Nooit stil zitten! Laten we wel aan de low-lifes overquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt Indo-bloed in je, net als ik
We zullen doorzetten!!
Trusten jij klefbakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
Denkend aan lieve Maitje ga ik slapen. Weltrusten Maitje. Morgen beiden lekker uitslapen.![]()
De overigen snurkse!
dat zeker..ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
Het geluid van de Leo1 is natuurlijk het mooiste wat er te horen valt.
Ikke!quote:
yes, ik geloof dat ons pel nog in de buurt van Marnerwaard heeft gedaan..quote:
Snorkelen? Ik meende dat Nederland die optie wegbezuinigd had (die pijp). Diepwaden heb ik vaak zat gedaan, en ja ook de Leo1 is lek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
yes, ik geloof dat ons pel nog in de buurt van Marnerwaard heeft gedaan..
ben nu vergeten waar precies , maargoed was er ook niet bij.
Rivierdoorsteek... prachtig natuurlijk.
Ware het niet dat onze Leo'2 's niet allemaal waterdicht zijn
wtfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Vroeger kreeg de tankbemanning bij de opleiding altijd van die witte schoentjes, en als iemand dan vroeg waar dat voor was dan kreeg hij te horen dat je die aan moest trekken en maken dat je wegkwam als je een uitgeruste helikopter zag.
En zo hoort het ook! Bier en soms wat wodka maar dan lul ik onderstebovenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel bier, wijn heb ik weggegeven, daar hou ik niet van.
juistem..quote:
Er zijn in de jaren 90 beproevingen geweest in Den Helder op luchtdoelen met de Leo 1V en de Leo 2 A4, waar ze een score gehaald hebben van Leo 1 rond de 70% treffers en de Leo 2 rond de 90% treffers.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:09 schreef Pumatje het volgende:
Elke tanker zeikt altijd over die domme heli's.... maar ik denk dat een goede schutter zo'n ding echt wel uit de lucht knalt zonder dat die Heli maar een waarschuwing krijgt.
Tanks, infanterie en de artillerie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:15 schreef Pumatje het volgende:
ff serieus, dat is toch gewoon het beeld van het leger.
Als je een kind vraagt over Defensie krijg je gegarandeerd tank.
Tanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |