Hoezo. Ik ben het eens met Otis hoor. Als je praat alsof je achterlijk bent is dat in je nadeel, dus beter leer je ook ABN zo goed mogelijk te spreken.quote:
RAMPAGEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
laki man, 2e headshot in a row, nog eentje en je wint een prijsje
Een klasgenoot van mij zegt: "gepaardrijd" en als ik dan zeg dat het: "paard gereden" is zegt ze dat ik lieg want haar ouders zeggen ook gepaardrijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zover van de normale bewoonde wereld wonen dat ze met z'n allen niet meer weten hoe je nou normaal moet praten en ineens een kankerdialectje verzinnen, en daar dan ook nog trots op zijn. Het is als trots zijn op het feit dat je alzheimer hebt.
ja wacht ik zoek anders meteen zijn hyves en een foto kan ik het laten zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mja.. jij begint over een uni.. en die hebben ze idd niet in heeswijk
wie was je scharrel nou?
Dat is fake manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niks trollen. Als iedereen om me heen zou praten als die kale kerel uit die reclames van Mona zou ik me ook schamen.
Ze heeft elke week een ander.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mja.. jij begint over een uni.. en die hebben ze idd niet in heeswijk
wie was je scharrel nou?
oehh spannendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja wacht ik zoek anders meteen zijn hyves en een foto kan ik het laten zien
Smakeloos inderdaad. Walgelijk wellicht? Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die trots zijn op hun geestelijke afwijking.
Ja en Frank en Marcel uit BZV ook zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is fake mandat zijn mensen van boven de rivieren die proberen Limburgs te praten.
Mijn familie praat zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niks trollen. Als iedereen om me heen zou praten als die kale kerel uit die reclames van Mona zou ik me ook schamen.
Mensen die praten zoals Ronald Waterreus dan. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is fake mandat zijn mensen van boven de rivieren die proberen Limburgs te praten.
dat kan natuurlijk ookquote:
lol ik weet niet eens wat limburgs isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is niet zo extreem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en Frank en Marcel uit BZV ook zeker.
ja.. wat zij zegt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef Allure_ het volgende:
hoezo praten brabanderds raar. ik heb nog nooit andere accent gehoord ;s wy praten gewoon nederlans
Wow niet eens. Hoe erg moet het wel niet gesteld zijn als het dan wel is.quote:
Ik heb zoeen limburger in de klas, en die zei ooit dat heel veel mensen in de klas dialect praatte. Gingen ze dat allemaal ontkennen en zeggen dat ze gewoon Nederlands pratenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef Allure_ het volgende:
hoezo praten brabanderds raar. ik heb nog nooit andere accent gehoord ;s wy praten gewoon nederlans
Sepp Blatter?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ronald Waterreus. De tering zeg, als Jan Kooiman niet meer is mogen ze door naar hem.
Is dat die man?quote:
kom je haten dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Al zijn chicks met een zachte g wel aandoenlijk. Als man daarentegen is het onmogelijk om zo iemand nog serieus te nemen.
En ze houden hun hoofd niet de hele tijd scheef denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef Brioni het volgende:
En die Marcel uit BZV praat als een flikker, want normale Limburgers praten niet zo zwoel.
Zeker dat chicks met een harde g en rollende r kankergeil zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
rollende r, harde gik weet zeker dat er meer tongkanker in het noorden voorkomt
Ik kan iedereen verstaan, behalve echt Fries.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef miss-bakvis het volgende:
iedereen kan ons overal verstaan.
wij kunnen alleen anderen niet altijd verstaan,
en dat komt niet omdat we niet kunnen horen of we het niet snappen..
vriendin van me is limburgs..die praat half duits man
en de friezen zijn ook moeilijk te verstaan.
heb over brabanders nog nooit een klacht gehad![]()
en als je t niet kunt verstaan: kijk new kidsdan leer je t zo
ik heb nog nooit een chick gehad die dat neit hadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeker dat chicks met een harde g en rollende r kankergeil zijn.
Die zo lekker kan ballen?quote:
inb4 allure_ met: komt omdat je virgin bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een chick gehad die dat neit had
Die mongool in de film was wel onverstaanbaar voor normale mensen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Allure_ het volgende:
new kids heeft miljoenenomzet dankzij hun accenten. Dus whadyagonnado.
Nee, altijd naar links hangen hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze houden hun hoofd niet de hele tijd scheef denk ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Ronald Waterreus ook altijd bij Studio Voetbal. Zijn ze aan het praten over normale dingen komt die kneus elke keer weer "JOAH NOUJOAHH IK WEE NIE HOE DA DAN BEI DIE ANDURU CLUPS GOAT MOARJA BEI PSV DEDE WE DA ALTIJ ZOOAAA"
Niet alleen hun accenten hoor. Ook gewoon omdat het grappig is om naar aso's te kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, laten we de south vs. north war stoppen en gewoon 15-jarigen postendit is geen plek voor diepgang
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Allure_ het volgende:
Nee, dat kun jij niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan iedereen verstaan, behalve echt Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |