abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90879956

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is een kusjekroel-datetopic, dus wees lief voor elkaar O+

Zaterdag 22-1 Post-Sint-Post-Kerst-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!

Wil je op de lijst? Voeg jezelf hier toe: Singles-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen. Lukt dit niet? PM stbabylon!

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90879964
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tussen Utrecht en 200 km verderop zit niets meer dan Mordor? :o

:')
Nu ben ik bij de meeste klanten binnen 30min, de meesten daarvan ook nog eens op de fiets. De rest is binnen 45min vanaf t telefoontje tot ik bij hun achter een bureau zit. Nu wil ik daar best wat in schuiven, dus de randsteden van Utrecht overweeg ik ook al, maar verder dan dat kost veel meer tijd.
Plus dat ik me ook wel prettig wil voelen waar ik woon.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:08:30 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90879987
Kluts ik kan niet quoten.

Maar er speelden nog meer dingen mee waar ik hier niet te diep op in wil gaan. Ik had toen al haast niets te eten maar kon wel altijd zorgen dat mn zoon niks tekort kwam.

Kort gezegd kwam ik nu elke maand 30 euro tekort en als ik was gaan werken was dat ongeveer verviervoudigd.

Dan kies je toch voor je kind en dan maar niet werken.
Deze keuze heb ik toen overigens gemaakt na meerdere malen overleggen met mn bijstandsconsulente.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:08:45 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880000
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

En diezelfde overheid doet er alles aan om mensen met gezinnen overal in te supporten met subsidies. Dus ze hebben al mazzel genoeg.
Nou!

Ik heb vanmorgen weer een aantal hoofdstukken Arbeidsrecht doorgenomen en je wordt als (toekomstige) moeder echt aan alle kanten voorgetrokken en beschermd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_90880020
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou!

Ik heb vanmorgen weer een aantal hoofdstukken Arbeidsrecht doorgenomen en je wordt als (toekomstige) moeder echt aan alle kanten voorgetrokken en beschermd.
Zoals ik zei: Singles zijn de paria's van de samenleving. :7
For great justice!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:09:17 #6
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880021
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou!

Verdomme daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90880029
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Ze"? Alleenstaande ouders (er zijn er genoeg hier binnen Singles) vallen daar dus niet onder...

En ik weet dat jij een hekel aan ouders hebt, maar dat is niet fair.
Echt, hoe oud ben je, 4?

Ouders krijgen kinderbijslag, toeslag voor opvang, noem maar op. Als je een kind al niet kon betalen in de first place moet je er niet aan beginnen. En dat is niet mijn probleem dan.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:09:46 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880039
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Verdomme daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt :X
Als je werkt he, als je werkt ;)
pi_90880047
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Ze"? Alleenstaande ouders (er zijn er genoeg hier binnen Singles) vallen daar dus niet onder...

En ik weet dat jij een hekel aan ouders hebt, maar dat is niet fair.
E_M: ik vind, als financieel alleenstaande moeder, dat ik aardig wat steun krijg vanuit de overheid. :)
pi_90880055
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Zoals ik zei: Singles zijn de paria's van de samenleving. :7
:')
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:10:11 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880057
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

Echt, hoe oud ben je, 4?

Ouders krijgen kinderbijslag, toeslag voor opvang, noem maar op. Als je een kind al niet kon betalen in de first place moet je er niet aan beginnen. En dat is niet mijn probleem dan.
Vergeet het zorgverlof niet voor als het kind ziek is :P
pi_90880062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nu ben ik bij de meeste klanten binnen 30min, de meesten daarvan ook nog eens op de fiets. De rest is binnen 45min vanaf t telefoontje tot ik bij hun achter een bureau zit. Nu wil ik daar best wat in schuiven, dus de randsteden van Utrecht overweeg ik ook al, maar verder dan dat kost veel meer tijd.
Plus dat ik me ook wel prettig wil voelen waar ik woon.
Jij hebt een Alfa, dus elke klant in Utrecht valt binnen 30 min te bereiken vanuit een cirkel van 40 km rond Utrecht.

Dat is luxe, besef je dat?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90880072
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kluts ik kan niet quoten.

Maar er speelden nog meer dingen mee waar ik hier niet te diep op in wil gaan. Ik had toen al haast niets te eten maar kon wel altijd zorgen dat mn zoon niks tekort kwam.

Kort gezegd kwam ik nu elke maand 30 euro tekort en als ik was gaan werken was dat ongeveer verviervoudigd.

Dan kies je toch voor je kind en dan maar niet werken.
Deze keuze heb ik toen overigens gemaakt na meerdere malen overleggen met mn bijstandsconsulente.
Huppel, voel je vooral niet persoonlijk aangevallen want dat is juist mijn bedoeling niet geweest.
Jij bent niet iemand die te beroerd is om te werken en het eerste excuus wat ze krijg aangrijpt. :)
pi_90880113
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt een Alfa, dus elke klant in Utrecht valt binnen 30 min te bereiken vanuit een cirkel van 40 km rond Utrecht.

Oldtimer verzekering en ik rij er zelden mee ;) Als ik em weg doe bespaar ik nauwelijks per maand, aangezien trein en bus nu ook niet bepaald goedkoop is ;)
pi_90880127
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

Echt, hoe oud ben je, 4?

Omstandigheden kunnen veranderen of niet? Ik vraag me af wie van ons nou de 4-jarige zou zijn? :')

Een auto kan je verkopen, een te dure hypotheek schorsen, een flatscreen laten staan bij de Domeinen, een kind gaat dat wat lastig mee, denk je niet?

pi_90880128
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Oldtimer verzekering en ik rij er zelden mee ;) Als ik em weg doe bespaar ik nauwelijks per maand, aangezien trein en bus nu ook niet bepaald goedkoop is ;)
Jij bent echt zeiken om het zeiken nu.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:12:16 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_90880146
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een auto is per definitie al luxe.
For great justice!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:12:27 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880154
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omstandigheden kunnen veranderen of niet? Ik vraag me af wie van ons nou de 4-jarige zou zijn? :')

Een auto kan je verkopen, een te dure hypotheek schorsen, een flatscreen laten staan bij de Domeinen, een kind gaat dat wat lastig mee, denk je niet?
Je moet wel lezen wat Kluts zegt.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:12:36 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_90880161
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hij weet dat hij deze discussie niet meer kan winnen.
For great justice!
pi_90880162
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vergeet het zorgverlof niet voor als het kind ziek is :P
Is niet voorbehouden aan kinderen, kun je ook krijgen voor een ouder/echtgenoot/etc. :)
pi_90880173
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je kan hem zakelijk rijden en dan kan je voor 500 euro in de maand een appartementje in Driebergen betrekken. Ideaal? Nee. Maar ja. Niets is ideaal, alleen Godt.

pi_90880204
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omstandigheden kunnen veranderen ja. En daar jij gelijk begint met "maar jij hebt een hekel aan ouders" nog net niet stampvoetend.

True, maar dan nog is het niet het probleem van de maatschappij dat jij je dan vroeger hebt zwnager laten drukken door iemand die achteraf tegenviel.

Hoewel ik me afvraag of ik zelf niet liever heb dat ze thuiszitten, want werkende moeders zijn ook een crime.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:13:38 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880208
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Is niet voorbehouden aan kinderen, kun je ook krijgen voor een ouder/echtgenoot/etc. :)
Klopt. Maar toch krijg je het wel, bovenop de andere voordelen die je als moeder al krijgt aangeboden van de overheid :)
pi_90880221
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik leg de punten uit waarop ik aangevallen word.
pi_90880235
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef L-E het volgende:

[..]

E_M: ik vind, als financieel alleenstaande moeder, dat ik aardig wat steun krijg vanuit de overheid. :)
Dat wel, maar diezelfde overheid werkt het tegen dat jij meer gaat werken, want dan verlies je bepaalde kortingen.

En van 150-200 euro in de maand rondkomen vind ik netjes voor een gezin van 2-3 (moeder + kindje(s)).

woensdag 5 januari 2011 @ 14:14:16 #26
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880238
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Huppel, voel je vooral niet persoonlijk aangevallen want dat is juist mijn bedoeling niet geweest.
Jij bent niet iemand die te beroerd is om te werken en het eerste excuus wat ze krijg aangrijpt. :)
Ik zit hier te genieten want blijkbaar is mijn goede humeur, wat ik al sinds oud en nieuw heb zo goed dat zelfs dit me niet down kan krijgen *O*

En daarom dus gewoon nog een keer:

* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)

Trouwens ben ik nog steeds heel blij met mn nieuwe outfit die me in totaal toch wel 12 euro heeft gekost _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880274
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kan hem zakelijk rijden en dan kan je voor 500 euro in de maand een appartementje in Driebergen betrekken. Ideaal? Nee. Maar ja. Niets is ideaal, alleen Godt.
Dan ben ik duurder uit, met zakelijk rijden ;)
pi_90880278
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omstandigheden kunnen veranderen ja. En daar jij gelijk begint met "maar jij hebt een hekel aan ouders" nog net niet stampvoetend.

True, maar dan nog is het niet het probleem van de maatschappij dat jij je dan vroeger hebt zwnager laten drukken door iemand die achteraf tegenviel.

Hoewel ik me afvraag of ik zelf niet liever heb dat ze thuiszitten, want werkende moeders zijn ook een crime.
Kluts, je bent nu echt de weg kwijt. En laat ik je niet meer zien schamperen om mijn "gebrek aan nuance"... :')

woensdag 5 januari 2011 @ 14:15:21 #29
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880282
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Blijf je me nou persoonlijk aanvallen :(
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880294
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik zit hier te genieten want blijkbaar is mijn goede humeur, wat ik al sinds oud en nieuw heb zo goed dat zelfs dit me niet down kan krijgen *O*

En daarom dus gewoon nog een keer:

* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)

Trouwens ben ik nog steeds heel blij met mn nieuwe outfit die me in totaal toch wel 12 euro heeft gekost _O-
Wat maakt het uit wat het gekost heeft? Als je er zelf blij mee bent en het je nog leuks taat ook.. ^O^
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:15:42 #31
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880296
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kluts, je bent nu echt de weg kwijt. En laat ik je niet meer zien schamperen om mijn "gebrek aan nuance"... :')
Ze heeft wel een punt :@
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880312
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat wel, maar diezelfde overheid werkt het tegen dat jij meer gaat werken, want dan verlies je bepaalde kortingen.

En van 150-200 euro in de maand rondkomen vind ik netjes voor een gezin van 2-3 (moeder + kindje(s)).
Idd, dat is netjes. Ik kom rond van 100-150,- in de maand, gaat prima. :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:16:06 #33
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880316
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat het gekost heeft? Als je er zelf blij mee bent en het je nog leuks taat ook.. ^O^
Geen idee of het leuk staat *O*
Ik had al maanden niet meer iets voor mezelf gekocht. Moest nu gewoon even *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880337
quote:

[..]

Ik dacht dat het misschien aan zou komen als ik op jouw manier zou gaan discussieren.

Overigens zijn de punten die ik opnoemde wel degelijk dingen waar ik het mee eens ben.
Ik begin niet aan kinderen voor ik voor mijn gevoel alles zodanig voor elkaar heb dat ik voor ze kan zorgen.
pi_90880345
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Geen idee of het leuk staat *O*
Ik had al maanden niet meer iets voor mezelf gekocht. Moest nu gewoon even *O*
Dat snap ik ja :Y
Zelf van 't weekend nieuwe overhemden en vest gehaald.. Was wel iets meer dan 12 euro, maar moest ook nieuw hebben :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_90880349
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan doe je de auto weg, bespaar je geld mee wat je in je huis kan steken, en vervoer je jezelf op een andere manier.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:16:58 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880351
quote:

[..]

Kom Mata, ze heeft gewoon een punt hier :)
pi_90880369
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wellicht. Maar je hoeft niet in Utrecht te wonen.

Ik zou van alle plekken in Nederland het liefste in Utrecht wonen, maar dat kan ik niet betalen dus dat doe ik niet.

Ik heb een redelijk inkomen, dat relatief veel te laag is, en kan rondkomen ervan met leuke dingen. Maar ik ga geen dure huizen kopen of zeiken dat iedereen mij tegenwerkt daarin. Dat is gewoon niet zo.

Meer geld moet ik bij mijn bedrijf zijn of opdonderen naar een ander.

pi_90880374
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Idd, dat is netjes. Ik kom rond van 100-150,- in de maand, gaat prima. :)
:{ Ik vraag me altijd af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, als ik een etentje voor vrienden geef zit ik er makkelijk overheen...
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:00 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90880403
quote:

[..]

Dan doe je de auto weg, bespaar je geld mee wat je in je huis kan steken, en vervoer je jezelf op een andere manier.
Of je gaat in een goedkoper gebied wonen en rijdt met de auto naar klanten :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:12 #41
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880410
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik dacht dat het misschien aan zou komen als ik op jouw manier zou gaan discussieren.

Overigens zijn de punten die ik opnoemde wel degelijk dingen waar ik het mee eens ben.
Ik begin niet aan kinderen voor ik voor mijn gevoel alles zodanig voor elkaar heb dat ik voor ze kan zorgen.
En zo hoort het ook!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als Bate een hernia krijgt of er met een strakker mokkel vandoor gaat (niet dat ik het hem beide toewens!).

Je mening over ouders is nogal... beperkt.

pi_90880427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Aneurism het volgende:

[..]

:{ Ik vraag me altijd af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, als ik een etentje voor vrienden geef zit ik er makkelijk overheen...
Beetje opletten met waar je wat haalt aan boodschappen, dan is het zo moeilijk niet. :)
pi_90880447
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik heb er groot respect voor, maar wij geven gewoon meer uit aan dat soort dingen omdat het kan.

woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:46 #45
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880448
quote:

[..]

Hij zit al zo vaak in het OV ik dacht eigenlijk dat ie de auto al had weggedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880453
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mata is hard tegen alles en iedereen wat er op deze aardkloot rondloopt, maar hij heeft een alleenstaande moeder als vriendin en dán heeft meneer ineens affiniteit met het onderwerp en is het tegen het zere been.

Maar je mag wel alles zeggen over moordenaars, kanker en verkrachtingen.

:r
pi_90880469
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welk dan? :o

woensdag 5 januari 2011 @ 14:19:35 #48
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90880481
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mata is hard tegen alles en iedereen wat er op deze aardkloot rondloopt, maar hij heeft een alleenstaande moeder als vriendin en dán heeft meneer ineens affiniteit met het onderwerp en is het tegen het zere been.

Maar je mag wel alles zeggen over moordenaars, kanker en verkrachtingen.

:r
Ik wilde net gaan vragen of dit zn eerste milf was. Hij doet namelijk wel alsof hij een expert is op het gebied van single mom bestaan
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90880484
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als Bate een hernia krijgt of er met een strakker mokkel vandoor gaat (niet dat ik het hem beide toewens!).

Wilde je dit echt op de man gaan spelen mata?
pi_90880488
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoi.

Ik ga niet weg bij Kluts.

Doei.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')