Oke... nu begrijp ik het. Want ze hebben het alleen maar over GRIP 4 en bla bla bla, maar ze kunnen zeggen, een ramp voor de volksgezondheid, dan kan een domme sukkel zoals ik het miss beter begrijpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De term ramp heeft te maken met de mogelijke besmettingen door de rook en niet met de omvang van de brand.
En als er geen bier in de koelkast zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:17 schreef Rave_NL het volgende:
Tegenwoordig is het al een ramp als het hard waait..
Vanaf 2000 gaat het regenen. Schadelijke stoffen kunnen dus neerslaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Rook gaat richting ijmuiden en 020, maar geen gevaar schijnbaar voor die regio vanwege oplossing met de lucht.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf 2000 gaat het regenen. Schadelijke stoffen kunnen dus neerslaan.
Naja, ik zat net even de kaart te bekijken van Nederland, als de wind draait, zijn brabant en Utrecht ook gewoon aan de beurt.. daar zit jij ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:18 schreef Vronsky het volgende:
Ja dat is waar, maar als er echt ZO veel zooi ligt is dit dus serieus een ramp in wording, ik zou daar zelf niet echt willen wonen nu in ieder geval.
Bijna 17kg per kist van 100. Dus je moet er nog iets harder aan trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd 10 kistjes van honderd patronen à 10kg de stuk.
Ik begin wel vast met de schuilkelder onder m'n huis te graven en alle ramen dicht te timmeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, ik zat net even de kaart te bekijken van Nederland, als de wind draait, zijn brabant en Utrecht ook gewoon aan de beurt.. daar zit jij ook.
Ach, het valt wel mee denk ik.... Nederland(ders) houden van opscheppen...
Zit daar nog iets belangrijks?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Brand dus overgeslagen naar aanliggend bedrijf
Nee, enkel bedrijf welke scheepsschroeven maakt.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik begin wel vast met de schuilkelder onder m'n huis te graven en alle ramen dicht te timmeren.__!
Correct, chemische fall-out.quote:
Kast is 25,5 kg. Affuit (drie poot ga ik van uit?) weet ik niet, de M63TL is iets van 74kg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah dan heb je ook nog de kast van 36,5kg, de affuit van 25kg en 2 lopen à 12,5kg de stuk.
(correct me if im wrong)
Ach.. zonde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, enkel bedrijf welke scheepsschroeven maakt.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef m.k het volgende:
als die raffinaderij van shell ook de lucht in gaat dan word het een vuurtje
Daar heb ik dus een broertje dood aan!!!quote:
Vaktechnische belangstelling voor mij.quote:
Geef Vronsky dan maar snel een paar klappen. Hij houdt ervan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een broertje dood aan!!!
Bij deze, Vronsky......pak aan....op je bolle ogenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef Vronsky dan maar snel een paar klappen. Hij houdt ervan.
Eveneens.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vaktechnische belangstelling voor mij.
Niets mis mee, jij doet dit werk toch ook op de boot dacht ik?quote:
Combinatie van een goede voorbereiding en mensen die op letten denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Valt me idd mee dat er geen slachtoffers gevallen zijn
Yep, en level 1 CBRN functionaris.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Niets mis mee, jij doet dit werk toch ook op de boot dacht ik?
Brand blussen bedoel ik.
En ik maar denken dat je gewoon een hoog opgeleide monteur was.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Yep, en level 1 CBRN functionaris.
Geloof me. Niks overdreven aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef Maitje het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar te overdreven sensatie...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |