Mooi zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:28 schreef Vronsky het volgende:
Zo, ER: Ik ben ook maar permanent overgestapt naar Android.
Net Android 2.3 naar het interne geheugen van m'n HTC HD2 gepropt, geen windows mobile meer voor mij.
Ohh ok danquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Vronsky het volgende:
Dat weet ik, maar ik wilde het nog steeds melden.
Ohh, daar heb ik de ballen verstand van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Vronsky het volgende:
Oh dat zeker, werkt toch net iets fijner, ga vanmiddag bezig zijn in photoshop om de interface wat meer naar mijn smaak aan te passen.
Tobo? Dat is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef Erasmo het volgende:
Android is inderdaad erg prettig, alleen mogen er wel wat meer modellen met tobo komen...
Ohhh ja, uiteraardquote:
Dat kun je volgens mij ook zelf instellen, die talen dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:42 schreef Vronsky het volgende:
Nja, ik vind het erg prettig dat ik ineens naar een andere karakter-set van een andere taal kan switchen met een touchscreen-keyboard.
* Vronsky tikt wel complete verhalen in sms en email op z'n telefoon overigens
Dat is jammer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Erasmo het volgende:
Heb een tijdje een X10 gehad, prima ding maar ik kan niet met on-screen tobo's omgaan dus heb hem maar weer verkocht.
Bevalt HTC sense een beetje? De Desire Z lijkt me wel een tof ding maar hij is wel aan de prijzige kant.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Verschil tussen HTC Desire en de HTC Desire HD2 is toch enkel en alleen maar een wat groter geheugen en een betere camera resolutie?
Ik heb die eerste btw.
Ahh, duidelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:46 schreef Vronsky het volgende:
Uhu.. ik wissel nogal vaak van Nederlands - Engels - Grieks, is voor mij dus echt handig.
Een HTC Desire HD heeft een groter scherm (4.3", ik ga nooit meer naar iets kleiners), betere CPU.
Camera resolutie maakt voor mij persoonlijk niets meer uit.
Ik ga er zo naar kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk
Weet je wat een leuke app is? Appie. Kun je ook gewoon producten inscannen als boodschappenlijstje.
Loop vaak door de AH met mobiel in de hand, en andere hand de handscanner
Uitstekend, bevalt me 100%.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bevalt HTC sense een beetje? De Desire Z lijkt me wel een tof ding maar hij is wel aan de prijzige kant.
Is echt een rete handige app, kun je nl. ook winkelen bij de AH op schap volgordequote:
Die vergelijkt prijzen van supermarkten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:53 schreef Erasmo het volgende:
De pricewatch scanner is ook een rete handige app.
Kun je gewoon thuis doen met alles wat een barcode heeft en bij de AH bekend is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Als ik vanmiddag bij de AH ben zal ik het even proberen
Nope van electronica, dan scan je bv in de mediamarkt een barcode van een product en dan gaat hij met de browser naar de tweakers pricewatch pagina die erbij hoort.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die vergelijkt prijzen van supermarkten?
Haquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope van electronica, dan scan je bv in de mediamarkt een barcode van een product en dan gaat hij met de browser naar de tweakers pricewatch pagina die erbij hoort.
Nah, voor mij toch té drukquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Vronsky het volgende:
Zo ziet android er wel amusant uit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |