Heb ik wel, net als mijn moeder trouwens, maar die heeft pas onlangs diagnose gehad en die moest gelijk onder het mes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef Leipo666 het volgende:
het is idd een geneesmiddel met een aantal bijwerkingen: ik zou het dus niet gebruiken als je geen glaucoom hebt
Ja, maar tevens hoef je geen masker meer op met halloween als het zich naar onderen uitbreidt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Allereerst.. Bij dezeN
Verder.. Paarse oogleden? Zo kan je besparen op oogschaduw toch?
Mede door de sneeuw besloten om niet naar familie te gaan (3u rijden). En ik dacht tevens dat ik één van mijn beste vrienden zo'n beetje kwijt was maar dat bleek een misverstand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Waarom waren je feestdagen helemaal niet leuk?
Zoals gezegd, (licht)paarse oogleden zie ik niet zo zitten hoewel het me niet zou storen aan de bovenkant. Van die verkleuring is maar 1 geval bekend. Donkerder ogen wilde ik altijd al. Voor mij een in te calculeren risico dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef mootie het volgende:
Nou, dat klinkt geweldig, verkleurende ogen, paarse oogleden. Ik zeg doen!
neh.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Noek het volgende:
Wat ik me dan afvraag, werkt het dan ook bij kaalheid? Kunnen mannen dat zo op hun boze bolletje smeren en krijgen ze dan een afro?
Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
Ze zijn dat wel aan het onderzoeken. Bimatoprost schijnt niet alleen de haartjes langer door te laten groeien, maar inderdaad ook haargroei te stimuleren. Misschien heeft het ermee te maken dat gezichtshaar niet hetzelfde is als hoofdhaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike.
Er zijn in het buitenland al veel mensen die het gebruiken natuurlijk. We'll see. Bij de glaucoompatiënten was geen sprake van blijvende wimperuitval, voor zover mij bekend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet het niet hoor, die producten zijn allemaal redelijk nieuw dus ik zou er nog even mee wachten.
Misschien is het langer termijn effect wel dat al je wimpers uitvallen.
Daarbij zijn er genoeg mascara's die super werken, dus waarom zou je het risico nemen?
Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.
Nou ja, ik verwacht mijn pakketje dinsdag dus ik zal dan eens een voor foto plaatsen.
Revitalashquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.
Zit in dat spul van jou ook dat stofje? Ik dacht eerst dat je die lash booster bedoelde. Ik wist niet dat l'Oreal ook dat duurdere had.
vs Latissequote:Ingrediënten:
Water/Aqua/Eau, Octapeptide-2, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Biotinoyl Tripeptide-1, Calendula Officianalis Flower Extract, Isopropyl Cloprostenate, Swertia Japonica Extract, Chlorphenesin, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Biotin, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Pentylene Glycol, Glycerin, Disodium Phosphate, Oleanic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, Apiqenin, Sodium Chloride, Phosphoric Acid, Cellulose Gum, PPG-26-Buteth-26
quote:Contains: Active: bimatoprost 0.3 mg/mL; Preservative: benzalkonium chloride 0.05 mg/mL; Inactives: sodium chloride; sodium phosphate, dibasic; citric acid; and purified water. Sodium hydroxide and/or hydrochloric acid may be added to adjust pH. The pH during its shelf life ranges from 6.8 - 7.8.
De mijne zit er niet tussen. Eigenlijk jammer dat ik niet direct Latisse heb gekocht, want daarvan ben ik zeker dat er bitamoprost of hoe dat ook heet in zit. Dat spul zorgt overigens ook voor de bijwerkingen beschreven in de OP. De andere middelen hebben minder bijwerkingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef Miasan het volgende:
Dit werd een keer getest bij Editie NL: http://www.rtl.nl/compone(...)impers.avi_plain.xml
Ik draag ook lenzen, geen last van. En geen ongewenste haargroei.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Chule het volgende:
Gaaf om te horen!
Wil het nu ook gaan kopen.Alleen draag ik wel lenzen. Weet niet of dat zo handig is als je er gevoelige ogen van krijgt.
Geen last van haargroei op vreemde plekken?
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:48 schreef jack4ya het volgende:
Wat doen mensen zichzelf toch aan (of risico's daarop)
voor zoiets volstrekts onbenulligs als wimpers. Wimpers!
Koop een goede mascara en je haalt hetzelfde effect
zónder je gezichtsvermogen op het spel te zetten.
Onvoorstelbaar.![]()
Wimpers... wtf...
Goed zo kindje!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef DarkElf het volgende:
Had daar idd over gelezen, inclusief de nogal heftige bijwerkingen die je kan hebben , en vroeg mezelf toen af: wie zou nou zo stom zijn om zoiets te gaan proberen alleen maar voor tijdelijk dikkere wimpers?
Nou gevonden dus!
Je zegt toch dat het voelt alsof je een licht ontstoken oog hebt? Nee das lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Je gezichtsvermogen staat niet op het spel. Zeker niet als er, zoals bij mij geen bimatoprost in zit.
[..]
Ik heb daar 3 dagen last van gehad. Maar aan de andere kant: dat krijg ik ook van de meeste normale mascara's dus ik zie de big deal niet zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Je zegt toch dat het voelt alsof je een licht ontstoken oog hebt? Nee das lekker
Ik lag net te slapen op de bank en toen droomde ik dat ik ineens laagjes wimpers ontwikkelde tot aan mijn wenkbrauwenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik draag ook lenzen, geen last van. En geen ongewenste haargroei.
Ik heb het besteld op internet, http://www.esthetichealth.nl/quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef spanishgirl het volgende:
Seven misschien lees ik er overheen, maar waar kan je dit kopen?
Huidirritaties zijn onschuldige klachten van voorbijgaande aard. Huidklachten zijn overigens bij alle cosmeticaproducten mogelijk. Het heeft verder geen invloed op je gezichtsvermogen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Je zegt toch dat het voelt alsof je een licht ontstoken oog hebt? Nee das lekker
Meer krullen doen ze al. En helemaal eens met jou (natuurlijk :p). Ik heb echt korte stompjes, als ik géén mascara draag, dan zijn mijn wimpers amper zichtbaar. Door lange krullende wimpers krijg je een mooie open oogopslag, iets dat elke vrouw zo'n beetje nastreeft (anders zou er geen mascara bestaan). De bijwerkingen in de OP zijn misschien nogal dramatisch maar die heb ik er bewust neergezet zodat niet elke domoor zonder na te denken hieraan begint. Ik heb er bewust over nagedacht en zelfs de ergst beschreven bijwerkingen zijn voor mij nog best de moeite, aangezien ik elke dag sta te kloten met mascara (en die bijwerkingen zijn voor mij erger dan de bijwerkingen van revitalash).quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Huidirritaties zijn onschuldige klachten van voorbijgaande aard. Huidklachten zijn overigens bij alle cosmeticaproducten mogelijk. Het heeft verder geen invloed op je gezichtsvermogen.
Lash-enhancers met of zonder Bimatoprost zijn gewoon veilige producten hoor. Ik vind veel reacties trouwens behoorlijk bekrompen. Wereldwijd wordt dit spul al jaren gebruikt. Dan zit er wel eens een extreem geval tussen misschien. Net zoals dat meisje dat al d'r haar verloor door een normale drogisterijshampoo. En ja als je al lange, vole wimpers hebt dan vind je dit onzin. Iedereen wil er toch leuk uit zien en iedereen heeft wel iets waar ze (hij) niet of minder tevreden mee is. Dan is het toch leuk dat er tegenwoordig zoveel mogelijk is? Waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Seven, ik ben benieuwd hoelang je wimpers hiermee kunnen worden en of ze ook voller worden of meer gaan krullen.
Nee. Zou ook nogal een vreemd effect geven, denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Chule het volgende:
Smeer je dat spul ook op je onderwimpers?
Het is geen kwestie van geloven. Ik snap echter wel dat mensen vertrouwen verliezen in 'wondermiddeltjes' met al die marketingverhaaltjes.quote:
Zelf weten. Mijn collega vroeg me vandaag (make-uploze dag) of ik nieuwe mascara heb. Ze zijn donkerder geworden en dat was mij zelf nog niet eens opgevallen.quote:
Nu zie je het amper maar voor de voor foto ben ik natuurlijk wel al beetje te laat. Ik post ze over tijdje wel, nu geen zin om te kutten met camera's enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef DarkElf het volgende:
Heb je toevallig een 'voor' foto en een van hoe t nu is? Ben wel benieuwd
Het schijnt dat ze echt zichtbaar langer worden en gaan krullen, maar daarvoor ben ik nog te kort bezig. Evengoed, na nog geen 3 weekjes de eerste resultaten zelf al merken en zien is niet slecht. Nadat mijn collegaatje er een opmerking over maakte, zag ik zelf ook wel dat ze wat donkerder zijn nu. En ja, nu dus al enorme resultaten als ik mascara gebruik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
Oh maar heb je dan ook zichtbare langere wimpers of alleen donkerder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |