Die had ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Inu het volgende:
Job heeft zo'n shirt met Daddy Cool erop van toen Boney M in die reclame zat
was fijn he! Sam, Frau en ik hadden hetzelfde probleem. Iedere keer de andere aanschoppen zo van: je moet er uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Levitation het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om te werken.Heb zin om mijn bedje in te kruipen
was zo fijn en warm vanmorgen.
Job mag altijd een uur langer blijven liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
was fijn he! Sam, Frau en ik hadden hetzelfde probleem. Iedere keer de andere aanschoppen zo van: je moet er uit
maar die liggen dan na te denken over verfjes enzo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Job mag altijd een uur langer blijven liggen
Nee, hoor die slaapt gewoon... maar ik moet gewoon 3 kwartier reizen voor ik op mn werk benquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar die liggen dan na te denken over verfjes enzo..
en op welke site staan de verzamelde werken van Dinges uitgestald? Als ie zoveel werkt tot diep in de nacht bezig is, is er toch ook iets wat af is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Inu het volgende:
Ach, toen ik nog studeerde stond ik meestal pas om 11 uur opEn hij werkt vaak door tot diep in de nacht, dus denk dat hij langere dagen maakt dan ik
Ik heb vanmiddag tempura gehad als lunch en nu heb ik al de hele dag dorst... veel te veel zout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Mja... hopen dat het ijs nu snel weg is... gevaarlijke glibberzooi!quote:
Is ze Chinees?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:16 schreef Inu het volgende:
Geen probleem, ik hou van sneeuwen ik kan thuiswerken
In een bieb werken is trouwens echt geweldig voor je beeld van de mensheid. Liep net een collega langs met open sandalen en pantysokjes
nee, die doen gewone sokken in hun sandalenquote:
Die hebben we hier ook rondlopen en die zijn ook niet chineesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die doen gewone sokken in hun sandalen
En ze dragen er een verweerde neon rugzak bij
diep in hun hart wel, denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook rondlopen en die zijn ook niet chinees
Ook pantysokjes in open zomerschoentjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die doen gewone sokken in hun sandalen
En ze dragen er een verweerde neon rugzak bij
ik heb nog 130 vakantie uren van 2010quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Inu het volgende:
Ik heb nog 10 vakantieuren over van vorig jaar en er is hier geen fuck te doen, de servers doen gek en flikkeren je de hele tijd uit alle Office programma's, dus mijn eerste vrije dag van het jaar is morgen een feit
Dan moet je dus meer opnemen :p bij mij is het ook alleen gelukt ze zo ver op te nemen door de laatste 2 weken van 2010 vrij te nemen :lquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik heb nog 130 vakantie uren van 2010.
En ongeveer een dag aan overuren zijn verdwenen want die mochten niet mee naar 2011.
Je kan helaas niet altijd alles opnemen... zie hier soms hele rare dingen voorbij komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan moet je dus meer opnemen :p bij mij is het ook alleen gelukt ze zo ver op te nemen door de laatste 2 weken van 2010 vrij te nemen :l
wanneer gaan we weer daten? Ik mis je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Levitation het volgende:
Wij mogen maar 1 werkweek meenemen naar 't volgend jaar, ik mocht dus max 36 uur meenemen en heb er 35,75 meegenomen.![]()
En ik heb 100 uur () bijgekocht zodat ik een half jaar lang iedere vrijdag helemaal vrij ben, zodat ik goed kan afstuderen.
Mis jou ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer daten? Ik mis je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |