Walgelijk.quote:
Hard en mannelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Hoe staat het met je R? Is hij rollend of zacht en gevoelig?
nee.. hoezo? jij vast wel dan :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neee. Heb je in ehv op school gezeten?
waarom is je PI trouwens standaard die? dan komt het niet overeen met je postquote:
Alsof er scholen in heeswijk zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee.. hoezo? jij vast wel dan :p
Op zeker dat jij niet als 'nie' uitspreekt. Snapte.quote:
wat lul jij. als ik dat zou doen had de persoon op de foto's van PV allang een PM van mij op hyves gekregenquote:
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Walgelijk.vooral omdat ik zou aanraken.
die zijn er zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof er scholen in heeswijk zijn. Ken je marloes?
Ik spreek woorden volledig uit. dus ook de t aan het einde van niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op zeker dat jij niet als 'nie' uitspreekt. Snapte.
Dit was gentlemankwestie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat lul jij. als ik dat zou doen had de persoon op de foto's van PV allang een PM van mij op hyves gekregen
Ik kan dit bevestigen. Heel af en toe doet hij dat niet, maar dan koop ik weer een voorraad t's voor hem en dan gaat het weer goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik spreek woorden volledig uit. dus ook de t aan het einde van niet.
Brabantse roots verloochener.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik spreek woorden volledig uit. dus ook de t aan het einde van niet.
ik doe meequote:
Welke uni zit je dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
die zijn er zeker.
wel 4.
en ik zat op t gymnasium in heeswijk.
marloes..? ik ken er 3:P
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke uni zit je dan?
Nouja, ik kan gaan achternamen gaan noemen hier. Ik heb laatst nog een scharrel uit heeswijk gehad, maar ik zeg niet hoe hij heet want zo knap was is niet
![]()
.
aight ik heb kansquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke uni zit je dan?
Nouja, ik kan gaan achternamen gaan noemen hier. Ik heb laatst nog een scharrel uit heeswijk gehad, maar ik zeg niet hoe hij heet want zo knap was is niet
![]()
.
Doen alsof ik met een accent praat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haten op mensen die normaal praten.
nu? in tilburg op de uni.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke uni zit je dan?
![]()
.
Echt, he. Hij schaamt zich gewoon.quote:
Mijn ouders wilde niet dat ik een of andere achterlijk dialect zou spreken. Vandaar dat ze mij gewoon ABN hebben aangeleerd. Op die zachte G na dan.quote:
Waar praat jij over, gekke manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Even een vraag tussendoor, waarom heb jij elke week een nieuw account?
in de rest van nederland niet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nu? in tilburg op de uni.
gymnasium is middelbare school he
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
gymnasium is middelbare school he
toen jij jong was hadden ze dat nog neit, dus ik snap wel dat ze even uitlegtquote:
Geen 'snapte' zeggen als het je provinciale recht isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Hij schaamt zich gewoon.
Komt ie nog wel op terug als Brabant straks het economische hart van Nederland is.
laki man, 2e headshot in a row, nog eentje en je wint een prijsjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
toen jij jong was hadden ze dat nog neit, dus ik snap wel dat ze even uitlegt
khep allen basissgol afgemaakt dus kweenie wat gimnasiem is whah ;pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
toen jij jong was hadden ze dat nog neit, dus ik snap wel dat ze even uitlegt
mja.. jij begint over een uni.. en die hebben ze idd niet in heeswijkquote:
of gay pride.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zover van de normale bewoonde wereld wonen dat ze met z'n allen niet meer weten hoe je nou normaal moet praten en ineens een kankerdialectje verzinnen, en daar dan ook nog trots op zijn. Het is als trots zijn op het feit dat je alzheimer hebt.
Niks trollen. Als iedereen om me heen zou praten als die kale kerel uit die reclames van Mona zou ik me ook schamen.quote:
In Brabant doet BlackBoard het tenminste gewoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zover van de normale bewoonde wereld wonen dat ze met z'n allen niet meer weten hoe je nou normaal moet praten en ineens een kankerdialectje verzinnen, en daar dan ook nog trots op zijn. Het is als trots zijn op het feit dat je alzheimer hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |