ff aan je toompje trekken dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
ik heb koppijn, nekpijn, rugpijn, als er nou nog wat bloed uit mn piemel komt ben ik echt een wief.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
ik heb koppijn, nekpijn, rugpijn, als er nou nog wat bloed uit mn piemel komt ben ik echt een wief.
Ploeggenoot van mij heeft dit gehad..quote:
ik zit op mn werk, je kent mijn nieuwe hok niet, maar iedereen zou het zien!quote:
Hoe lang zou het dan duren voordat het op Youtube staat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zit op mn werk, je kent mijn nieuwe hok niet, maar iedereen zou het zien!
Zo'n enorme schwans heb je toch niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja diuh, dit is Fok, natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n enorme schwans heb je toch niet?
je blijft zitten op je stoel, maakt gulp open, haalt piemel uit broek en doet dan zo snel mogelijk je gulp weer dicht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moet de collega's wel de tijd gunnen om hun mobieltje te pakken he!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je blijft zitten op je stoel, maakt gulp open, haalt piemel uit broek en doet dan zo snel mogelijk je gulp weer dicht.
denk dat dat ook wel helpt!
oh je wil m live zien, ja maar dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef -moppie- het volgende:
ik zit niet te springen om beelden van de schwanz van furfr
Heb vanmorgen ook een moedertje van de straat opgepikt opgeraapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
In de hele regio Eindhoven ontstonden ongevallen door de gladheid. Het gaat zowel om materiële schade als persoonlijk letsel. In Nuenen raakte een automobilist zwaargewond toen zijn auto van de weg af gleed en op een lantaarnpaal botste.
Die moeders van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
Heb vanmorgen ook een moedertje van de straat opgepikt opgeraapt.
Zijdelings opgemerkt dat ze niet bijster slim was om met dr kinderen (net naar school gebracht) met dit weer op de fiets te kruipen..
Ik ging vanochtend ook bijna onderuitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
Het KNMI heeft een waarschuwing voor extreem weer afgegeven voor het noordoosten van Nederland.
Omdat de temperaturen zo laag zijn moeten weggebruikers vanaf de provincie Gelderland en noordelijker rekening houden met gladheid door ijzel of bevriezing van natte weggedeelten. Verwacht wordt dat de gladheid de komende uren geleidelijk verdwijnt.
De A270 in de richting van Eindhoven naar Helmond is vanochtend afgesloten. Rond tien uur schoven tien auto's van de snelweg door plotseling opkomende gladheid. Niemand raakte gewond. Hulpdiensten hebben de auto's intussen afgevoerd, maar om meer ongelukken te voorkomen, blijft de snelweg voorlopig dicht.
In de hele regio Eindhoven ontstonden ongevallen door de gladheid. Het gaat zowel om materiële schade als persoonlijk letsel. In Nuenen raakte een automobilist zwaargewond toen zijn auto van de weg af gleed en op een lantaarnpaal botste.
Daar ga je toch nie voor naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ploeggenoot van mij heeft dit gehad..
Belde hij half uur voor de wedstrijd op dat hij in het ziekenhuis zat.. meer vertelde hij niet..
Week erna kwam het verhaal van zijn toompje...
Is dit bericht geschreven door Feb of 1 van zijn medestudenten medescholieren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
Het KNMI heeft een waarschuwing voor extreem weer afgegeven voor het noordoosten van Nederland.
Omdat de temperaturen zo laag zijn moeten weggebruikers vanaf de provincie Gelderland en noordelijker rekening houden met gladheid door ijzel of bevriezing van natte weggedeelten. Verwacht wordt dat de gladheid de komende uren geleidelijk verdwijnt.
De A270 in de richting van Eindhoven naar Helmond is vanochtend afgesloten. Rond tien uur schoven tien auto's van de snelweg door plotseling opkomende gladheid. Niemand raakte gewond. Hulpdiensten hebben de auto's intussen afgevoerd, maar om meer ongelukken te voorkomen, blijft de snelweg voorlopig dicht.
als er maar 1 op je mond komt.quote:
Is inderdaad een waardeloos bericht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit bericht geschreven door Feb of 1 van zijn medestudenten medescholieren?
Het noordoosten van Nederland en dan gaat 70% van het bericht eronder over het zuidoosten
Volgens bb's werkgever is preventie heul belangrijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof jij hoort wat er uit mijn mond komt!
je leeft nog!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is inderdaad een waardeloos bericht.
dan had jij al jaren je mond moeten houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens bb's werkgever is preventie heul belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |