quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Rave_NL het volgende:
Op bergtraining werd een magschutter gevraagd op vrijwillige basis waar veel hun snor probeerden te drukken had ik me maar aangeboden, daarna werden er vrijwilligers aangewezen om idd de .50 naar boven te slepen incl dagrantsoen.. Die gezichten..
U is expert?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Vronsky het volgende:
Bleh, chemiebranden.
Wel schattig vuurtje, want ik zie daar dus geen chemie wolk maar een heel erg onvolledige verbranding die maar blijft doorgaan, ik ga me wel zorgen maken als de rook een ander kleurtje krijgt.
2 crashtenders van Woensdrecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef m.k het volgende:
het gaat aardig los in moerdijk, zelfs def word nu ingezet
http://www.geenstijl.nl/m(...)erdijk.html#comments
Niet echt vaak en zeker niet zo snel als nu.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef m.k het volgende:
dat het luchtalarm word aangezet komt niet vaak voor of wel ?
Dat snap ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
Dat klinkt al heel anders dan zeggen dat je je pas zorgen gaat maken als de rook een ander kleurtje krijgt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef jankaas020 het volgende:
Dit is een beetje jouw werk, of niet Cobra?
Correct.quote:
Lees dat dan nog maar eens door. Verwachting is dat de rook ook Noord Holland gaat bereiken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb hier m'n hand-out CBRN level 1 maritiem voor me liggen.
Nou, voor een paar jaar terug stond er hier achter een goederentrein in de fik ook met gemicaliën, dat ding ging lekker en mensen kregen last van de slijmvliezen (o.a. ogen dus) en toen hebben ze hier ook dat ding laten afgaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef m.k het volgende:
dat het luchtalarm word aangezet komt niet vaak voor of wel ?
De term ramp heeft te maken met de mogelijke besmettingen door de rook en niet met de omvang van de brand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, voor een paar jaar terug stond er hier achter een goederentrein in de fik ook met gemicaliën, dat ding ging lekker en mensen kregen last van de slijmvliezen (o.a. ogen dus) en toen hebben ze hier ook dat ding laten afgaan.
Alleen de wijk die het dichts bij die plek lag, deed het alarm systeem het niet, politie door alle straten en schreeuwen door de megafoons...
Maar goed, de brand ziet er extreem uit, maar om het nu een "ramp" te noemen...
Heeft geen nut. Daar zit een oefenbus bij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Zal ik maar vast proberen een CBRN masker te regelen?
Doe er mij ook ééntje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Zal ik maar vast proberen een CBRN masker te regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |