Die had ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Inu het volgende:
Job heeft zo'n shirt met Daddy Cool erop van toen Boney M in die reclame zat
was fijn he! Sam, Frau en ik hadden hetzelfde probleem. Iedere keer de andere aanschoppen zo van: je moet er uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Levitation het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om te werken.Heb zin om mijn bedje in te kruipen
was zo fijn en warm vanmorgen.
Job mag altijd een uur langer blijven liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
was fijn he! Sam, Frau en ik hadden hetzelfde probleem. Iedere keer de andere aanschoppen zo van: je moet er uit
maar die liggen dan na te denken over verfjes enzo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Job mag altijd een uur langer blijven liggen
Nee, hoor die slaapt gewoon... maar ik moet gewoon 3 kwartier reizen voor ik op mn werk benquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar die liggen dan na te denken over verfjes enzo..
en op welke site staan de verzamelde werken van Dinges uitgestald? Als ie zoveel werkt tot diep in de nacht bezig is, is er toch ook iets wat af is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Inu het volgende:
Ach, toen ik nog studeerde stond ik meestal pas om 11 uur opEn hij werkt vaak door tot diep in de nacht, dus denk dat hij langere dagen maakt dan ik
Ik heb vanmiddag tempura gehad als lunch en nu heb ik al de hele dag dorst... veel te veel zout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Mja... hopen dat het ijs nu snel weg is... gevaarlijke glibberzooi!quote:
Is ze Chinees?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:16 schreef Inu het volgende:
Geen probleem, ik hou van sneeuwen ik kan thuiswerken
In een bieb werken is trouwens echt geweldig voor je beeld van de mensheid. Liep net een collega langs met open sandalen en pantysokjes
nee, die doen gewone sokken in hun sandalenquote:
Die hebben we hier ook rondlopen en die zijn ook niet chineesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die doen gewone sokken in hun sandalen
En ze dragen er een verweerde neon rugzak bij
diep in hun hart wel, denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook rondlopen en die zijn ook niet chinees
Ook pantysokjes in open zomerschoentjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die doen gewone sokken in hun sandalen
En ze dragen er een verweerde neon rugzak bij
ik heb nog 130 vakantie uren van 2010quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Inu het volgende:
Ik heb nog 10 vakantieuren over van vorig jaar en er is hier geen fuck te doen, de servers doen gek en flikkeren je de hele tijd uit alle Office programma's, dus mijn eerste vrije dag van het jaar is morgen een feit
Dan moet je dus meer opnemen :p bij mij is het ook alleen gelukt ze zo ver op te nemen door de laatste 2 weken van 2010 vrij te nemen :lquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik heb nog 130 vakantie uren van 2010.
En ongeveer een dag aan overuren zijn verdwenen want die mochten niet mee naar 2011.
Je kan helaas niet altijd alles opnemen... zie hier soms hele rare dingen voorbij komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan moet je dus meer opnemen :p bij mij is het ook alleen gelukt ze zo ver op te nemen door de laatste 2 weken van 2010 vrij te nemen :l
wanneer gaan we weer daten? Ik mis je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Levitation het volgende:
Wij mogen maar 1 werkweek meenemen naar 't volgend jaar, ik mocht dus max 36 uur meenemen en heb er 35,75 meegenomen.![]()
En ik heb 100 uur () bijgekocht zodat ik een half jaar lang iedere vrijdag helemaal vrij ben, zodat ik goed kan afstuderen.
Mis jou ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer daten? Ik mis je!
Jawel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mis jou ook.![]()
Had je m'n mailtje-uitnodiging niet ontvangen?
Tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel!
we komen waarschijnlijk wel!
Althans, ik in ieder geval.
Jullie blijven gewoon langer hangen dan de rest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je? Met de kiet vol?
Als de winter voorbij is gaan we wel weer zwemmen
bijna!quote:
al uuurenquote:
ja, achter de deur... moppie zegt tocht ook voor de deur.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat hier alleen een schilder achter de deur
Dat ligt er hendig aan waar je staat!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, achter de deur... moppie zegt tocht ook voor de deur.
Kijk over een uur of 5 nog eens!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er hendig aan waar je staat!
Of vanuit welk perspectief je het ziet.
Ik zit voor de deur. Ik zie geen weekend
Okeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kijk over een uur of 5 nog eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Zag ik zo ook wel. SQ maakt geen taalblunders.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zag ik zo ook wel. SQ maakt geen taalblunders.
Ik zat nog te twijfelen tussen beter dan ik of beter dan mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zag ik zo ook wel. SQ maakt geen taalblunders.
Gaat langzaam en ik heb ontzettende last van "geen zin".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen beter dan ik of beter dan mij.
Maar hoe vlot het afstuderen?![]()
Gewoon langer makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen beter dan ik of beter dan mij.
Maar hoe vlot het afstuderen?![]()
dat...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon langer maken
Beter dan ik ben kan wel en beter dan mij ben kan niet
Ik heb een filmpje gemaakt en die wil ik editen, maar dat is nog best lastig
Dat doe ik altijd foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
dat...
het is "het filmpje" dus is het "dat" .
je ken het gewoon njet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon langer maken
Beter dan ik ben kan wel en beter dan mij ben kan niet
Ik heb een filmpje gemaakt en die wil ik editen, maar dat is nog best lastig
ho ho hoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet![]()
Maar het is goed genoeg gelukt vind ik
Mijn smsverkeer is prima om half 6 in de ochtend!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
Welk deel van Feb's opleiding behandelt het nachtelijk smsverkeer
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:17 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn smsverkeer is prima om half 6 in de ochtend!
Om half 8 gaat het ook nog primaquote:
dat geeft niet, de 29e gaat ze je dan gewoon straffen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef febster het volgende:
[..]
Om half 8 gaat het ook nog prima. Zolang je vrouw niet wakker wordt ben ik al blij
.
echt not, er gaat niet zomaar een vreemd wief aan m'n lijf zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef febster het volgende:
En jij ligt de halve avond op de massagetafel.
daar heb ik rond 5 uur wel even aan gedacht... of shoarma laten brengenquote:Op zondag 9 januari 2011 04:27 schreef ArTiC het volgende:
Wat is het nummer van feb, gaan we hem nu sms'en?
had dat maar naar mij laten brengenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar heb ik rond 5 uur wel even aan gedacht... of shoarma laten brengen
Inderdaad!quote:
Echt niet, snipperenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:17 schreef Blueman het volgende:
Het is weer maandag!
Alle kindjes weer naar school, het werkende leven is weer gestart.
Heb jij gewoon een snipperdag om te racen?quote:
Nee om 100 andere dingen te doen...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een snipperdag om te racen?
Ontwenningsverschijnselen!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef bleiblei het volgende:
Artic heeft al een week niet geraced.
Gewoon van de weg beuken Artic!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
Heb je me weer ingehaald bb? Dan moet ik vanvond toch weer eens aan de slag
En niet zo een beetje ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
Heb je me weer ingehaald bb? Dan moet ik vanvond toch weer eens aan de slag
Jeweettoch!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En niet zo een beetje ook.
A spec level 24
B spec level 19
En bijna 4 miljoen credits.
koop een pcquote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Inu het volgende:
Ik zit ook al heel lang te denken om een console te kopen, maar ik weet niet welke...
Ik wil graag spellen spelen als Dreamfall en Broken Sword, maar die bestaan bijna niet meer. Je hebt natuurlijk Lego, maar dan moet je wel een beetje vechten en daar word ik heel zenuwachtig vanTurn based vechten kan ik beter hebben
Tips?
Maar dan wel een wat oudere waarop die spellen het doen.quote:
Ja, hebt ik al...quote:
zit je ons nu een console op te dringen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, hebt ik al...
En ik vind spelen op een console juist wel fijnDreamfall: The Longest Journey is bijvoorbeeld een xbox spel...
Wij gebruikten hem meestal als media centre, maar nu hebben we een Mac Mini, dus nu staat ie al een tijdje stil... We hebben wel leuke emulators eropquote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef FUFR het volgende:
ik heb mijn xbox al jaren in de kast staan. ik vind er niets aan.
ah, dan zal ik like the wind eens gaan halen, dat is een beetje een dood punt in het spel waar je overheen moetquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En niet zo een beetje ook.
A spec level 24
B spec level 19
En bijna 4 miljoen credits.
Is dat zo'n moeilijk level dan of wat is daarmee?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, dan zal ik like the wind eens gaan halen, dat is een beetje een dood punt in het spel waar je overheen moet
Hippe shizzle girl!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zaterdag gewoon een Extreme series race gewonnen![]()
damn niglets. they are everywhere,quote:
Ja maar je wint er ook een classic racecar mee waarmee je vervolgens deel kunt nemen aan andere races. Het valt alleen niet mee om een winnende auto te kopen voor 'like the wind', dan moet je een paar kampioenschappen herhalen om genoeg credits te verdienen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is dat zo'n moeilijk level dan of wat is daarmee?
wat moeten anderen met die afgeragde bakken waarmee je langs de vangrails hebt liggen schuren?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef bleiblei het volgende:
Vind trouwens wel irritant dat je geen geld krijgt als je van concept of racecars af wil. Heb voor een paar miljoen aan suffe concepts in mijn garage staan.
We zijn begonnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Dan heb je er al 6 gemist.
En donderdag komen er weer 6 nieuwe.
Nee, daar ga ik morgen ff voor zitten want daar zit wat meer afstelwerk in.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef bleiblei het volgende:
Heb je die NASCAR nu ook in goud? Van de season events?
met je epische mickeyquote:
Heb ik ook al enige tijd niet meer gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met je epische mickey![]()
moggel...4 dagen weekend gehad, ff opstarten
Mensen die onder het mailtje hun cv zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die de basisschool in hun CV zetten![]()
Heb je vriendjelief al gevraagd of hij iets met je gedaan heeft in je slaap?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef Inu het volgende:
Ik heb vannacht heel raar geslapen, het voelt alsof allebei mn schouders uit de kom zijn geweest ofzo
ik heb er de kleuterschool ook instaan, toch een bewijs van knip, prik en kleurkunstenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die de basisschool in hun CV zetten![]()
Te makkelijk...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er de kleuterschool ook instaan, toch een bewijs van knip, prik en kleurkunsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Te makkelijk...je faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Jij wel vaker...quote:
dan zou ze toch wel ergens anders pijn hebben?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb je vriendjelief al gevraagd of hij iets met je gedaan heeft in je slaap?
Nee, heb de seasonal events gedaan...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij wel vaker...
Like the wind al gehaald?
het is een kunstenaar he...raar volk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan zou ze toch wel ergens anders pijn hebben?
Ligt er natuurlijk aan wat hij gedaan heeft...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan zou ze toch wel ergens anders pijn hebben?
Hmm geloof je meteen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, heb de seasonal events gedaan...
like the wind is lastig met een Zonda of Veyron...moet toch een echte raceauto hebben ipv een hypercar.
Zit de Veyron dan in het spelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, heb de seasonal events gedaan...
like the wind is lastig met een Zonda of Veyron...moet toch een echte raceauto hebben ipv een hypercar.
ja, ik heb hem gewonnen en volgens mij komt ie ook af en toe voorbij bij de used cars.quote:
Een randgeval hoor.. het is alweer bijna middag!quote:
Als je Evi, Evy en Evie optelt komt die op 4 trouwens, net boven Evaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
En Sem en Sophie zijn de populairste voornamen van 2010![]()
Nee, de exp points zijn voor de career mode.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm geloof je meteen..
Maar je kan dus ook online racen voor exp points?
nog meer dan een half uur!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Een randgeval hoor.. het is alweer bijna middag!
Cool!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
ff de 24 uur van LeMans doen...en nee, je kan niet saven, je moet echt 24 uur rijden. Als je wil slapen moet je de race pauzeren
die is weer aan het werk denk ik, kindertjes nederspaans leren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef -moppie- het volgende:
Nu we het over Eva hebben, waar is amaranta gebleven??
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
die is weer aan het werk denk ik, kindertjes nederspaans leren.
ff aan je toompje trekken dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
ik heb koppijn, nekpijn, rugpijn, als er nou nog wat bloed uit mn piemel komt ben ik echt een wief.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
ik heb koppijn, nekpijn, rugpijn, als er nou nog wat bloed uit mn piemel komt ben ik echt een wief.
Ploeggenoot van mij heeft dit gehad..quote:
ik zit op mn werk, je kent mijn nieuwe hok niet, maar iedereen zou het zien!quote:
Hoe lang zou het dan duren voordat het op Youtube staat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zit op mn werk, je kent mijn nieuwe hok niet, maar iedereen zou het zien!
Zo'n enorme schwans heb je toch niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja diuh, dit is Fok, natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n enorme schwans heb je toch niet?
je blijft zitten op je stoel, maakt gulp open, haalt piemel uit broek en doet dan zo snel mogelijk je gulp weer dicht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moet de collega's wel de tijd gunnen om hun mobieltje te pakken he!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je blijft zitten op je stoel, maakt gulp open, haalt piemel uit broek en doet dan zo snel mogelijk je gulp weer dicht.
denk dat dat ook wel helpt!
oh je wil m live zien, ja maar dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef -moppie- het volgende:
ik zit niet te springen om beelden van de schwanz van furfr
Heb vanmorgen ook een moedertje van de straat opgepikt opgeraapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
In de hele regio Eindhoven ontstonden ongevallen door de gladheid. Het gaat zowel om materiële schade als persoonlijk letsel. In Nuenen raakte een automobilist zwaargewond toen zijn auto van de weg af gleed en op een lantaarnpaal botste.
Die moeders van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
Heb vanmorgen ook een moedertje van de straat opgepikt opgeraapt.
Zijdelings opgemerkt dat ze niet bijster slim was om met dr kinderen (net naar school gebracht) met dit weer op de fiets te kruipen..
Ik ging vanochtend ook bijna onderuitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
Het KNMI heeft een waarschuwing voor extreem weer afgegeven voor het noordoosten van Nederland.
Omdat de temperaturen zo laag zijn moeten weggebruikers vanaf de provincie Gelderland en noordelijker rekening houden met gladheid door ijzel of bevriezing van natte weggedeelten. Verwacht wordt dat de gladheid de komende uren geleidelijk verdwijnt.
De A270 in de richting van Eindhoven naar Helmond is vanochtend afgesloten. Rond tien uur schoven tien auto's van de snelweg door plotseling opkomende gladheid. Niemand raakte gewond. Hulpdiensten hebben de auto's intussen afgevoerd, maar om meer ongelukken te voorkomen, blijft de snelweg voorlopig dicht.
In de hele regio Eindhoven ontstonden ongevallen door de gladheid. Het gaat zowel om materiële schade als persoonlijk letsel. In Nuenen raakte een automobilist zwaargewond toen zijn auto van de weg af gleed en op een lantaarnpaal botste.
Daar ga je toch nie voor naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ploeggenoot van mij heeft dit gehad..
Belde hij half uur voor de wedstrijd op dat hij in het ziekenhuis zat.. meer vertelde hij niet..
Week erna kwam het verhaal van zijn toompje...
Is dit bericht geschreven door Feb of 1 van zijn medestudenten medescholieren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
Het KNMI heeft een waarschuwing voor extreem weer afgegeven voor het noordoosten van Nederland.
Omdat de temperaturen zo laag zijn moeten weggebruikers vanaf de provincie Gelderland en noordelijker rekening houden met gladheid door ijzel of bevriezing van natte weggedeelten. Verwacht wordt dat de gladheid de komende uren geleidelijk verdwijnt.
De A270 in de richting van Eindhoven naar Helmond is vanochtend afgesloten. Rond tien uur schoven tien auto's van de snelweg door plotseling opkomende gladheid. Niemand raakte gewond. Hulpdiensten hebben de auto's intussen afgevoerd, maar om meer ongelukken te voorkomen, blijft de snelweg voorlopig dicht.
als er maar 1 op je mond komt.quote:
Is inderdaad een waardeloos bericht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit bericht geschreven door Feb of 1 van zijn medestudenten medescholieren?
Het noordoosten van Nederland en dan gaat 70% van het bericht eronder over het zuidoosten
Volgens bb's werkgever is preventie heul belangrijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof jij hoort wat er uit mijn mond komt!
je leeft nog!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is inderdaad een waardeloos bericht.
dan had jij al jaren je mond moeten houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens bb's werkgever is preventie heul belangrijk.
nietusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
4e met 7,6sec achterstand...kudtquote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef ArTiC het volgende:
This should do the trick volgens Google:
TCS - 1
ABS - 1
Active Steering - Mild
Skid recovery - On.
Front Aero - 50
Rear Aero - 70
Transmission - 380km/h
we zijn trots op je jongenquote:
Nee, ik heb wel mijn ballen geschoren om beter gestroomlijnd te zijn wittewel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
we zijn trots op je jongen
je hebt toch wel een reespetje en zun raceshirt aan?
zo zit een maat van me ook altijd te racen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel mijn ballen geschoren om beter gestroomlijnd te zijn wittewel.
En ik heb mijn sloffen aan, om te kunnen zeggen dat ik op mijn sloffen gewonnen heb
Controller...stuurtje zou flex zijn maar heb niks om het op vast te zetten voor mijn neusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar, met stuur of met zo'n onding in je handen?
Nee, is seasonal event, alleen 1M + een shitload aan credits.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Ik ga morgen misschien NASCAR nog een keer proberen. Kreeg je ook een carticket?
Jij hebt toch altijd sloffen aan. Heb je nog nooit op schoenen zien lopen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel mijn ballen geschoren om beter gestroomlijnd te zijn wittewel.
En ik heb mijn sloffen aan, om te kunnen zeggen dat ik op mijn sloffen gewonnen heb
ik doe nu een serieuze imitatie vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd sloffen aan. Heb je nog nooit op schoenen zien lopen!
Jawel, op kissies!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd sloffen aan. Heb je nog nooit op schoenen zien lopen!
en van bommels, vans, etnies, és, nikes, adidasjes, puma's, asicsquote:
werkgevers ook, wat doe ik hier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Levitation het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik heb eindelijk goedkeuring van school voor mijn afstuderen waar ik toch al een maand of 2/3 mee bezig ben.![]()
Scholen zijn best slecht voor je gezondheid.
Dat ben ik met je eens. Ik had ook in mijn nest moeten blijven. Dacht dat 1 ibu 400mg wel voldoende zou zijn... zat ik toch ff mis.quote:
Imitaties op de vroege morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe nu een serieuze imitatie van![]()
moggel
Mag jij dan aan wat je wil op je werk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en van bommels, vans, etnies, és, nikes, adidasjes, puma's, asics
ik ben net een wijf qua schoenen
Niet iedereen hoeft altijd representatief te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mag jij dan aan wat je wil op je werk?
Aangezien grotendeels onder de categorie sportschoenen vallen!
Ik zag gisteren weer sokken met slippers hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft altijd representatief te zijn
Zoveel paar voor alleen in het weekend is misschien wat overdreven. Of hij heeft echt een vrouwelijke kant!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft altijd representatief te zijn
Ohhh!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag ook gewoon sneakers op kantoor hoor
Ik zag gisteren iemand met een korte broek en slippers!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer sokken met slippers hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
Pak? Wie -behalve accountants, bankiers en omhooggevallen managers- draagt er nou een pak?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhh!
Die zijn ook al verder ingeburgerd. Sneakers onder een pak kan ook! (niet altijd)
BlieBlie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pak? Wie -behalve accountants, bankiers en omhooggevallen managers- draagt er nou een pak?
Inkoopquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pak? Wie -behalve accountants, bankiers en omhooggevallen managers- draagt er nou een pak?
ik heb verschillende bommeltjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mag jij dan aan wat je wil op je werk?
Aangezien grotendeels onder de categorie sportschoenen vallen!
Goed voor de kuitjes!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
of ja, ik kan heel goed op hakken lopen, maar het doet zo'n pijn aan m'n poten!
Is bij sommige ook een reden om wel of niet voor een bedrijf te kiezen! (al hangt het vaak idd aan de functie vast).quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb verschillende bommeltjes
en sowieso...als ik geen afspraken heb die dag dan trek ik gerust casual schoenen aan.
We hebben hier geen pakkencultuur gelukkig.
ervaring? Wees blij dat je het nooit zal hoeven. Hoge hakken zijn echt niet prettigquote:
kwestie van wennen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
of ja, ik kan heel goed op hakken lopen, maar het doet zo'n pijn aan m'n poten!
Ook daar kan je iets aan doen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, kwestie van teveel gewicht op je hakken dragen
Geen ervaring en wil dat graag zo houden..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ervaring? Wees blij dat je het nooit zal hoeven. Hoge hakken zijn echt niet prettigwij vrouwen bijten ons er doorheen...
hier hangt het af van met wie je een afspraak hebt...in sommige branches wordt verwaht dat ze iemand in pak voor zich krijgen, andere branches associëren mensen in pak met duur, ingewikkeld etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is bij sommige ook een reden om wel of niet voor een bedrijf te kiezen! (al hangt het vaak idd aan de functie vast).
Echt klinklare onzin, ik verbijt me helemaal niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
En vrouwen die zeggen dat hoge hakken lekker lopen, zijn leugenaars.
Wat je zegt, je went er aan. Je verbijt je door de pijn en ellende tot je niet meer beter weet.
Desalniettemin staat het wel mooi. Dillema's
Emancipatie...it failedquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
En vrouwen die zeggen dat hoge hakken lekker lopen, zijn leugenaars.
Wat je zegt, je went er aan. Je verbijt je door de pijn en ellende tot je niet meer beter weet.
Desalniettemin staat het wel mooi. Dillema's
Klopt, want je bent er aan gewend inmiddelsquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt klinklare onzin, ik verbijt me helemaal niet...
Tsja, jullie zijn er beter vanaf gekomen, maar in de pruikentijd liepen de mannen ook nog op hakkenquote:
in 1994 liepen mannen nog te hakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, jullie zijn er beter vanaf gekomen, maar in de pruikentijd liepen de mannen ook nog op hakken
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in 1994 liepen mannen nog te hakken
Soms zijn ze zo makkelijk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in 1994 liepen mannen nog te hakken
Nee SQ dit is een beeld wat jij verkeerd in je hoofd hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, want je bent er aan gewend inmiddels
dat witte pak?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet altijd, vandaag toevallig wel
Geen twijfel over mogelijk. Halve garen die vrouwen uit de 60ties.quote:
Meid, hap niet zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee SQ dit is een beeld wat jij verkeerd in je hoofd hebt.
Dit houd je jezelf voor maar het is onzin. Dat jij pijn hebt betekend niet dat alle vrouwen dat hebben.
psies, zelfs ik kan op hakken lopen zonder pijn!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit houd je jezelf voor maar het is onzin. Dat jij pijn hebt betekend niet dat alle vrouwen dat hebben.
wat je weer krijgt door, jawel, op hakken te lopen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, hap niet zo
Maar je zei zelf een paar posts geleden: dat is een kwestie van wennen!
Desalniettemin is het nooit comfortabeler dan geen / lagere hakken. Tenzij je een te korte achillespees hebt
staat wel heul flashy..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dat is z'n enige pak.
Deels mee eens. Ik kan ook goed lopen op (goede) hakken. Maar platte schoenen zitten wel oneindig veel lekkerder en zijn ook gewoon veel beter voor je tenen, enkels, knieën, heupen en rug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je miste wat...quote:
***Levi was here***
niet met dit weer!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dat is z'n enige pak.
roze toch?quote:
Dat kan en natuurlijk is het beter om op platte schoenen te lopen. Maar dat we pijn hebben enzulks is onzin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deels mee eens. Ik kan ook goed lopen op (goede) hakken. Maar platte schoenen zitten wel oneindig veel lekkerder en zijn ook gewoon veel beter voor je tenen, enkels, knieën, heupen en rug.
Oh, hakken schijnen wel weer goed te zijn voor je bekkenbodem... Die moet je meer aanspannen en wordt dus sterker.
Ik hap wel op onzin!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, hap niet zo
Maar je zei zelf een paar posts geleden: dat is een kwestie van wennen!
Desalniettemin is het nooit comfortabeler dan geen / lagere hakken. Tenzij je een te korte achillespees hebt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je miste wat...ik miste nix, ik sarcasmeerde er overheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Pijn weet ik niet, ik heb ook pijn op hoge platte schoenen, dus mijn ervaringen zijn toch wat vertekend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kan en natuurlijk is het beter om op platte schoenen te lopen. Maar dat we pijn hebben enzulks is onzin.
op de foto wel ja!~quote:
Je hapt te veel, je hapte ook al op mijn pakken-post. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hap wel op onzin!
Maar als je het nog nooit hebt gedaan is het gewoon wennen!
Snie, sneeuw is ook wit. Wit is dus een winterkleur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet met dit weer!!!!!
das een zomerpak!
Dat was ook onzin!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je hapt te veel, je hapte ook al op mijn pakken-post. Gewoon negeren.
Een wit pak gekocht in de zomer is een wit zomerpak!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snie, sneeuw is ook wit. Wit is dus een winterkleur.
Maar dat maakt het wel speels!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het in ieder geval geen porem om nu geheel in het wit te lopen (nee ook niet met een gekleurd overhemd eronder).
Ik heb vele, vele mijlen op hoge hakken afgelegd hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hap wel op onzin!
Maar als je het nog nooit hebt gedaan is het gewoon wennen!
Met een Hawaii shirt is toch hip?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een wit pak gekocht in de zomer is een wit zomerpak!
Net zoiets als een linnen pak!
Ik vind het in ieder geval geen porem om nu geheel in het wit te lopen (nee ook niet met een gekleurd overhemd eronder).
wel als je bij Gordon zingtquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een wit pak gekocht in de zomer is een wit zomerpak!
Net zoiets als een linnen pak!
OMG is dit het nieuwe uit de hand lopen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb vele, vele mijlen op hoge hakken afgelegd hoor.
Maar goed, deze discussie loopt onnodig uit de hand
En dan een stropdas van Mickey Mouse!quote:
Idd... hou me tegen, hou me tegen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG is dit het nieuwe uit de hand lopen?
Ja, dit is uit de hand lopen 2011 stijlquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
een shirt is denk ik wat overdreven... een hawaii krans kan nog wel..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een Hawaii shirt is toch hip?
Jij hebt pijn anderen niet, als je gewoon voor jezelf praat is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb vele, vele mijlen op hoge hakken afgelegd hoor.
Maar goed, deze discussie loopt onnodig uit de hand
veel te soft!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, dit is uit de hand lopen 2011 stijl
zullen we voordoen hoe het wel moet!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hier pas ik voor...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
rijkswaterstaat is jaloers op de pallets zout die hierbij horen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in 1994 liepen mannen ik nog te hakken
en op hakken maak je minder contact met de weg, dus minder kans om uit te glijdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel vooral dat het niet zo'n enorme discussie hoeft te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |