quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Clan het volgende:[..]
Vroeger kreeg de tankbemanning bij de opleiding altijd van die witte schoentjes, en als iemand dan vroeg waar dat voor was dan kreeg hij te horen dat je die aan moest trekken en maken dat je wegkwam als je een uitgeruste helikopter zag.
wtf
anyway... als ik nu een vijandelijke heli zou zien in een inzet.
tjah dan heeft mijn commandant een harde aan me als hij me van schieten wil afhouden.
Elke tanker zeikt altijd over die domme heli's.... maar ik denk dat een goede schutter zo'n ding echt wel uit de lucht knalt zonder dat die Heli maar een waarschuwing krijgt.
ik tref mijn doel met +-1750 meter per seconde.. dus zeg anderhalve km per uur om het makkeijk te maken..
goed, als ik ongeveer weet waar de chopper vliegt, een referentie punt heb voor de afstand, laser ik daarop, en schiet vervolgens. Met deze manier zorg ik ervoor dat de Heli piloot geen waarschuwing krijgt dat er op hem wordt gericht met een laser.
Mocht een waarnemer mij zien schieten op de heli en daardoor de heli de mogelijkheid wil geven, heeft die dappere Helikopter piloot om in 2 seconden allejezus uit zal moeten wijken
tenzij hij mij eerst ziet..dan ben ik screwed.
Oja, en mocht ik geschoten hebben.. dan heb ik geen 2e kans. Maar wij missen nooit....