Die afuit, leuk en aardig, maar wat wil je ermee doen als je niet mobiel bent? Gaat ten koste van de andere vuurkracht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef Vronsky het volgende:
Deze mag ook wel aangeschaft worden
[ afbeelding ]
Is dat zo? De vijand heeft toch niet altijd dezelfde personele sterkte?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:14 schreef ErwinRommel het volgende:
En in een Inf gp heb je al genoeg wapens waarmee je de "vijand" het leven zuur mee kan maken.
Zie er de meerwaarde dus niet van in.
Juist.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef Vronsky het volgende:
Deze mag ook wel aangeschaft worden
[ afbeelding ]
http://world.guns.ru/machine/usa/lw50mg-e.html
Dan nog, maar wat moet je ermee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo? De vijand heeft toch niet altijd dezelfde personele sterkte?
Oh, dat was ook nog een reactie op Vronsky.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan nog, maar wat moet je ermee?
Je moet dat ding als Inf gp liever niet in je groep willen hebben als je je organieke uitrusting toch al bij je hebt.
Dan liever een spervuur van 2 MAG's.
Juist niet bij verpel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk, bij verk. pel's zou het een welkome aanvulling zijn, maar bij Inf gp's lijkt me dat overbodig.
Excuse me, moest Ost-pel zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist niet bij verpel.
Travel light, en dat kan niet als dat ding hetzelfde dagrantsoen heeft als een normale .50
Dat zou kunnen. De Ost-grp van de Luchtmacht Bewaking had standaard een MAG en een .50 in de bewapening.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Excuse me, moest Ost-pel zijn.
Dat lijkt me godverdomme wel ja!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Excuse me, moest Ost-pel zijn.
Dat is geheel correctquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. De Ost-grp van de Luchtmacht Bewaking had standaard een MAG en een .50 in de bewapening.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. De Ost-grp van de Luchtmacht Bewaking had standaard een MAG en een .50 in de bewapening.
Sorry Rave_NL, ben er al een tijdje uit dus maak wat vaudtenquote:
Iets wat ik nog steeds niet snap neequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jullie waren toch ook de eerste met de C8'jes?
Basis personeel kreeg ipv de Uzi de C8. LB kreeg de C7 ipv de FAL.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jullie waren toch ook de eerste met de C8'jes?
Sterker nog, als ik het goed begrepen heb zijn dr drie eenheden die een state-of-the-art communicatiesysteem gebruiken die HF/VHF/UHF kan zenden ter grote van een grote walkietalkie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iets wat ik nog steeds niet snap nee
Uit m'n hoofd 10 kistjes van honderd patronen à 10kg de stuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:34 schreef hcwp het volgende:
Wat is het dagrantsoen van zo'n .50 eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd 10 kistjes van honderd patronen à 10kg de stuk.
Muah dan heb je ook nog de kast van 36,5kg, de affuit van 25kg en 2 lopen à 12,5kg de stuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef hcwp het volgende:
[..]je zult het maar op de man mee moeten sjouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |