in 1994 liepen mannen nog te hakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, jullie zijn er beter vanaf gekomen, maar in de pruikentijd liepen de mannen ook nog op hakken
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in 1994 liepen mannen nog te hakken
Soms zijn ze zo makkelijk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in 1994 liepen mannen nog te hakken
Nee SQ dit is een beeld wat jij verkeerd in je hoofd hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, want je bent er aan gewend inmiddels
dat witte pak?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet altijd, vandaag toevallig wel
Geen twijfel over mogelijk. Halve garen die vrouwen uit de 60ties.quote:
Meid, hap niet zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee SQ dit is een beeld wat jij verkeerd in je hoofd hebt.
Dit houd je jezelf voor maar het is onzin. Dat jij pijn hebt betekend niet dat alle vrouwen dat hebben.
psies, zelfs ik kan op hakken lopen zonder pijn!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit houd je jezelf voor maar het is onzin. Dat jij pijn hebt betekend niet dat alle vrouwen dat hebben.
wat je weer krijgt door, jawel, op hakken te lopen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, hap niet zo
Maar je zei zelf een paar posts geleden: dat is een kwestie van wennen!
Desalniettemin is het nooit comfortabeler dan geen / lagere hakken. Tenzij je een te korte achillespees hebt
staat wel heul flashy..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dat is z'n enige pak.
Deels mee eens. Ik kan ook goed lopen op (goede) hakken. Maar platte schoenen zitten wel oneindig veel lekkerder en zijn ook gewoon veel beter voor je tenen, enkels, knieën, heupen en rug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je miste wat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
niet met dit weer!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dat is z'n enige pak.
roze toch?quote:
Dat kan en natuurlijk is het beter om op platte schoenen te lopen. Maar dat we pijn hebben enzulks is onzin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deels mee eens. Ik kan ook goed lopen op (goede) hakken. Maar platte schoenen zitten wel oneindig veel lekkerder en zijn ook gewoon veel beter voor je tenen, enkels, knieën, heupen en rug.
Oh, hakken schijnen wel weer goed te zijn voor je bekkenbodem... Die moet je meer aanspannen en wordt dus sterker.
Ik hap wel op onzin!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, hap niet zo
Maar je zei zelf een paar posts geleden: dat is een kwestie van wennen!
Desalniettemin is het nooit comfortabeler dan geen / lagere hakken. Tenzij je een te korte achillespees hebt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je miste wat...ik miste nix, ik sarcasmeerde er overheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Pijn weet ik niet, ik heb ook pijn op hoge platte schoenen, dus mijn ervaringen zijn toch wat vertekend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kan en natuurlijk is het beter om op platte schoenen te lopen. Maar dat we pijn hebben enzulks is onzin.
op de foto wel ja!~quote:
Je hapt te veel, je hapte ook al op mijn pakken-post. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hap wel op onzin!
Maar als je het nog nooit hebt gedaan is het gewoon wennen!
Snie, sneeuw is ook wit. Wit is dus een winterkleur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet met dit weer!!!!!
das een zomerpak!
Dat was ook onzin!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je hapt te veel, je hapte ook al op mijn pakken-post. Gewoon negeren.
Een wit pak gekocht in de zomer is een wit zomerpak!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snie, sneeuw is ook wit. Wit is dus een winterkleur.
Maar dat maakt het wel speels!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het in ieder geval geen porem om nu geheel in het wit te lopen (nee ook niet met een gekleurd overhemd eronder).
Ik heb vele, vele mijlen op hoge hakken afgelegd hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hap wel op onzin!
Maar als je het nog nooit hebt gedaan is het gewoon wennen!
Met een Hawaii shirt is toch hip?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een wit pak gekocht in de zomer is een wit zomerpak!
Net zoiets als een linnen pak!
Ik vind het in ieder geval geen porem om nu geheel in het wit te lopen (nee ook niet met een gekleurd overhemd eronder).
wel als je bij Gordon zingtquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een wit pak gekocht in de zomer is een wit zomerpak!
Net zoiets als een linnen pak!
OMG is dit het nieuwe uit de hand lopen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb vele, vele mijlen op hoge hakken afgelegd hoor.
Maar goed, deze discussie loopt onnodig uit de hand
En dan een stropdas van Mickey Mouse!quote:
Idd... hou me tegen, hou me tegen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG is dit het nieuwe uit de hand lopen?
Ja, dit is uit de hand lopen 2011 stijlquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
een shirt is denk ik wat overdreven... een hawaii krans kan nog wel..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een Hawaii shirt is toch hip?
Jij hebt pijn anderen niet, als je gewoon voor jezelf praat is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb vele, vele mijlen op hoge hakken afgelegd hoor.
Maar goed, deze discussie loopt onnodig uit de hand
veel te soft!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, dit is uit de hand lopen 2011 stijl
zullen we voordoen hoe het wel moet!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hier pas ik voor...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
rijkswaterstaat is jaloers op de pallets zout die hierbij horen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in 1994 liepen mannen ik nog te hakken
en op hakken maak je minder contact met de weg, dus minder kans om uit te glijdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel vooral dat het niet zo'n enorme discussie hoeft te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |