opletten met waar je wat haalt aan boodschappen, dan is het zo moeilijk niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik vraag me altijd af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, als ik een etentje voor vrienden geef zit ik er makkelijk overheen...
Ik heb er groot respect voor, maar wij geven gewoon meer uit aan dat soort dingen omdat het kan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik vraag me altijd af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, als ik een etentje voor vrienden geef zit ik er makkelijk overheen...
Hij zit al zo vaak in het OV ik dacht eigenlijk dat ie de auto al had weggedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan doe je de auto weg, bespaar je geld mee wat je in je huis kan steken, en vervoer je jezelf op een andere manier.
Mata is hard tegen alles en iedereen wat er op deze aardkloot rondloopt, maar hij heeft een alleenstaande moeder als vriendin en dįn heeft meneer ineens affiniteit met het onderwerp en is het tegen het zere been.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom Mata, ze heeft gewoon een punt hier
Welk dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom Mata, ze heeft gewoon een punt hier
Ik wilde net gaan vragen of dit zn eerste milf was. Hij doet namelijk wel alsof hij een expert is op het gebied van single mom bestaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mata is hard tegen alles en iedereen wat er op deze aardkloot rondloopt, maar hij heeft een alleenstaande moeder als vriendin en dįn heeft meneer ineens affiniteit met het onderwerp en is het tegen het zere been.
Maar je mag wel alles zeggen over moordenaars, kanker en verkrachtingen.
Wilde je dit echt op de man gaan spelen mata?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik spreek je wel als Bate een hernia krijgt of er met een strakker mokkel vandoor gaat (niet dat ik het hem beide toewens!).
Je mening over ouders is nogal... beperkt.
Hoi.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik spreek je wel als Bate een hernia krijgt of er met een strakker mokkel vandoor gaat (niet dat ik het hem beide toewens!).
Je mening over ouders is nogal... beperkt.
Als je goed oplet hoe/waar/wanneer je een auto gebruikt, is alleen fietsen goedkoperquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Echte liefdequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga niet weg bij Kluts.
Doei.
Ik heb gister nog voor 30 euro boodschappen voor de hele week gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje opletten met waar je wat haalt aan boodschappen, dan is het zo moeilijk niet.
Ik vind dat je alles mag zeggen, maar dom dingen roepen zonder argumentjes gaat je niet helpen, Klutsie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mata is hard tegen alles en iedereen wat er op deze aardkloot rondloopt, maar hij heeft een alleenstaande moeder als vriendin en dįn heeft meneer ineens affiniteit met het onderwerp en is het tegen het zere been.
Maar volgens mij moet je enorm veel laten? Ik geef zo'n 100 euro per week aan boodschappen uit en dan nog vind ik het knap van mijzelf dat ik mij zo ingehouden heb. Een stukje vlees kost tegenwoordig al 5 euro.. Laat ik dan dat x 30 dagen doen kom ik al qua vlees op 150 euro... Of ben je vegetarier?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje opletten met waar je wat haalt aan boodschappen, dan is het zo moeilijk niet.
Jij zegt echt precies wat ik dachtquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ooit samengewerkt met (zwangere) moeders?quote:
Dat hoop ik voor jullie beiden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga niet weg bij Kluts.
Doei.
Wat voor etentjes geef jij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Aneurism het volgende:
Valt wel mee toch? Alleen de bus in Utrecht, maar dat is omdat ik te lam ben om te fietsenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit al zo vaak in het OV ik dacht eigenlijk dat ie de auto al had weggedaan
Ja dahaag, vlees is gewoon een luxe product. Je hoeft echt niet iedere dag een halve koe naar binnen te werken hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Maar volgens mij moet je enorm veel laten? Ik geef zo'n 100 euro per week aan boodschappen uit en dan nog vind ik het knap van mijzelf dat ik mij zo ingehouden heb. Een stukje vlees kost tegenwoordig al 5 euro.. Laat ik dan dat x 30 dagen doen kom ik al qua vlees op 150 euro... Of ben je vegetarier?
Ja, zowel kinderloze vrouwen als moeders kunnen erg irritant zijn. Wat is je punt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Ooit samengewerkt met (zwangere) moeders?![]()
Zo min mogelijk, maar wel op een eerlijke manier.quote:En waarom moet de maatschappij betalen voor de kinderwens van iemand anders?
Ik weet het wel hoor, jij iig niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor jullie beiden.
Maar dat weet je nooit, dat is het punt.
Jezus mina, een stukje vlees voor 5 euro.. dude!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Maar volgens mij moet je enorm veel laten? Ik geef zo'n 100 euro per week aan boodschappen uit en dan nog vind ik het knap van mijzelf dat ik mij zo ingehouden heb. Een stukje vlees kost tegenwoordig al 5 euro.. Laat ik dan dat x 30 dagen doen kom ik al qua vlees op 150 euro... Of ben je vegetarier?
Kaviaar en Champagne bij binnenkomstquote:
Ik heb naar mijn idee genoeg argumenten aangedragen, daarbij was jij degene die heel volwassen "Ja, maar jij hebt een hekel aan ouders" begon te roepen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind dat je alles mag zeggen, maar dom dingen roepen zonder argumentjes gaat je niet helpen, Klutsie.
Ik leer een nieuwe wereld kennen, klopt. Ik gun jou die les ook.
is dit nu een huwelijks aanzoek?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor, jij iig niet.
Ik eet elke dag vlees en besteed ongeveer 100 euro aan boodschappen, voor mezelf alleen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag, vlees is gewoon een luxe product. Je hoeft echt niet iedere dag een halve koe naar binnen te werken hoor
Pa en ma geven iedere week 100 euro uit, maar wij zijn wel met zes man
100 euro? Voor jezelf??quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn moeders irritanter dan niet moeders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zowel kinderloze vrouwen als moeders kunnen erg irritant zijn. Wat is je punt?
[..]
Zo min mogelijk, maar wel op een eerlijke manier.
Tips?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gister nog voor 30 euro boodschappen voor de hele week gedaan.
Nee hoor en ik weet niet waar jouw vijandige houding nou vandaan komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb naar mijn idee genoeg argumenten aangedragen, daarbij was jij degene die heel volwassen "Ja, maar jij hebt een hekel aan ouders" begon te roepen.
Het is diep triest dat jij met je zogenaamde hippie-openmind eigenlijk ontzettend in hokjes en vooral je eigen straatje denkt wanneer je dat zo uitkomt. Want als jij Delan niet zou neuken zou je er net zo over praten als ik, hypocriet.
Het ziet er wel goed uit, maar ben nog niet buiten geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker weer?
Ligt eraan hoeveel mensen er komen. Als er 30 man op afkomt, zal het misschien tegenvallen.quote:
Lidl kan ook, zit bij de AH XLquote:
Dat ja. Dus niet als je pil ff niet werkte besluiten dat zo'n klein hummeltje toch wel leuk is, ook al heb je geen cent om het op te voeden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn moeders irritanter dan niet moeders.
En zo min mogelijk? In mijn opinie helemaal niet. Waarom moet ik bijdragen aan de kinderwens van iemand anders? Ik vind dat nergens op slaan. Wil je kinderen, dan zorg je maar dat je ze kan betalen.
Wat maakt moeders irritanter? En welke ervaring is dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo min mogelijk? In mijn opinie helemaal niet. Waarom moet ik bijdragen aan de kinderwens van iemand anders? Ik vind dat nergens op slaan. Wil je kinderen, dan zorg je maar dat je ze kan betalen.
Of Lidl. En veel producten kan je bij de Appie ook prima kopen.quote:
Mwah, ken genoeg zeikerige nietmoeders die ook irritant zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dingen halen waar je veel mee kan. (Zak aardappels, gehakt, dat soort dingen)quote:
Ja, maar de Aldi zit aan de overkant. In de tijd dat ik de fiets uit de diepe krochten van de berging heb getrokken om naar de Lidl te gaan, ben ik al terug van de Aldi.quote:
We hebben een keer voor 12 man voor ¤3,-/pP een goed 3 gangen diner op tafel gezet. En dat was niet eens gehakt schotel met soep en vlaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen er komen. Als er 30 man op afkomt, zal het misschien tegenvallen.
Denk om je hart meidquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ja. Dus niet als je pil ff niet werkte besluiten dat zo'n klein hummeltje toch wel leuk is, ook al heb je geen cent om het op te voeden.
De Aldi bij mij in de buurt zit op zo'n obscure locatie dat ik er nooit naar binnen durf. Hell, ik durf al niet in de buurt te komen daar.quote:
Het enige probleem bij Appie is vaak (voor mij iig) dat ik sneller grijp naar de duurdere producten, want dat is 'beter' of 'gezonder'quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
Of Lidl. En veel producten kan je bij de Appie ook prima kopen..
De grote boze Q is bang?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
De Aldi bij mij in de buurt zit op zo'n obscure locatie dat ik er nooit naar binnen durf. Hell, ik durf al niet in de buurt te komen daar..
Ik heb dat in mijn eigen omgeving meer dan genoeg gezien. En don't even try playing the "levenservaring-card" on me Mata.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor en ik weet niet waar jouw vijandige houding nou vandaan komt.
Ik was nooit blootgesteld aan mensen met kinderen. En dus ook niet wat ze kosten. Een stukje levenservaring dus.
Ik heb echt het idee dat ik veel te ongezond eet. Heb een zak diepvriesaardappeltjes in huis gehaald, paar potjes groente, maar toch... Soep heb ik ook, soepgroente... heb toch het idee dat ik iets mis. Vlees eet ik eigenlijk amper, scheelt ook weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dingen halen waar je veel mee kan. (Zak aardappels, gehakt, dat soort dingen)
Ik kan nu de rest van de week aardappels/groente/vlees, pizza, soep, you name it eten.
Als jij je uitlaat over zaken die je nauwelijks kent wel natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat in mijn eigen omgeving meer dan genoeg gezien. En don't even try playing the "levenservaring-card" on me Mata.
Ik eet ook niet veel groente en fruit, maar ik maak wel graag salade ofzo. Eet dan gewoon wat je wel lust ipv tegen heug en meug.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik veel te ongezond eet. Heb een zak diepvriesaardappeltjes in huis gehaald, paar potjes groente, maar toch... Soep heb ik ook, soepgroente... heb toch het idee dat ik iets mis. Vlees eet ik eigenlijk amper, scheelt ook weer.
Spinaziesaladesquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet ook niet veel groente en fruit, maar ik maak wel graag salade ofzo. Eet dan gewoon wat je wel lust ipv tegen heug en meug.
In mijn werk bij de drogistquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat maakt moeders irritanter? En welke ervaring is dat?
Ik vind dat die moeders het dan gewoon slecht geregeld hebben. Jammer dat dat de norm lijkt te zijn. Met een goede oppas hoeft de werkgever er geen last van te hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Ripley het volgende:
Ik heb veel werkende moeder als collega's en ik vind het wel irritant. Kinderen worden ziek, moeten opgehaald worden, de oppas is er niet etc. Daarnaast werken ze veel 4 dagen ipv 5 waardoor belangrijke vergaderingen vanwege een mamadag op andere momenten moeten worden gepland. Dus ook als leuke hardwerkende moeder is dat soms best irritant voor je collega's.
Ik besef me daarnaast wel dat er nu eenmaal kinderen geboren moeten worden en dat de combinatie met name voor vrouwen sowieso al lastig is. Dus ik vind het irritant maar begrijpelijk en mee te leven
Enkele tientallen terreur-berbertjes doen dat met mij. Kanaleneiland-Noord is dan één van de meest onaangename stukjes Nederland.quote:
Ik heb een heel realistisch beeld van de kosten die het opvoeden van een kind met zich meebrengt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij je uitlaat over zaken die je nauwelijks kent wel natuurlijk.
En sinds wanneer ben jij expert in het alleenstaande mama zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe jij nooit he.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Enkele tientallen terreur-berbertjes doen dat met mij. Kanaleneiland-Noord is dan één van de meest onaangename stukjes Nederland.
Dat ben ik niet en zal ik nooit worden. Ik word er nu alleen wel mee geconfronteerd, zodat ik mijn eigen beeld daarvan ook bijgeschaafd heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij expert in het alleenstaande mama zijn?
Als jij je financiėn op orde hebt is een kind niet onbetaalbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ken genoeg zeikerige nietmoeders die ook irritant zijn.
Dat is onbetaalbaar en een land heeft belang bij een redelijk stabiele bevolking (voor Nederland betekent dat: geen groei maar een kleine krimp).
Oh genoeg. Maar in dit geval is het Klutsie.quote:
en als je oppas ziek wordt of je kind?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat die moeders het dan gewoon slecht geregeld hebben. Jammer dat dat de norm lijkt te zijn. Met een goede oppas hoeft de werkgever er geen last van te hebben.
In dat geval zou ik je aanraden wat meer om je heen te kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik niet en zal ik nooit worden. Ik word er nu alleen wel mee geconfronteerd, zodat ik mijn eigen beeld daarvan ook bijgeschaafd heb.
Geen kinderbijslag, geen vergoedingen voor kinderopvang en geen kinderen gratis meeverzekerd, dan kan je het met een salaris onder de 50.000 wel vergeten denk ik zo...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij je financiėn op orde hebt is een kind niet onbetaalbaar
Doe dan niet alsof je er alles van weet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik niet en zal ik nooit worden. Ik word er nu alleen wel mee geconfronteerd, zodat ik mijn eigen beeld daarvan ook bijgeschaafd heb.
Toch lijkt het mij dat dat gewoon irritante vrouwen zijn/waren die misbruik maken van hun moederschap. Ik ken echt zat moeders die daar niet op die manier instaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn werk bij de drogist![]()
Het constante gepraat over de kinderen, het midden in de werkdag melden dat ze er in de pauze niet is, want het kind komt van school (waardoor ik dus alleen in de winkel sta, wat nooit mag), kind is ziek, dus moeder komt maar gewoon niet opdagen op het werk waardoor ik dus mijn vrije dag toch moest werken omdat mijn werkgever anders in de problemen zou komen.
Mijn andere collega was met zwangerschap verlof. En toen ze terug kwam nam ze standaard iedere pauze een half uur extra pauze omdat het toch wel vermoeiend was.
Nu moet ik erbij vertellen dat ik in geval van een ziek kind nog wel coulant kan zijn, maar de rest? Kom op zeg
Dat is wel herkenbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het enige probleem bij Appie is vaak (voor mij iig) dat ik sneller grijp naar de duurdere producten, want dat is 'beter' of 'gezonder'
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kaviaar en Champagne bij binnenkomst
Wanneer hebben we het over verkrachtingen gehad?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat geval zou ik je aanraden wat meer om je heen te kijken.
Misschien dat je je beeld ook bijschaaft als het om kanker of verkrachtingen gaat dan.
Dan moet je er dus niet aan beginnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen kinderbijslag, geen vergoedingen voor kinderopvang en geen kinderen gratis meeverzekerd, dan kan je het met een salaris onder de 50.000 wel vergeten denk ik zo...
En dan nog alle andere regelingen die er zijn.
Goed plan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof je er alles van weet.
Stap even van je zelfgemaakte voetstuk en nokken met die discussie.
Zullen we het nu gaan hebben over mijn goede humeur dat al 6 dagen non stop aanwezig is?
Mijn zieke kind mag bij de oppas zijn, en als de oppas ziek wordt heeft ze haar buurvrouw standby staan, in nood.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
en als je oppas ziek wordt of je kind?Daar hoef je als kidnerloze nooit mee bezig te zijn
Daarnaast is het zwangerschapsverlof ook niet handig voor je collega's.
Maar zoals gezegd, zo is het nu eenmaal en het heeft weinig zin om je er aan te ergeren.
He ja, laten we even met z'n allen helemaal geen kinderen meer krijgen, dat het echt iets wordt van de rijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je er dus niet aan beginnen.
Sja, imo is dat dan jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen kinderbijslag, geen vergoedingen voor kinderopvang en geen kinderen gratis meeverzekerd, dan kan je het met een salaris onder de 50.000 wel vergeten denk ik zo...
En dan nog alle andere regelingen die er zijn.
Dus 40% van Nederland zou geen kinderen mogen krijgen van jou?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je er dus niet aan beginnen.
Dan werkt het niet meer om naar de Aldi te gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de neiging om bij de Aldi allemaal dingen mee te nemen die niet op m'n lijstje staan omdat het zo goedkoop is
Dat jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de neiging om bij de Aldi allemaal dingen mee te nemen die niet op m'n lijstje staan omdat het zo goedkoop is
Strak plan welquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus 40% van Nederland zou geen kinderen mogen krijgen van jou?
Jij vind dat ik hierin ongenuanceerd ben, terwijl jij dat over ALLE andere onderwerpen die iemand ovor het hoofd kunnen stoten zelf ook bent. En je sleept dat soort dingen erbij om dan een punt te maken terwijl je geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer hebben we het over verkrachtingen gehad?
En kanker zie ik van heul dichtbij, dank je. Dat tast mijn onderscheid tussen vrije meningsuiting en de behandeling van een vreselijke ziekte niet aan, dank je.
Nou ja, dat ene pak chocoladevla van 45 cent zal me niet nekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan werkt het niet meer om naar de Aldi te gaan
Dat wil ik wel van je aannemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij dat dat gewoon irritante vrouwen zijn/waren die misbruik maken van hun moederschap. Ik ken echt zat moeders die daar niet op die manier instaan.
Daar zit wat inquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dat ene pak chocoladevla van 45 cent zal me niet nekken.
Juist dat laatste. Ik doe dat soort dingen ook niet, maar kinderen zijn gruwelijk duur. Zeker als je het een beetje goed wil aanpakken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, imo is dat dan jammerIk koop ook geen huisdieren als ik ze niet kan betalen. Waarom moet dat met kinderen (die je ook nog eens niet zomaar weg kan doen) wel zo zijn?
CLquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, die ene pak chocoladevla van 45 cent zal me niet nekken.
Al stond er gister een vrouwtje voor me dat echt de centen aan het tellen was, vond ik eigenlijk wel sneuquote:
Als ik er financieel niet voor kan zorgen begin ik er niet aan. Terwijl ik een heel sterke kinderwens heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus 40% van Nederland zou geen kinderen mogen krijgen van jou?
Ja maar, Vla.. Dat hoort er gewoon bij vind ik hoor..quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dat ene pak chocoladevla van 45 cent zal me niet nekken.
Op de juiste manier, brengen ze alleen geld opquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist dat laatste. Ik doe dat soort dingen ook niet, maar kinderen zijn gruwelijk duur. Zeker als je het een beetje goed wil aanpakken.
Wat bedoel je met die laatste zin? Wat is 'goed aanpakken' en waarom is dat duurder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist dat laatste. Ik doe dat soort dingen ook niet, maar kinderen zijn gruwelijk duur. Zeker als je het een beetje goed wil aanpakken.
En waarom zou je het dan doen als je bij voorbaat al weet dat het niet kan zonder financiėle hulp?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas weet ik hoe het voelt, voor het naar de supermarkt gaan, moeten kijken voor hoeveel dagen je eten kan halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al stond er gister een vrouwtje voor me dat echt de centen aan het tellen was, vond ik eigenlijk wel sneu
Bullshitquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op de juiste manier, brengen ze alleen geld op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |