nietusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
4e met 7,6sec achterstand...kudtquote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef ArTiC het volgende:
This should do the trick volgens Google:
TCS - 1
ABS - 1
Active Steering - Mild
Skid recovery - On.
Front Aero - 50
Rear Aero - 70
Transmission - 380km/h
we zijn trots op je jongenquote:
Nee, ik heb wel mijn ballen geschoren om beter gestroomlijnd te zijn wittewel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
we zijn trots op je jongen
je hebt toch wel een reespetje en zun raceshirt aan?
zo zit een maat van me ook altijd te racen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel mijn ballen geschoren om beter gestroomlijnd te zijn wittewel.
En ik heb mijn sloffen aan, om te kunnen zeggen dat ik op mijn sloffen gewonnen heb
Controller...stuurtje zou flex zijn maar heb niks om het op vast te zetten voor mijn neusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar, met stuur of met zo'n onding in je handen?
Nee, is seasonal event, alleen 1M + een shitload aan credits.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Ik ga morgen misschien NASCAR nog een keer proberen. Kreeg je ook een carticket?
Jij hebt toch altijd sloffen aan. Heb je nog nooit op schoenen zien lopen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel mijn ballen geschoren om beter gestroomlijnd te zijn wittewel.
En ik heb mijn sloffen aan, om te kunnen zeggen dat ik op mijn sloffen gewonnen heb
ik doe nu een serieuze imitatie vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd sloffen aan. Heb je nog nooit op schoenen zien lopen!
Jawel, op kissies!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd sloffen aan. Heb je nog nooit op schoenen zien lopen!
en van bommels, vans, etnies, és, nikes, adidasjes, puma's, asicsquote:
werkgevers ook, wat doe ik hier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Levitation het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik heb eindelijk goedkeuring van school voor mijn afstuderen waar ik toch al een maand of 2/3 mee bezig ben.![]()
Scholen zijn best slecht voor je gezondheid.
Dat ben ik met je eens. Ik had ook in mijn nest moeten blijven. Dacht dat 1 ibu 400mg wel voldoende zou zijn... zat ik toch ff mis.quote:
Imitaties op de vroege morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe nu een serieuze imitatie van![]()
moggel
Mag jij dan aan wat je wil op je werk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en van bommels, vans, etnies, és, nikes, adidasjes, puma's, asics
ik ben net een wijf qua schoenen
Niet iedereen hoeft altijd representatief te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mag jij dan aan wat je wil op je werk?
Aangezien grotendeels onder de categorie sportschoenen vallen!
Ik zag gisteren weer sokken met slippers hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft altijd representatief te zijn
Zoveel paar voor alleen in het weekend is misschien wat overdreven. Of hij heeft echt een vrouwelijke kant!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft altijd representatief te zijn
Ohhh!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag ook gewoon sneakers op kantoor hoor
Ik zag gisteren iemand met een korte broek en slippers!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer sokken met slippers hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
Pak? Wie -behalve accountants, bankiers en omhooggevallen managers- draagt er nou een pak?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhh!
Die zijn ook al verder ingeburgerd. Sneakers onder een pak kan ook! (niet altijd)
BlieBlie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pak? Wie -behalve accountants, bankiers en omhooggevallen managers- draagt er nou een pak?
Inkoopquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pak? Wie -behalve accountants, bankiers en omhooggevallen managers- draagt er nou een pak?
ik heb verschillende bommeltjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mag jij dan aan wat je wil op je werk?
Aangezien grotendeels onder de categorie sportschoenen vallen!
Goed voor de kuitjes!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
of ja, ik kan heel goed op hakken lopen, maar het doet zo'n pijn aan m'n poten!
Is bij sommige ook een reden om wel of niet voor een bedrijf te kiezen! (al hangt het vaak idd aan de functie vast).quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb verschillende bommeltjes
en sowieso...als ik geen afspraken heb die dag dan trek ik gerust casual schoenen aan.
We hebben hier geen pakkencultuur gelukkig.
ervaring? Wees blij dat je het nooit zal hoeven. Hoge hakken zijn echt niet prettigquote:
kwestie van wennen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
of ja, ik kan heel goed op hakken lopen, maar het doet zo'n pijn aan m'n poten!
Ook daar kan je iets aan doen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, kwestie van teveel gewicht op je hakken dragen
Geen ervaring en wil dat graag zo houden..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ervaring? Wees blij dat je het nooit zal hoeven. Hoge hakken zijn echt niet prettigwij vrouwen bijten ons er doorheen...
hier hangt het af van met wie je een afspraak hebt...in sommige branches wordt verwaht dat ze iemand in pak voor zich krijgen, andere branches associėren mensen in pak met duur, ingewikkeld etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is bij sommige ook een reden om wel of niet voor een bedrijf te kiezen! (al hangt het vaak idd aan de functie vast).
Echt klinklare onzin, ik verbijt me helemaal niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
En vrouwen die zeggen dat hoge hakken lekker lopen, zijn leugenaars.
Wat je zegt, je went er aan. Je verbijt je door de pijn en ellende tot je niet meer beter weet.
Desalniettemin staat het wel mooi. Dillema's
Emancipatie...it failedquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
En vrouwen die zeggen dat hoge hakken lekker lopen, zijn leugenaars.
Wat je zegt, je went er aan. Je verbijt je door de pijn en ellende tot je niet meer beter weet.
Desalniettemin staat het wel mooi. Dillema's
Klopt, want je bent er aan gewend inmiddelsquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt klinklare onzin, ik verbijt me helemaal niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |