Ik heb een keer met mijn PRTL in 't Zand gestaan tijdens een Noordkop bloemending. Ik stond op een plein tussen twee kleuterscholen in... De juffen waren ernstig druk om de boel in het gareel te houden zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:16 schreef hcwp het volgende:
ik tekende vroeger in de klas altijd tanksEn bommenwerpers en straaljagers
echt waar ja? Dat meen je niet... kun je daar meer over vertellen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn in de jaren 90 beproevingen geweest in Den Helder op luchtdoelen met de Leo 1V en de Leo 2 A4, waar ze een score gehaald hebben van Leo 1 rond de 70% treffers en de Leo 2 rond de 90% treffers.
Het was na 1 keer wel bekeken, want men vond wat van het lawaai...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb een keer met mijn PRTL in 't Zand gestaan tijdens een Noordkop bloemending. Ik stond op een plein tussen twee kleuterscholen in... De juffen waren ernstig druk om de boel in het gareel te houden zullen we maar zeggen.
Ik heb de videoband van het hele gebeuren aan het lua museum gegeven na de sluiting van het LUASK. (ja ik was opruimploeg en hekkesluiter)quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
echt waar ja? Dat meen je niet... kun je daar meer over vertellen?
Dit wist ik niet, want stel je voor.
De 2a4 op 90% .... de A6 is een geweldige verbetering, met verbeterde ballistische computer en vuurleidingssysteem.
Vast wel! Eerst even de toekomst proberen te plannen dan een vrouw. Zal je altijd zien dan komt er weer een leuk scharreltje langs...quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:17 schreef Maitje het volgende:
@Thaboel
Ik zag dat onze posts tegelijk waren. Goed, klote voor je, maar is niets meer aan te doen. En vertouwen komt met de tijd wel weer terug,
Nee. Men wilde een gat opvullen. Wij hadden destijds tussen de Hawk en de PRTL niets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:29 schreef Pumatje het volgende:
had dat ook te maken met het wegduwen van de PRTL's ?
Dat zou ik wel eens willen zien, maar wat was het precieze doel waarop ze schoten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb de videoband van het hele gebeuren aan het lua museum gegeven na de sluiting van het LUASK. (ja ik was opruimploeg en hekkesluiter)
Ik zou ff moeten buurten bij het museum om die band weer boven water te toveren. Ik zal daar eens achteraan gaan.
Maar die Leo's deden het nog niet zo beroerd vwb lunabev.
Vliegtuigje (op afstand bestuurd van de firma Schreiner) met sleepschijf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:34 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen zien, maar wat was het precieze doel waarop ze schoten?
Is leuk oud liedje maar niet juist wat betreft de leeftijdquote:
2011 is zeemacht en luchtpiratenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
2011 marine dagen toch? Geen landmachtdagen?
hu lol whut? MAST is voor marns he dat weet je? Dan zou je toch blijer zijn met de zeemachtdagen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:04 schreef Vronsky het volgende:
[..]
2011 is zeemacht en luchtpiraten
2012 word er weer voorwaarts gegaan zoals het hoort.
Met wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:04 schreef Vronsky het volgende:
Op papier ja, voor de rest heeft het weinig meer met de Marine te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
hu lol whut? MAST is voor marns he dat weet je? Dan zou je toch blijer zijn met de zeemachtdagen?
Wanneer ga je solliciteren bij de pleunen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:04 schreef Vronsky het volgende:
[..]
2011 is zeemacht en luchtpiraten
Budget?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:39 schreef Vronsky het volgende:Voorwaarts vanuit het water hoezee!
Geef het zelf ook maar toe, jullie zitten alleen maar onder de Marine voor het budget, dat is het ook wel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |