Heb ik wel, net als mijn moeder trouwens, maar die heeft pas onlangs diagnose gehad en die moest gelijk onder het mes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef Leipo666 het volgende:
het is idd een geneesmiddel met een aantal bijwerkingen: ik zou het dus niet gebruiken als je geen glaucoom hebt
Ja, maar tevens hoef je geen masker meer op met halloween als het zich naar onderen uitbreidt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Allereerst.. Bij dezeN
Verder.. Paarse oogleden? Zo kan je besparen op oogschaduw toch?
Mede door de sneeuw besloten om niet naar familie te gaan (3u rijden). En ik dacht tevens dat ik één van mijn beste vrienden zo'n beetje kwijt was maar dat bleek een misverstand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Waarom waren je feestdagen helemaal niet leuk?
Zoals gezegd, (licht)paarse oogleden zie ik niet zo zitten hoewel het me niet zou storen aan de bovenkant. Van die verkleuring is maar 1 geval bekend. Donkerder ogen wilde ik altijd al. Voor mij een in te calculeren risico dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef mootie het volgende:
Nou, dat klinkt geweldig, verkleurende ogen, paarse oogleden. Ik zeg doen!
neh.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Noek het volgende:
Wat ik me dan afvraag, werkt het dan ook bij kaalheid? Kunnen mannen dat zo op hun boze bolletje smeren en krijgen ze dan een afro?
Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
Ze zijn dat wel aan het onderzoeken. Bimatoprost schijnt niet alleen de haartjes langer door te laten groeien, maar inderdaad ook haargroei te stimuleren. Misschien heeft het ermee te maken dat gezichtshaar niet hetzelfde is als hoofdhaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike.
Er zijn in het buitenland al veel mensen die het gebruiken natuurlijk. We'll see. Bij de glaucoompatiënten was geen sprake van blijvende wimperuitval, voor zover mij bekend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet het niet hoor, die producten zijn allemaal redelijk nieuw dus ik zou er nog even mee wachten.
Misschien is het langer termijn effect wel dat al je wimpers uitvallen.
Daarbij zijn er genoeg mascara's die super werken, dus waarom zou je het risico nemen?
Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.
Nou ja, ik verwacht mijn pakketje dinsdag dus ik zal dan eens een voor foto plaatsen.
Revitalashquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.
Zit in dat spul van jou ook dat stofje? Ik dacht eerst dat je die lash booster bedoelde. Ik wist niet dat l'Oreal ook dat duurdere had.
vs Latissequote:Ingrediënten:
Water/Aqua/Eau, Octapeptide-2, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Biotinoyl Tripeptide-1, Calendula Officianalis Flower Extract, Isopropyl Cloprostenate, Swertia Japonica Extract, Chlorphenesin, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Biotin, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Pentylene Glycol, Glycerin, Disodium Phosphate, Oleanic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, Apiqenin, Sodium Chloride, Phosphoric Acid, Cellulose Gum, PPG-26-Buteth-26
quote:Contains: Active: bimatoprost 0.3 mg/mL; Preservative: benzalkonium chloride 0.05 mg/mL; Inactives: sodium chloride; sodium phosphate, dibasic; citric acid; and purified water. Sodium hydroxide and/or hydrochloric acid may be added to adjust pH. The pH during its shelf life ranges from 6.8 - 7.8.
De mijne zit er niet tussen. Eigenlijk jammer dat ik niet direct Latisse heb gekocht, want daarvan ben ik zeker dat er bitamoprost of hoe dat ook heet in zit. Dat spul zorgt overigens ook voor de bijwerkingen beschreven in de OP. De andere middelen hebben minder bijwerkingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef Miasan het volgende:
Dit werd een keer getest bij Editie NL: http://www.rtl.nl/compone(...)impers.avi_plain.xml
Ik draag ook lenzen, geen last van. En geen ongewenste haargroei.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Chule het volgende:
Gaaf om te horen!
Wil het nu ook gaan kopen.Alleen draag ik wel lenzen. Weet niet of dat zo handig is als je er gevoelige ogen van krijgt.
Geen last van haargroei op vreemde plekken?
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:48 schreef jack4ya het volgende:
Wat doen mensen zichzelf toch aan (of risico's daarop)
voor zoiets volstrekts onbenulligs als wimpers. Wimpers!
Koop een goede mascara en je haalt hetzelfde effect
zónder je gezichtsvermogen op het spel te zetten.
Onvoorstelbaar.![]()
Wimpers... wtf...
Goed zo kindje!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef DarkElf het volgende:
Had daar idd over gelezen, inclusief de nogal heftige bijwerkingen die je kan hebben , en vroeg mezelf toen af: wie zou nou zo stom zijn om zoiets te gaan proberen alleen maar voor tijdelijk dikkere wimpers?
Nou gevonden dus!
Je zegt toch dat het voelt alsof je een licht ontstoken oog hebt? Nee das lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Je gezichtsvermogen staat niet op het spel. Zeker niet als er, zoals bij mij geen bimatoprost in zit.
[..]
Ik heb daar 3 dagen last van gehad. Maar aan de andere kant: dat krijg ik ook van de meeste normale mascara's dus ik zie de big deal niet zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Je zegt toch dat het voelt alsof je een licht ontstoken oog hebt? Nee das lekker
Ik lag net te slapen op de bank en toen droomde ik dat ik ineens laagjes wimpers ontwikkelde tot aan mijn wenkbrauwenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik draag ook lenzen, geen last van. En geen ongewenste haargroei.
Ik heb het besteld op internet, http://www.esthetichealth.nl/quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef spanishgirl het volgende:
Seven misschien lees ik er overheen, maar waar kan je dit kopen?
Huidirritaties zijn onschuldige klachten van voorbijgaande aard. Huidklachten zijn overigens bij alle cosmeticaproducten mogelijk. Het heeft verder geen invloed op je gezichtsvermogen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Je zegt toch dat het voelt alsof je een licht ontstoken oog hebt? Nee das lekker
Meer krullen doen ze al. En helemaal eens met jou (natuurlijk :p). Ik heb echt korte stompjes, als ik géén mascara draag, dan zijn mijn wimpers amper zichtbaar. Door lange krullende wimpers krijg je een mooie open oogopslag, iets dat elke vrouw zo'n beetje nastreeft (anders zou er geen mascara bestaan). De bijwerkingen in de OP zijn misschien nogal dramatisch maar die heb ik er bewust neergezet zodat niet elke domoor zonder na te denken hieraan begint. Ik heb er bewust over nagedacht en zelfs de ergst beschreven bijwerkingen zijn voor mij nog best de moeite, aangezien ik elke dag sta te kloten met mascara (en die bijwerkingen zijn voor mij erger dan de bijwerkingen van revitalash).quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Huidirritaties zijn onschuldige klachten van voorbijgaande aard. Huidklachten zijn overigens bij alle cosmeticaproducten mogelijk. Het heeft verder geen invloed op je gezichtsvermogen.
Lash-enhancers met of zonder Bimatoprost zijn gewoon veilige producten hoor. Ik vind veel reacties trouwens behoorlijk bekrompen. Wereldwijd wordt dit spul al jaren gebruikt. Dan zit er wel eens een extreem geval tussen misschien. Net zoals dat meisje dat al d'r haar verloor door een normale drogisterijshampoo. En ja als je al lange, vole wimpers hebt dan vind je dit onzin. Iedereen wil er toch leuk uit zien en iedereen heeft wel iets waar ze (hij) niet of minder tevreden mee is. Dan is het toch leuk dat er tegenwoordig zoveel mogelijk is? Waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Seven, ik ben benieuwd hoelang je wimpers hiermee kunnen worden en of ze ook voller worden of meer gaan krullen.
Nee. Zou ook nogal een vreemd effect geven, denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Chule het volgende:
Smeer je dat spul ook op je onderwimpers?
Het is geen kwestie van geloven. Ik snap echter wel dat mensen vertrouwen verliezen in 'wondermiddeltjes' met al die marketingverhaaltjes.quote:
Zelf weten. Mijn collega vroeg me vandaag (make-uploze dag) of ik nieuwe mascara heb. Ze zijn donkerder geworden en dat was mij zelf nog niet eens opgevallen.quote:
Nu zie je het amper maar voor de voor foto ben ik natuurlijk wel al beetje te laat. Ik post ze over tijdje wel, nu geen zin om te kutten met camera's enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef DarkElf het volgende:
Heb je toevallig een 'voor' foto en een van hoe t nu is? Ben wel benieuwd
Het schijnt dat ze echt zichtbaar langer worden en gaan krullen, maar daarvoor ben ik nog te kort bezig. Evengoed, na nog geen 3 weekjes de eerste resultaten zelf al merken en zien is niet slecht. Nadat mijn collegaatje er een opmerking over maakte, zag ik zelf ook wel dat ze wat donkerder zijn nu. En ja, nu dus al enorme resultaten als ik mascara gebruik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
Oh maar heb je dan ook zichtbare langere wimpers of alleen donkerder?
Ja zou leuk zijn als je foto's wilt posten. Hoeveel kost dat spul eigelijk en moet je dat op je wimpers doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze echt zichtbaar langer worden en gaan krullen, maar daarvoor ben ik nog te kort bezig. Evengoed, na nog geen 3 weekjes de eerste resultaten zelf al merken en zien is niet slecht. Nadat mijn collegaatje er een opmerking over maakte, zag ik zelf ook wel dat ze wat donkerder zijn nu. En ja, nu dus al enorme resultaten als ik mascara gebruik.
Evengoed, ook reviews gelezen van meiden die uiteindelijk geen resultaat hadden. Ik hoop echt dat ik over een week of 2 met goede foto's op de proppen kan komen, zal dan voor foto's inzoomen op mijn ogen of zo om de vergelijking te kunnen maken.
Wie zegt dat je ogen verkleurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Klinkt erg aantrekkelijk, altijd een hoop gedoe die mascara.
Maar de kans dat mijn felblauwe ogen bruin worden,... daar waag ik me niet aan.
Je hebt het al voor een paar euro. Wat ik gekocht heb is een goedje van L'Oreal en daar betaal je 100 euro voor, schijn je 6 maanden mee te doen. Je krijgt het in eyelinervorm met zo'n zacht klein borsteltje en je smeert dat dus uit als eyeliner op je bovenste wimperranden. En op dat onderste laagje, dus even je ooglid optrekken (en oppassen dat je je eigen oog niet spiets natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn als je foto's wilt posten. Hoeveel kost dat spul eigelijk en moet je dat op je wimpers doen?
Het lijkt me toch dat de groei van de wimpers van binnen uit word bepaald?
Revitalash heeft trouwens geen bimatoprost, meen ik. Dus ook zonder medisch bewijs kan het wel werken, we'll see. Ik heb me wel voorgenomen om ook Latisse (met bimatoprost) te proberen. Heb jij geen voor en na foto's?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef MiniDuivel het volgende:
Je ogen verkleuren alleen als je dat spul ín je ogen mikt.... en dan nog lang niet altijd. ik heb maandenlang Bimatoprost gebruikt en nog steeds heel lichte grijs blauwe ogen hoor.
Had wel prachtige Bambiwimpers en geen enkele bijwerking, dit spuk is uitvoerig getest en het kan geen kwaad als je het goed gebruikt. Dus 1 druppeltje voor beide ogen, met n eyeliner kwastje aanbrengen en klaar! En t spul kost bijna niks itt al die dure merken serums
Van die serums zonder Bimatoprost is helaas geen enkel medisch bewijs dat t werkt, al denk ik dat t wel kan werken zoals n goede conditioner voor je haar zeg maar
**Morgen maar weer nieuwe voorraad bestellen want heb nu weer saaie korte wimpers
OP:quote:
quote:De nadelen: je ogen kunnen er permanent donkerder van worden (van blauw naar donkerbruin zelfs).
Maar dan moet je het dus ook elke dag gebruiken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je hebt het al voor een paar euro. Wat ik gekocht heb is een goedje van L'Oreal en daar betaal je 100 euro voor, schijn je 6 maanden mee te doen. Je krijgt het in eyelinervorm met zo'n zacht klein borsteltje en je smeert dat dus uit als eyeliner op je bovenste wimperranden. En op dat onderste laagje, dus even je ooglid optrekken (en oppassen dat je je eigen oog niet spiets natuurlijk).
Ik denk dat Revitalash wel werkt hoor en zelfs wel beter dan een soort 'conditioner' zoals huismiddeltjes als vaseline. Ik denk alleen dat het effect wel minder is. Dat het bij sommige mensen niet werkt komt denk ik door lichaamseigen en toegediende stoffen (pijnstillers) die de werkende stoffen afbreken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Revitalash heeft trouwens geen bimatoprost, meen ik. Dus ook zonder medisch bewijs kan het wel werken, we'll see. Ik heb me wel voorgenomen om ook Latisse (met bimatoprost) te proberen. Heb jij geen voor en na foto's?
In sommige gevallen gebeurt dat. Maar het is goedgekeurd als medicijn tegen glaucoom én als cosmetica dus in de praktijk zal het nogal meevallen.quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef Seven. het volgende:
Oh ja. Eh, de resultaten tot dusver: ik merk dat er een paar wimpers serieus bijna dubbel zo lang zijn als mijn normale wimpers (die zijn dus allemaal wat langer, zachter ook).
Ik kreeg alleen bijwerkingen dus beetje geminderd. Ik kreeg vlak onder mijn onderste wimpers dus hele kleine pukkeltjes. Even met pincetje kapot knijpen en de dag erna nergens meer last van. Evengoed heb ik het daardoor dus een weekje gelaten voor wat het is en nu gebruik ik het om de dag.
Zal de batterijen van mijn camera eens opladen.
*met vingers op tafel trommelt*quote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef Seven. het volgende:
Heb je ze weer in je vibrator gedaan, meis?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef Seven. het volgende:
Hahahaha, ik was het vergeten. Ding is wel opgeladen nu. Eén dezer, ga zo slapenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je ze weer in je vibrator gedaan, meis?
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:01 schreef jack4ya het volgende:
Je kletst. Je gaat helemaal geen foto's maken en plaatsen, volgens mij.
Zodra je er mee stopt krijg je tijdens de volgende groeicyclus weer je oude haartjes terug? En doet het genoeg om de mascara aan de wilgen te hangen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Noek het volgende:
Ik gebruik het nu bijna een maand en mijn wimpers zijn echt langer en donkerder. Geen irritaties gehad of wat dan ook. Vind ze nog niet veel voller geworden maar dat kan natuurlijk nog komen ervan uitgaand dat een haar een groeifase van 6 weken heeft. So far so good.
Kweenie of ik de mascara in de plomp gooi hoor, ik hou wel van wat mascara./Nadiaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodra je er mee stopt krijg je tijdens de volgende groeicyclus weer je oude haartjes terug? En doet het genoeg om de mascara aan de wilgen te hangen?
Soort onderhoudsdosis? Dan wordt het wel interessant. Maar ik ben zo slecht in dingen volhouden, begin vol enthousiasme... voor een weekjequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie of ik de mascara in de plomp gooi hoor, ik hou wel van wat mascara./Nadia
Je moet het wel blijven gebruiken anders gaan je wimpers naar de oude staat terug maar je kunt dan wel minderen, geloof ik.
Gewoon op karakter doorzetten na het poetsen van je tanden, Moots!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Soort onderhoudsdosis? Dan wordt het wel interessant. Maar ik ben zo slecht in dingen volhouden, begin vol enthousiasme... voor een weekje
Mooi Noekert. Wenkbrauwen ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef Noek het volgende:
Nou, ik heb wel een foto. Wel één met mascara maar you get the picture. Over een paar weken post ik wel weer een foto om te zien of er nog meer vooruitgang in zit. Dit is het dus nu en ik ben eigenlijk best wel tevreden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
prettehquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef Noek het volgende:
Nou, ik heb wel een foto. Wel één met mascara maar you get the picture. Over een paar weken post ik wel weer een foto om te zien of er nog meer vooruitgang in zit. Dit is het dus nu en ik ben eigenlijk best wel tevreden.
Mooie ogenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef Noek het volgende:
Iets lichter en alles was zoals foto 3, de haartjes helemaal links.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Xennia het volgende:
Dankje Seven.
Ik vind jouw wimpers best wel mooi donker en vol. Maar hoe waren ze eerst?
Ik ben ook benieuwd naar jouw voortgang, Noek maar jij hebt al hele mooie wimpers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef Noek het volgende:
Hele studie zo, Ravenous. Goed gedaan hoor, volgende keer ga ik ook de goedkopere variant bestellen. Lumigan lijkt me dan ook wel een goede?
De foto's die ik heb geplaatst zijn eigenlijk mijn voor foto's, vind ik. Dan maak ik er over enkele weken nog één. Kijken of er dan nog verschil is. Hopelijk doet het nog wel iets meer ook al valt Revitalash niet te vergelijken met de producten die jij beschrijft. Wil mijn wimpers echt nog wel voller hebben want dat heb ik nu niet, vind ik.
Keep us posted!Ben heel benieuwd hoe jouw wimpers ontwikkelen.
Ik zie de groei een beetje stagneren, al ben ik zeker al wel tevreden. Ik zou voor het zwaardere spul gaan. Latisse of zoiets.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Verkapt tvptje. Even meelezen en binnenkort hopelijk ook zelf bestellen
Welke merk zouden jullie nu als eerst aanraden? Revitalash?
Wat is dat nu voor een reden? T3 helpt bij mensen met een te trage schildklier, maar zou nogal ongezond zijn als ik daarvan ga snoepen om af te vallenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
In sommige gevallen gebeurt dat. Maar het is goedgekeurd als medicijn tegen glaucoom én als cosmetica dus in de praktijk zal het nogal meevallen.
Bij Revitalash. Ik ben van plan om Latisse te proberen hierna, maar eens zien of ik dan nog mascara nodig heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:52 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een reden? T3 helpt bij mensen met een te trage schildklier, maar zou nogal ongezond zijn als ik daarvan ga snoepen om af te vallen
En sommige gevallen: ik wil dat risico niet lopen. Daarvoor vind ik het effect te klein, je hebt alsnog mascara nodig. Liever iets meer mascara, dan een risico.
Kan ik je niet bij helpen helaas. Zit in alledrie dat Bitumen of hoe dat spul ook heet? En in dezelfde concentratie? Zo ja, goedkoopste bestellen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
toch weer even een kick voor een vraagheb inmiddels een paar websites gevonden waar latisse/lumigan/careprost besteld kan worden. Nu is het mij niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen die drie, welke het beste is en waarom er een prijsverschil in zit?
Anyone?
Ja, alledrie 0.03 %. Ben er inmiddels achter dat Lumigan en Latisse précies hetzelfde goedje is van dezelfde variant, en careprost is de goedkopere variant, ook al scheelt dat maar 2 euro met Lumigan. Latisse is zo duur omdat het een 'cosmetisch' product is.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kan ik je niet bij helpen helaas. Zit in alledrie dat Bitumen of hoe dat spul ook heet? En in dezelfde concentratie? Zo ja, goedkoopste bestellen.
Aight! Hou ons op de hoogte. En heb je linkje?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, alledrie 0.03 %. Ben er inmiddels achter dat Lumigan en Latisse précies hetzelfde goedje is van dezelfde variant, en careprost is de goedkopere variant, ook al scheelt dat maar 2 euro met Lumigan. Latisse is zo duur omdat het een 'cosmetisch' product is.
Heb Lumigan inmiddels besteld bij medcab
http://www.med-cab.com/ey(...)mic-solution-003-3mlquote:Op zondag 27 maart 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aight! Hou ons op de hoogte. En heb je linkje?
Je moet het als een eyeliner aanbrengen, op de wortels van je wimpers dusquote:Op zondag 27 maart 2011 18:18 schreef Taartjeh het volgende:
Als het werkt lijkt het me echt heel fijn. Aangezien ik wel volle wimpers heb maar geen lange. Maar wat ik me wel eigelijk afvraag wimpers groeien toch van binnen uit, hoe willen ze dan groeien als je het op de wimper zelf doet?
Oh dankjequote:Op zondag 27 maart 2011 18:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je moet het als een eyeliner aanbrengen, op de wortels van je wimpers dus
Welke heb je of ga je bestellen?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh dankjedan ga ik dat ook maar eens proberen..
Nog geen idee eigelijk, het liefs eentje die de beste resultaten heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 20:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Welke heb je of ga je bestellen?
Dan kun je het best latisse/lumigan of careprost bestellen. Dat is het originele middeltje met het werkende bestanddeel.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:31 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nog geen idee eigelijk, het liefs eentje die de beste resultaten heeft
Weet iemand misschien welke dat is?
Same here maar wél met krul op de buitenste wimpers. Ik onderhoud ze met drie keer in de week.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:49 schreef Seven. het volgende:
*kick*
Bezig met de onderhoudsdosis, ongeveer 2 keer per week. De beloofde krul is wel uitgebleven maar dankzij Revitalash is het met mascara echt een waanzinnig effect.
Jij gebruikt ook de Lumigan toch? Want ik ben nu 6 weken bezig en idd, ze zijn veel langer geworden (en krul) maar bij m'n linkeroog zijn ze ook niet gelijk. Alsof er een hap uit is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:03 schreef Ravenous het volgende:
Even een update hier. Sorry geen foto's. Ik kreeg het niet voor elkaar om scherpe close-ups te maken en ik ben ook te druk bezig met verhuizen.
Verloop: Je ziet inderdaad op een bepaald punt onregelmatigheid in de lengtes van individuele wimperhaartjes. Op een gegeven moment leek het echt net alsof er een hap uit was. Ik maakte mij lichtelijk zorgen.Dat trekt na een tijdje weg en je hebt weer een mooie natuurlijke vorm. Enkele (echt 2 of 3 ofzo) groeien helemaal de verkeerde kant op en krijg je niet mooi met een krultang en/of mascara. Die heb ik een beetje korter geknipt tot ze wel goed groeiden. Op een gegeven moment is de groei er uit, maar let er op dat je een potje niet te lang gebruikt. De werkzaamheid schijnt dan af te nemen. Met een nieuw potje zie je gelijk weer resultaat. Ik doe nu een onderhoudsbeurt van 3x per week. Ik ga dat nog verder afbouwen naar 2x per week en misschien nog wel 1x per week.
Pluspunten: Ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik heb mooie lange wimpers. Ook zonder mascara zien ze er heel mooi en lang uit. Met een goede wimperkruller van Shiseido of Shu Uemura en mascara ziet het er super uit! Resultaat op wenkbrauwen is overigens verbluffend. Ik had nogal smalle wenkbrauwen. Ik heb nu gewone![]()
Minpunten: Ze zijn er niet van gaan krullen. Ik vind ze ook niet voller geworden (wenkbrauwen wel!). Echt jammer dat je ze niet om de hoek kan kopen.
Side effects: Non so far en ik verwacht ook niet dat die nog komen.
Om het experimentje volledig te maken zou ik eigenlijk nog volledig moeten stoppen om te kijken wat er van je wimpers overblijft. Vallen ze dan allemaal in een keer uit? Je zou zeggen van wel, omdat ze normaal gesproken allang zouden zijn uitgevallen. Ik ga dat nu in elk geval nog niet doen. Ik vind dit veel te leuk zo.
Dat had ik ook met Revitalash en het trekt bij. Al mijn wimpers zijn nu even lang en ik vind ze ook echt voller ogen. Bij iedereen verloopt het wel een beetje anders, heb ik de indruk. En trouwens ook ervaren dat het aan de ene kant harder ging dan aan de andere kant.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook de Lumigan toch? Want ik ben nu 6 weken bezig en idd, ze zijn veel langer geworden (en krul) maar bij m'n linkeroog zijn ze ook niet gelijk. Alsof er een hap uit is.
Na hoeveel weken trekt dat bij? En ik heb ook het gevoel dat links harder groeit dan rechts, heb jij dezelfde ervaring?
Het zal de generatiekloof wel zijn, maar wat betekent ditquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het zal de generatiekloof wel zijn, maar wat betekent dit?
Nee, toen was ik al een tijdje bezig en was toen al behoorlijk tevreden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Vertaling ..." De schoonheidsspecialiste ( 3x woordwaarde) kon er niet over uit: als in " awesome"
Wow - Noek - stilen gaat before foto's zoeken...
Edit: die van 11 maart 2011 zijn vóor en ná ( linkerfoto - rechterfoto ) ??
3x per week ongeveer. Met 1x keer red ik dit niet. Dan zakt het effect wat in en pak ik het toverserum er weer bij. Ergens heb ik gehad dat de wimpers mijn wenkbrauwen raakten. Dude!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef AnneX het volgende:
Zeg Noek ... Wat is jouw onderhoudsdosis dan?
Of eyeline je nog steeds iedere avond?
Jaren geleden dat ik een bril ging dragen en tóen kwamen de wimpers mét mascara tegen het glas.
Eens kijken of dit gaat lukken de komende weken.
Als je op google zoekt op Revitalash krijg je best veel verkooppunten want ik weet niet meer waar ik het vandaan heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:46 schreef Rebubbled het volgende:
Waar haal jij het dan?Wauw wat een effect!
We zullen zien hoe het uitpakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:26 schreef AnneX het volgende:
De before foto's zijn niét geweldig.
Mn.X heeft niks door en dat maakt ook niet uit.
Als ik het maar merk en zie.
En de sch.h.spec. was in awe !
Gebruik jij het al langere tijd ? Noek.
En @ Seven...zou je 2 jaar oud spul nog gebruiken?
Open geweest - kwastje in/ uit.![]()
Grapjes.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:15 schreef AnneX het volgende:
Dat doe je dat niet !?smeren op de wenkbrauwen...
Nog niet eerder van gehoord en ook geen last van. Of je moet het op je wenkbrauwen smeren, dan geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, ik heb alleen gelezen dat dat een van de bijwerkingen zou kunnen zijn. Ik meen er ook hier in dit topic iets over te hebben gelezen.
Oke dat is goed om te horen dan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog niet eerder van gehoord en ook geen last van. Of je moet het op je wenkbrauwen smeren, dan geloof ik het wel.
Denk het wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:58 schreef Rebubbled het volgende:
Spul gekocht, alleen Ik heb niet de discipline dit elke dag te gebruiken. Kan ik het niets 's ochtends doen voor het opbrengen van mijn eyeliner? Ik haal namelijk niet elke avond mijn make up eraf. Pure laksheid aangezien mijn huid er prima tegen kan.
Volgens mij geen probleem maar wel zorgen dat je het een minuut of 5 in laat trekken.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:58 schreef Rebubbled het volgende:
Spul gekocht, alleen Ik heb niet de discipline dit elke dag te gebruiken. Kan ik het niets 's ochtends doen voor het opbrengen van mijn eyeliner? Ik haal namelijk niet elke avond mijn make up eraf. Pure laksheid aangezien mijn huid er prima tegen kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |