daar heb ik rond 5 uur wel even aan gedacht... of shoarma laten brengenquote:Op zondag 9 januari 2011 04:27 schreef ArTiC het volgende:
Wat is het nummer van feb, gaan we hem nu sms'en?
had dat maar naar mij laten brengenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar heb ik rond 5 uur wel even aan gedacht... of shoarma laten brengen
Inderdaad!quote:
Echt niet, snipperenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:17 schreef Blueman het volgende:
Het is weer maandag!
Alle kindjes weer naar school, het werkende leven is weer gestart.
Heb jij gewoon een snipperdag om te racen?quote:
Nee om 100 andere dingen te doen...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een snipperdag om te racen?
Ontwenningsverschijnselen!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef bleiblei het volgende:
Artic heeft al een week niet geraced.
Gewoon van de weg beuken Artic!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
Heb je me weer ingehaald bb? Dan moet ik vanvond toch weer eens aan de slag
En niet zo een beetje ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
Heb je me weer ingehaald bb? Dan moet ik vanvond toch weer eens aan de slag
Jeweettoch!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En niet zo een beetje ook.
A spec level 24
B spec level 19
En bijna 4 miljoen credits.
koop een pcquote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Inu het volgende:
Ik zit ook al heel lang te denken om een console te kopen, maar ik weet niet welke...
Ik wil graag spellen spelen als Dreamfall en Broken Sword, maar die bestaan bijna niet meer. Je hebt natuurlijk Lego, maar dan moet je wel een beetje vechten en daar word ik heel zenuwachtig vanTurn based vechten kan ik beter hebben
Tips?
Maar dan wel een wat oudere waarop die spellen het doen.quote:
Ja, hebt ik al...quote:
zit je ons nu een console op te dringen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, hebt ik al...
En ik vind spelen op een console juist wel fijnDreamfall: The Longest Journey is bijvoorbeeld een xbox spel...
Wij gebruikten hem meestal als media centre, maar nu hebben we een Mac Mini, dus nu staat ie al een tijdje stil... We hebben wel leuke emulators eropquote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef FUFR het volgende:
ik heb mijn xbox al jaren in de kast staan. ik vind er niets aan.
ah, dan zal ik like the wind eens gaan halen, dat is een beetje een dood punt in het spel waar je overheen moetquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En niet zo een beetje ook.
A spec level 24
B spec level 19
En bijna 4 miljoen credits.
Is dat zo'n moeilijk level dan of wat is daarmee?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, dan zal ik like the wind eens gaan halen, dat is een beetje een dood punt in het spel waar je overheen moet
Hippe shizzle girl!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zaterdag gewoon een Extreme series race gewonnen![]()
damn niglets. they are everywhere,quote:
Ja maar je wint er ook een classic racecar mee waarmee je vervolgens deel kunt nemen aan andere races. Het valt alleen niet mee om een winnende auto te kopen voor 'like the wind', dan moet je een paar kampioenschappen herhalen om genoeg credits te verdienen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is dat zo'n moeilijk level dan of wat is daarmee?
wat moeten anderen met die afgeragde bakken waarmee je langs de vangrails hebt liggen schuren?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef bleiblei het volgende:
Vind trouwens wel irritant dat je geen geld krijgt als je van concept of racecars af wil. Heb voor een paar miljoen aan suffe concepts in mijn garage staan.
We zijn begonnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Dan heb je er al 6 gemist.
En donderdag komen er weer 6 nieuwe.
Nee, daar ga ik morgen ff voor zitten want daar zit wat meer afstelwerk in.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef bleiblei het volgende:
Heb je die NASCAR nu ook in goud? Van de season events?
met je epische mickeyquote:
Heb ik ook al enige tijd niet meer gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met je epische mickey![]()
moggel...4 dagen weekend gehad, ff opstarten
Mensen die onder het mailtje hun cv zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die de basisschool in hun CV zetten![]()
Heb je vriendjelief al gevraagd of hij iets met je gedaan heeft in je slaap?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef Inu het volgende:
Ik heb vannacht heel raar geslapen, het voelt alsof allebei mn schouders uit de kom zijn geweest ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |