quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon Limburgs en Belgisch. Dat zie je gewoon.
l o lquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
chicks zijn echt kaolo irritant als ze jong zijn.
braboquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
limburg of brabants?
age van die chimi?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
limburg of brabants?
lol te laatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk ik post een pic waar ook wat lekkers voor laki op staat
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk ik post een pic waar ook wat lekkers voor laki op staat
HAHAHAHAHquote:
Ik had hem ook alweer klaarstaan toen PV over negers begonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon triest als je iets zegt waar iemand het niet mee eens is. En als je dan zo'n voorbeeld geeft dat ze er niet meer omheen kunnen dan komt er alleen "lol" uit. Hoe zouden al die vooroordelen over de gekleurden toch ontstaan? Geen idee man.
Er komt alleen "lol" uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had hem ook alweer klaarstaan toen PV over negers begon.
haha watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had hem ook alweer klaarstaan toen PV over negers begon.
Ze zijn pas kaolo vervelend als ze rond de 20 zijn en de hele dag praten over greys anatomy, starbucks en schoenen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
chicks zijn echt kaolo irritant als ze jong zijn.
Waarschijnlijk is het een leuk grapje van je en is het een limburger die in brabant is gaan wonen of andersom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
limburg of brabants?
Meisjes van 16 hebben het tenmiste over seks en aan elkaars borsten zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn pas kaolo vervelend als ze rond de 20 zijn en de hele dag praten over greys anatomy, starbucks en schoenen.
Hij woont in Gelderland, zijn moeder komt uit Brabant en zijn vader uit Limburg hihi.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een leuk grapje van je en is het een limburger die in brabant is gaan wonen of andersom.
Daar doe ik niet aan mee.
of het is een Gelderlanderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een leuk grapje van je en is het een limburger die in brabant is gaan wonen of andersom.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn pas kaolo vervelend als ze rond de 20 zijn en de hele dag praten over greys anatomy, starbucks en schoenen.
eerlykquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
true, vanaf hun 17e weet ik niet meer hoe meisjes werken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij woont in Gelderland, zijn moeder komt uit Brabant en zijn vader uit Limburg hihi.
nuggaaaaquote:
Ja, dat zijn van die half volwassenen. Ook vervelend. Die weten nog niet wat ze willen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JE ACCENTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef miss-bakvis het volgende:
tss onzin.
wat maakt mij dan limburgs/belgisch?
dat je niet ingaat op mijn doodnormale eisen wat betreft je zusjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef miss-bakvis het volgende:
tss onzin.
Random guy uit Den Bosch, hierbij heb ik bewezen dat je bullshit praattequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar zonder grappen waar woon je, want je komt me eng bekend voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef miss-bakvis het volgende:
tss onzin.
Hoezo, ik doe gewoon niet meer aan jouw onzinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Random guy uit Den Bosch, hierbij heb ik bewezen dat je bullshit praatte. LAWYERED en nee geen idee hoe je het uitspreekt.
ik had ht goetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Random guy uit Den Bosch, hierbij heb ik bewezen dat je bullshit praatte. LAWYERED en nee geen idee hoe je het uitspreekt.
Udenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar zonder grappen waar woon je, want je komt me eng bekend voor.
hvjquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik praat ABN met een zachte G.
kom haten
Doe zwaaismiley voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik heb een zachte g.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom haten
Niet jij ook al, ik had haar al eerder herkend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heeswijkdintherquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die jan kooyemans he. wie heeft er ooit om hem gelachen?quote:
quote:
Op 03-01-2011 22:15 schreef Brioni
Zo'n viezerik zet foto's van je ass in KLB SC en vraagt dan wie zou aanraken. Nou, groetjes .
dat liedje.. is coolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
maar evn sreus togh hoe kn je trots zyn op zoon zagte g dan? :s
Hoe staat het met je R? Is hij rollend of zacht en gevoelig?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom haten
Gladjanus met z'n plakharen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
die jan kooyemans he. wie heeft er ooit om hem gelachen?waar heeft ie gespeeld?
die boelers wete neit sgatj n g hort net zo hard als myn penis te zyn ;Squote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
maar evn sreus togh hoe kn je trots zyn op zoon zagte g dan? :s
Walgelijk.quote:
Hard en mannelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Hoe staat het met je R? Is hij rollend of zacht en gevoelig?
nee.. hoezo? jij vast wel dan :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neee. Heb je in ehv op school gezeten?
waarom is je PI trouwens standaard die? dan komt het niet overeen met je postquote:
Alsof er scholen in heeswijk zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee.. hoezo? jij vast wel dan :p
Op zeker dat jij niet als 'nie' uitspreekt. Snapte.quote:
wat lul jij. als ik dat zou doen had de persoon op de foto's van PV allang een PM van mij op hyves gekregenquote:
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Walgelijk.vooral omdat ik zou aanraken.
die zijn er zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof er scholen in heeswijk zijn. Ken je marloes?
Ik spreek woorden volledig uit. dus ook de t aan het einde van niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op zeker dat jij niet als 'nie' uitspreekt. Snapte.
Dit was gentlemankwestie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat lul jij. als ik dat zou doen had de persoon op de foto's van PV allang een PM van mij op hyves gekregen
Ik kan dit bevestigen. Heel af en toe doet hij dat niet, maar dan koop ik weer een voorraad t's voor hem en dan gaat het weer goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik spreek woorden volledig uit. dus ook de t aan het einde van niet.
Brabantse roots verloochener.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik spreek woorden volledig uit. dus ook de t aan het einde van niet.
ik doe meequote:
Welke uni zit je dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
die zijn er zeker.
wel 4.
en ik zat op t gymnasium in heeswijk.
marloes..? ik ken er 3:P
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke uni zit je dan?
Nouja, ik kan gaan achternamen gaan noemen hier. Ik heb laatst nog een scharrel uit heeswijk gehad, maar ik zeg niet hoe hij heet want zo knap was is niet
![]()
.
aight ik heb kansquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke uni zit je dan?
Nouja, ik kan gaan achternamen gaan noemen hier. Ik heb laatst nog een scharrel uit heeswijk gehad, maar ik zeg niet hoe hij heet want zo knap was is niet
![]()
.
Doen alsof ik met een accent praat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haten op mensen die normaal praten.
nu? in tilburg op de uni.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke uni zit je dan?
![]()
.
Echt, he. Hij schaamt zich gewoon.quote:
Mijn ouders wilde niet dat ik een of andere achterlijk dialect zou spreken. Vandaar dat ze mij gewoon ABN hebben aangeleerd. Op die zachte G na dan.quote:
Waar praat jij over, gekke manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Even een vraag tussendoor, waarom heb jij elke week een nieuw account?
in de rest van nederland niet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nu? in tilburg op de uni.
gymnasium is middelbare school he
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
gymnasium is middelbare school he
toen jij jong was hadden ze dat nog neit, dus ik snap wel dat ze even uitlegtquote:
Geen 'snapte' zeggen als het je provinciale recht isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Hij schaamt zich gewoon.
Komt ie nog wel op terug als Brabant straks het economische hart van Nederland is.
laki man, 2e headshot in a row, nog eentje en je wint een prijsjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
toen jij jong was hadden ze dat nog neit, dus ik snap wel dat ze even uitlegt
khep allen basissgol afgemaakt dus kweenie wat gimnasiem is whah ;pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
toen jij jong was hadden ze dat nog neit, dus ik snap wel dat ze even uitlegt
mja.. jij begint over een uni.. en die hebben ze idd niet in heeswijkquote:
of gay pride.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zover van de normale bewoonde wereld wonen dat ze met z'n allen niet meer weten hoe je nou normaal moet praten en ineens een kankerdialectje verzinnen, en daar dan ook nog trots op zijn. Het is als trots zijn op het feit dat je alzheimer hebt.
Niks trollen. Als iedereen om me heen zou praten als die kale kerel uit die reclames van Mona zou ik me ook schamen.quote:
In Brabant doet BlackBoard het tenminste gewoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zover van de normale bewoonde wereld wonen dat ze met z'n allen niet meer weten hoe je nou normaal moet praten en ineens een kankerdialectje verzinnen, en daar dan ook nog trots op zijn. Het is als trots zijn op het feit dat je alzheimer hebt.
Hoezo. Ik ben het eens met Otis hoor. Als je praat alsof je achterlijk bent is dat in je nadeel, dus beter leer je ook ABN zo goed mogelijk te spreken.quote:
RAMPAGEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
laki man, 2e headshot in a row, nog eentje en je wint een prijsje
Een klasgenoot van mij zegt: "gepaardrijd" en als ik dan zeg dat het: "paard gereden" is zegt ze dat ik lieg want haar ouders zeggen ook gepaardrijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
ja wacht ik zoek anders meteen zijn hyves en een foto kan ik het laten zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mja.. jij begint over een uni.. en die hebben ze idd niet in heeswijk
wie was je scharrel nou?
Dat is fake manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niks trollen. Als iedereen om me heen zou praten als die kale kerel uit die reclames van Mona zou ik me ook schamen.
Ze heeft elke week een ander.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mja.. jij begint over een uni.. en die hebben ze idd niet in heeswijk
wie was je scharrel nou?
oehh spannendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja wacht ik zoek anders meteen zijn hyves en een foto kan ik het laten zien
Smakeloos inderdaad. Walgelijk wellicht? Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die trots zijn op hun geestelijke afwijking.
Ja en Frank en Marcel uit BZV ook zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is fake mandat zijn mensen van boven de rivieren die proberen Limburgs te praten.
Mijn familie praat zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niks trollen. Als iedereen om me heen zou praten als die kale kerel uit die reclames van Mona zou ik me ook schamen.
Mensen die praten zoals Ronald Waterreus dan. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is fake mandat zijn mensen van boven de rivieren die proberen Limburgs te praten.
dat kan natuurlijk ookquote:
lol ik weet niet eens wat limburgs isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is niet zo extreem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en Frank en Marcel uit BZV ook zeker.
ja.. wat zij zegt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef Allure_ het volgende:
hoezo praten brabanderds raar. ik heb nog nooit andere accent gehoord ;s wy praten gewoon nederlans
Wow niet eens. Hoe erg moet het wel niet gesteld zijn als het dan wel is.quote:
Ik heb zoeen limburger in de klas, en die zei ooit dat heel veel mensen in de klas dialect praatte. Gingen ze dat allemaal ontkennen en zeggen dat ze gewoon Nederlands pratenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef Allure_ het volgende:
hoezo praten brabanderds raar. ik heb nog nooit andere accent gehoord ;s wy praten gewoon nederlans
Sepp Blatter?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ronald Waterreus. De tering zeg, als Jan Kooiman niet meer is mogen ze door naar hem.
Is dat die man?quote:
kom je haten dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Al zijn chicks met een zachte g wel aandoenlijk. Als man daarentegen is het onmogelijk om zo iemand nog serieus te nemen.
En ze houden hun hoofd niet de hele tijd scheef denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef Brioni het volgende:
En die Marcel uit BZV praat als een flikker, want normale Limburgers praten niet zo zwoel.
Zeker dat chicks met een harde g en rollende r kankergeil zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
rollende r, harde gik weet zeker dat er meer tongkanker in het noorden voorkomt
Ik kan iedereen verstaan, behalve echt Fries.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef miss-bakvis het volgende:
iedereen kan ons overal verstaan.
wij kunnen alleen anderen niet altijd verstaan,
en dat komt niet omdat we niet kunnen horen of we het niet snappen..
vriendin van me is limburgs..die praat half duits man
en de friezen zijn ook moeilijk te verstaan.
heb over brabanders nog nooit een klacht gehad![]()
en als je t niet kunt verstaan: kijk new kidsdan leer je t zo
ik heb nog nooit een chick gehad die dat neit hadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeker dat chicks met een harde g en rollende r kankergeil zijn.
Die zo lekker kan ballen?quote:
inb4 allure_ met: komt omdat je virgin bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een chick gehad die dat neit had
Die mongool in de film was wel onverstaanbaar voor normale mensen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Allure_ het volgende:
new kids heeft miljoenenomzet dankzij hun accenten. Dus whadyagonnado.
Nee, altijd naar links hangen hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze houden hun hoofd niet de hele tijd scheef denk ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Ronald Waterreus ook altijd bij Studio Voetbal. Zijn ze aan het praten over normale dingen komt die kneus elke keer weer "JOAH NOUJOAHH IK WEE NIE HOE DA DAN BEI DIE ANDURU CLUPS GOAT MOARJA BEI PSV DEDE WE DA ALTIJ ZOOAAA"
Niet alleen hun accenten hoor. Ook gewoon omdat het grappig is om naar aso's te kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, laten we de south vs. north war stoppen en gewoon 15-jarigen postendit is geen plek voor diepgang
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Allure_ het volgende:
Nee, dat kun jij niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan iedereen verstaan, behalve echt Fries.
Nee, die ene man. Van die val. Is dat hem?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zo lekker kan ballen?
[ afbeelding ]
Okay, jij mag nooit meer iets over Limburg zeggen. Hij komt uit fucking Lemiers, bij Kerkradequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Dat is ook echt een ras brabander, zo'n ouwe zemelaar
.
KIEKROAIquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, jij mag nooit meer iets over Limburg zeggen. Hij komt uit fucking Lemiers, bij Kerkrade.
Eens, maar heb je meer materiaal want ze kan ons foolen op deze pic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik blijf deze chill vinden, 13 of niet
Hahahaha. Nog erger dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, jij mag nooit meer iets over Limburg zeggen. Hij komt uit fucking Lemiers, bij Kerkrade.
Dus je zegt nu ieder dialect in NL te verstaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als iemand echt binnensmonds gaat praten natuurlijk niet.
iemand van ons was toch infiltrated? mozy?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eens, maar heb je meer materiaal want ze kan ons foolen op deze pic.
Behalve Zeeuws.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus je zegt nu ieder dialect in NL te verstaan?
C_N.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iemand van ons was toch infiltrated? mozy?
Eerder:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Lakitu het volgende:
Even #REALTALK; hoe kan het dat kk lelijke mensen een spange dochter hebben? Was de moeder ooit geefbaar en nu kk skeer? Gebeurt dit bij alle 15jarigen? zoja dan blijf ik 4ever pedo
groetjes,
een onzekere jongen
Nou kijk de lelijke worden weggepest en de dikke zijn keeper, maar die zie je bijna niet in zo'n pak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerder:
Hoe kan het dat hockeymeisjes bijna altijd lekker zijn.
Omdat die van rijke families komen en rijke mannen krijgen lekkere vrouwen omdat alle vrouwen hoeren zijn en dus krijgen die rijke mannen mooie dochters.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerder:
Omdat ze rijke ouders hebben, die de lelijke kinderen laten aborterenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerder:
Ding ding dingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat die van rijke families komen en rijke mannen krijgen lekkere vrouwen omdat alle vrouwen hoeren zijn en dus krijgen die rijke mannen mooie dochters.
Deze jongen zyn hart is zoo hard gebrokenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat die van rijke families komen en rijke mannen krijgen lekkere vrouwen omdat alle vrouwen hoeren zijn en dus krijgen die rijke mannen mooie dochters.
Goeie theorie, maar je gaat nu wel in de tegen de lelijke ouders-theorie van Lakitu (die ik zelf niet zo ondersteun weliswaar)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2010quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze jongen zyn hart is zoo hard gebroken
Ik zeg niet dat alle goeie chicks lelijke ouders hebben. Ik zeg dat lelijke ouders toch spange dochters kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar je gaat nu wel in de tegen de lelijke ouders-theorie van Lakitu (die ik zelf niet zo ondersteun weliswaar)
Ik vind de Lakitu-theorie wel fascinerend. Maarja ouders zijn sowieso lelijk want die zijn vaak wel ouder dan 16.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar je gaat nu wel in de tegen de lelijke ouders-theorie van Lakitu (die ik zelf niet zo ondersteun weliswaar)
oja. ik weet het niet, ik zie de ouders nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle goeie chicks lelijke ouders hebben. Ik zeg dat lelijke ouders toch spange dochters kunnen hebben.
Dit leek mij ook een mogelijke oplossing. Maar niet alleen lelijk, gewoon kots. Kijk eens in de tram om je heen hoe veel kankerlelijke ouderen er zijn. Alsnog, goeie dochters.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind de Lakitu-theorie wel fascinerend. Maarja ouders zijn sowieso lelijk want die zijn vaak wel ouder dan 16.
Weet je ook niet van zusjes van vrienden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oja. ik weet het niet, ik zie de ouders nooit
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Behalve Zeeuws.
Of nee wacht, ben daar ook weleens bij mensen op de boerderij geweest, maar die praatten toen wsl geen dialect.
de fagquote:
kankerlelijke ouderen? Weet je hoeveel kankerlelijke jongeren er zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit leek mij ook een mogelijke oplossing. Maar niet alleen lelijk, gewoon kots. Kijk eens in de tram om je heen hoe veel kankerlelijke ouderen er zijn. Alsnog, goeie dochters.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kankerlelijke ouderen? Weet je hoeveel kankerlelijke jongeren er zijn. En dan bedoel ik 12 - 25
echt walgelijk. Die moeten juist iets aan zichzelf doen
quote:
sowieso 70 procent van de mensen kun je al weggooien door uiterlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kankerlelijke ouderen? Weet je hoeveel kankerlelijke jongeren er zijn. En dan bedoel ik 12 - 25
lolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Maarja uiterlijk is ook niet alles hoor. Het kan pas echt iets moois worden als het innerlijk mooi is.
laat m ook pics van je ogen zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Brioni het volgende:
Sky, ik kan je mijn dialect laten horen.
de gayness is high in deze reactiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Brioni het volgende:
Sky, ik kan je mijn dialect laten horen.
ach, uiterlijk is zo vergankelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sowieso 70 procent van de mensen kun je al weggooien door uiterlijk
DING DING je hebt gewonnenquote:
KILLING STREAKquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
DING DING je hebt gewonnen!
Je prijs is één tegoedbon voor wolvendagen.
Ik heb filmpjes van mijzelf ontdekt op YouTube van enkele jaren geleden. Hierop rijd ik op dit:quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Mozy het volgende:
Vroeger was ik ook lelijk, toen kwam ik in deze sc.
Ik heb stiekem al jullie tips en truuks genoteerd. En toen ben ik van metalnerd veranderd in:
SWAGGERBOII
mijn babyyyquote:
Is nog geen grap ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Mozy het volgende:
Vroeger was ik ook lelijk, toen kwam ik in deze sc.
Ik heb stiekem al jullie tips en truuks genoteerd. En toen ben ik van metalnerd veranderd in:
SWAGGERBOII
Gelukkig kan ik goed leren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahaquote:
ja echt vies man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is nog geen grap ook
toen had je toch van die kankervieze lange haar?
Ik schaam mij niet en mijn mama houdt van me en die zegt dat ik niet lelijk benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wiens foto heb je daar nu weer voor misbruikt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef Brioni het volgende:
Jullie zijn zelf zo gay dat jullie niet durven toegeven dat ik mooie kijkers heb.
NYquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef tliciouz het volgende:
He sletjes. Wat is een leuke stad om een dagje heen te gaan? En geen A'dam.
Was ik nog maar 16quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef Allure_ het volgende:
ik ben so vliefd op edwin. kan iemand my in kontakt brenge met h em? hy is egt zo mooi k kan niett slape dor hem
RIP Japsnars en Mouzur. Voor hen kwam de hulp te laat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is nog geen grap ook
toen had je toch van die kankervieze lange haar?
Klinkt alsof je ze mooi vindt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wiens foto heb je daar nu weer voor misbruikt?
sowieso jan kooimanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Allure_ het volgende:
Otis als ik jou was zou ik nu maar even RTL 4 kyken.
Zo'n verzuurd oud wijf. Straks koop ik nog een kat voor achter mijn geranium.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Allure lijkt me niet echt lief meisje. Beetje het type voor de one-night stands om te eindigen als zo'n chick als in sex and the city. Terwijl bijvoorbeeld ynuhh meer zo eentje is om strandwandelingen te maken en ontbijt op bed te brengen.
Boys jullie weten.
En hoe ben ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Allure lijkt me niet echt lief meisje. Beetje het type voor de one-night stands om te eindigen als zo'n chick als in sex and the city. Terwijl bijvoorbeeld ynuhh meer zo eentje is om strandwandelingen te maken en ontbijt op bed te brengen.
Boys jullie weten.
Beetje mix van beiden denk ik. Klopt toch ook wel? Croissantjes op zondagochtend maar ook een grote brede neger voor 1 nacht.quote:
Ik heb de moeite niet genomen ze op te zoeken, sorry.quote:
Eens. Vrouwen zoals zij zijn vaak te kieskeurig en dan hebben ze nog niets vasts als ze de 30 passeren en dan is het te laat, want alleen de losers zijn nog over. Ik hoop natuurlijk dat Allure het beter treft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Boys jullie weten.
Het sletje die alleen maar negers neukt en over 5 jaar achter de geraniums zit met 9 kinderen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troll niet dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb de moeite niet genomen ze op te zoeken, sorry.
Wat ben jij voor fag, chicks slaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef Brioni het volgende:
Sowieso sla ik Luur neer als ik haar tegenkom in Eindje. Ik ben niet bang voor die groepies van 17 jaar die haar back hebben.
Jij wil eigenlijk een relatie met mij maar je werkelijke gevoelens onderdruk met behulp van fashion.quote:
Parijsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef tliciouz het volgende:
He sletjes. Wat is een leuke stad om een dagje heen te gaan? En geen A'dam.
Moet je dan maar genoegen nemen met de eerste de beste lamlul die op je pad komt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. Vrouwen zoals zij zijn vaak te kieskeurig en dan hebben ze nog niets vasts als ze de 30 passeren en dan is het te laat, want alleen de losers zijn nog over. Ik hoop natuurlijk dat Allure het beter treft.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het sletje die alleen maar negers neukt en over 5 jaar achter de geraniums zit met 9 kinderen?Serieus. Ik heb nog nooit een neger aangeraakt. Ik kan best leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je dan maar genoegen nemen met de eerste de beste lamlul die op je pad komt?
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb nog nooit een neger aangeraakt. Ik kan best leuk zijn.
haha en hoe ben ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Boys jullie weten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Beetje mix van beiden denk ik. Klopt toch ook wel? Croissantjes op zondagochtend maar ook een grote brede neger voor 1 nacht.
Ik weet dat ik geen neger ben maar je mag mij wel aanraken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb nog nooit een neger aangeraakt. Ik kan best leuk zijn.
Ik heb het gedaan, nu heb ik de lekkerste chick in de sc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je dan maar genoegen nemen met de eerste de beste lamlul die op je pad komt?
Oei.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen neger ben maar je mag mij wel aanraken.
HAHAHAHquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die yes-r en k-liber op haar hyves zet.
Nee. Maar las daar laatst iets over. Dat iemand die eigenlijk gewoon goed relatiemateriaal is afgeschreven werd vanwege zijn sokken oid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij wil eigenlijk een relatie met mij maar je werkelijke gevoelens onderdruk met behulp van fashion.
Faalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht al net van wajo maisnon is normaal nooit zo ruw en shit. Met de kennis van nu klinkt dit best gay.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef reetveter het volgende:
Ik verwar allure nu telkens met maisnon door de UI's
de kennis van nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht al net van wajo maisnon is normaal nooit zo ruw en shit. Met de kennis van nu klinkt dit best gay.
Maar waarom is je PI nou standaard dat hartje? Het klopt niet met je posts.quote:
Spikri.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Maar even serieus welke stad is leuk om een dagje heen te gaan, ik zat zelf te denken aan Maastricht? Is dat wat?
Faal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar waarom is je PI nou standaard dat hartje? Het klopt niet met je posts.
Watergangquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Maar even serieus welke stad is leuk om een dagje heen te gaan, ik zat zelf te denken aan Maastricht? Is dat wat?
Schijnt wel leuk te zijn dacht ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Ze werken iedereen af vandaag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef reetveter het volgende:
Waarom miss-bakvis belachelijk maken dan
Hoop goeie restaurants daarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
ik wil jou ook wel belachelijk makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef reetveter het volgende:
Den Bosch vond ik wel cool. Mooie oude stad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
dat zal me echt een dikke vette stinkende rotte worst wezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar waarom is je PI nou standaard dat hartje? Het klopt niet met je posts.
OKE JOH. PRIMA MAN.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dat zal me echt een dikke vette stinkende rotte worst wezen
Oh als het daarom gaat en je van veel verschillende kleine winkeltjes houdt raad ik Deventer ook wel aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Den Bosch vond ik wel cool. Mooie oude stad.
Shit is aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Den Bosch ken ik inmiddels wel uit mijn duim.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Den Bosch vond ik wel cool. Mooie oude stad.
erger dan mijn zwarte innerlijk gewoon. she must have been raped when she was 6.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
jouw persoonlijkheid is echt zo verneukt volgens mij.
kan t wel hebben hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef reetveter het volgende:
Dan betaalt Jochem maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoop goeie restaurants daarAls je tenminste 50 euro pp of meer wil uitgeven iig.
<33333quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kan t wel hebben hoor
wel lief van je
Kloon. Duidelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kan t wel hebben hoor
wel lief van je
Plekken waar ze zoals Ronald Waterreus pratenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee eerlijk. Mijn moeder is fan van Maastricht. Moet dus wel goed zijn, want mijn moeder is een godin.
valt reuze meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
jouw persoonlijkheid is echt zo verneukt volgens mij.
Kom jij mijn moeder tegenspreken? Ik breek je kknekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Plekken waar ze zoals Ronald Waterreus praten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
valt reuze mee
heb gewoon beetje een rotdag
Ik verzeker je dat het geen kloon is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |