Nee hoor en ik weet niet waar jouw vijandige houding nou vandaan komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb naar mijn idee genoeg argumenten aangedragen, daarbij was jij degene die heel volwassen "Ja, maar jij hebt een hekel aan ouders" begon te roepen.
Het is diep triest dat jij met je zogenaamde hippie-openmind eigenlijk ontzettend in hokjes en vooral je eigen straatje denkt wanneer je dat zo uitkomt. Want als jij Delan niet zou neuken zou je er net zo over praten als ik, hypocriet.
Het ziet er wel goed uit, maar ben nog niet buiten geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker weer?
Ligt eraan hoeveel mensen er komen. Als er 30 man op afkomt, zal het misschien tegenvallen.quote:
Lidl kan ook, zit bij de AH XLquote:
Dat ja. Dus niet als je pil ff niet werkte besluiten dat zo'n klein hummeltje toch wel leuk is, ook al heb je geen cent om het op te voeden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn moeders irritanter dan niet moeders.
En zo min mogelijk? In mijn opinie helemaal niet. Waarom moet ik bijdragen aan de kinderwens van iemand anders? Ik vind dat nergens op slaan. Wil je kinderen, dan zorg je maar dat je ze kan betalen.
Wat maakt moeders irritanter? En welke ervaring is dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo min mogelijk? In mijn opinie helemaal niet. Waarom moet ik bijdragen aan de kinderwens van iemand anders? Ik vind dat nergens op slaan. Wil je kinderen, dan zorg je maar dat je ze kan betalen.
Of Lidl. En veel producten kan je bij de Appie ook prima kopen.quote:
Mwah, ken genoeg zeikerige nietmoeders die ook irritant zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dingen halen waar je veel mee kan. (Zak aardappels, gehakt, dat soort dingen)quote:
Ja, maar de Aldi zit aan de overkant. In de tijd dat ik de fiets uit de diepe krochten van de berging heb getrokken om naar de Lidl te gaan, ben ik al terug van de Aldi.quote:
We hebben een keer voor 12 man voor ¤3,-/pP een goed 3 gangen diner op tafel gezet. En dat was niet eens gehakt schotel met soep en vlaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen er komen. Als er 30 man op afkomt, zal het misschien tegenvallen.
Denk om je hart meidquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ja. Dus niet als je pil ff niet werkte besluiten dat zo'n klein hummeltje toch wel leuk is, ook al heb je geen cent om het op te voeden.
De Aldi bij mij in de buurt zit op zo'n obscure locatie dat ik er nooit naar binnen durf. Hell, ik durf al niet in de buurt te komen daar.quote:
Het enige probleem bij Appie is vaak (voor mij iig) dat ik sneller grijp naar de duurdere producten, want dat is 'beter' of 'gezonder'quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
Of Lidl. En veel producten kan je bij de Appie ook prima kopen..
De grote boze Q is bang?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
De Aldi bij mij in de buurt zit op zo'n obscure locatie dat ik er nooit naar binnen durf. Hell, ik durf al niet in de buurt te komen daar..
Ik heb dat in mijn eigen omgeving meer dan genoeg gezien. En don't even try playing the "levenservaring-card" on me Mata.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor en ik weet niet waar jouw vijandige houding nou vandaan komt.
Ik was nooit blootgesteld aan mensen met kinderen. En dus ook niet wat ze kosten. Een stukje levenservaring dus.
Ik heb echt het idee dat ik veel te ongezond eet. Heb een zak diepvriesaardappeltjes in huis gehaald, paar potjes groente, maar toch... Soep heb ik ook, soepgroente... heb toch het idee dat ik iets mis. Vlees eet ik eigenlijk amper, scheelt ook weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dingen halen waar je veel mee kan. (Zak aardappels, gehakt, dat soort dingen)
Ik kan nu de rest van de week aardappels/groente/vlees, pizza, soep, you name it eten.
Als jij je uitlaat over zaken die je nauwelijks kent wel natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat in mijn eigen omgeving meer dan genoeg gezien. En don't even try playing the "levenservaring-card" on me Mata.
Ik eet ook niet veel groente en fruit, maar ik maak wel graag salade ofzo. Eet dan gewoon wat je wel lust ipv tegen heug en meug.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik veel te ongezond eet. Heb een zak diepvriesaardappeltjes in huis gehaald, paar potjes groente, maar toch... Soep heb ik ook, soepgroente... heb toch het idee dat ik iets mis. Vlees eet ik eigenlijk amper, scheelt ook weer.
Spinaziesaladesquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet ook niet veel groente en fruit, maar ik maak wel graag salade ofzo. Eet dan gewoon wat je wel lust ipv tegen heug en meug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |